CSR Overview 2018

Overview

Cu siguranță faptul că 93% dintre cele mai mari companii din lume aplică metode CSR, nu este coincidental. CSR-ul începe să fie un element strategic esențial pentru brandurile din zilele noastre, premisă ce influențează toate departamentele, dar și procesul de aliniere a acestora la o viziune comună.

Ce înseamnă cu adevărat un brand responsabil? Cum poate CSR-ul să depășească zona de marketing și să se impregneze în valorile fundamentale ale companiei? Cum pot companiile influența pozitiv propriile comunități, încurajând angajații și consumatorii să fie și ei responsabili la rândul lor? Cât de important este CSR-ul la nivel de business, dezvoltare și profitabilitate? Va invităm să elaborăm asupra acestora, la cea de a VI-a ediție CSR Overview, pe 6 decembrie 2018, la Hotel InterContinental.

Audiență

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Sustainability Managers
  • Business Development Managers
  • Marketing Managers & PR Managers
  • Antreprenori
Global Corporate Citizenship, HONEYWELL ROMÂNIA.
Country Manager România & Bulgaria, JYSK Alex Bratu este Country Manager pentru JYSK România și Bulgaria, parte din JYSK Nordic, retailer-ul scandinav de mobilă, din 2010. Compania s-a extins în mod rapid de când acesta a preluat responsabiltatea activităților pe care JYSK le operează în România. De la 12 magazine în 2010, JYSK deține acum...
Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA. Dana Dobrescu este Corporate & Government Affairs Manager în cadrul Mondelez International, gestionând strategia de comunicare corporativă și activitățile de public affairs din regiunea South  Central Europe, care include 10 țări (Romania, Bulgaria și piețele adriatice de est). Anterior, Dana Dobrescu a coordonat activitatea de comunicare din cadrul...
CSR & Good Governance Manager, FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE FOTBAL. Din 2015 Florin Sari deține funcția de Social Responsibilty and Good Governance Manager la Federația Română de Fotbal. Acesta se ocupa de conceptualizarea, planificarea, implementarea și monitorizarea programelor de Good Governance, dezvoltare instituțională și CSR ale federației. Pană în August 2018, acesta deținea și funcția de...
Coatings Group Marketing Director, POLICOLOR-ORGACHIM. Camelia Dragomirescu a absolvit Cibernetica la ASE și Comunicare și Relatii Publice la SNSPA. Aceasta face marketing de aproape 20 de ani, a început într-o mare multinațională din domeniul energetic, ABB, apoi a lucrat în FMCG, la Pepsi, apoi în retail, la Ambient și, de 5 ani face marketing la...
HR & CSR Manager, UP ROMANIA. Având o activitate profesională de peste 17 ani în companii private, multinaționale, dar și în instituții de stat și consultanță, precum și o formare solidă în psihologie, management, resurse umane, formarea adulților și intervenție socială, Oana Ciobanu a implementat și gestionat cu succes strategii, programe și proiecte din arii...
CEO & Co-Founding Partner, ZITEC. Alexandru Lăpușan este CEO și co-fondator Zitec, unul dintre principalii furnizori de soluții de afaceri, servicii digitale și produse tehnologice personalizate din România. La 15 ani de când a pus bazele companiei, Alex conduce o echipă de peste 160 de specialiști în dezvoltare software și marketintg digital aflați în cele...
Director, FUNDAȚIA RINGIER. Oana Dumitriu este din 2016 președintele Asociației pentru Responsabilitate Socială PLAN B unde a implementat cu succes proiecte de responsabilitate socială în domeniul  protecției mediului și al educației. Din mai 2017 este directorul fundaţiei Ringier. Unul dintre cele mai importante proiecte ale fundaţiei este „Programul Ajută Copiii!“. Acesta a luat naștere în...
353 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

PURPOSE EQUALS PROFIT- Dacă ne concentrăm pe îndeplinirea scopurilor companiei, în termeni benefici pentru societate, va deveni mai ușoară generarea de profit?

DEVELOP-SUSTAIN-ACHIEVE- Cum conturăm obiective de dezvoltare responsabile și eficente? Pentru a ajunge la o economie cu adevărat sustenabilă, companiile trebuie să se axeze pe o viziune long-term în schimbul uneia concentrate pe termen scurt.

STAKES ARE HIGH- Pentru a avea un brand cu adevărat responsabil, este necesar ca toți cei implicați în activitatea companiei să dezvolte un comportament complementar. Cum încurajezi stakeholder-ii să adopte o conduită responsabilă?

MEASURE & REPORT- Cum masurăm efectele practicilor de CSR implementate, mai mult de atât, cum raportăm rentabiltatea investiției și efectele sale asupra societății? Monitorizarea devine esențială în CSR.

TOP TO BOTTOM- Este necesar ca toți angajații, de la Top Management la executivi, să acționeze pe baza acelorași valori. Cum reușim să angajăm toți membrii echipei în politici responsabile?

CREATING BRAND VALUE- În ce măsură sunt brandurile sustenabile mai apreciate de către consumatorii lor? Devin consumatorii mai receptivi asupra practicilor CSR pe care le practică brandurile lor preferate? CSR-ul ca factor de influențare a deciziei de cumpărare.

SHARING IS CARING-  Transparența este importantă în reasigurarea încrederii din partea consumatorilor. Cum comunicăm practicile CSR cu audiența astfel încât mesajul să aduca valoare companiei, evitand fenomenul de Greenwashing?

IT’S ALL ABOUT YOU- Personalizarea devine din ce în ce mai importantă. Cum implicăm angajații în alegerea și implementarea cauzelor sociale susținute de către brand și ce efecte are acest lucru asupra echipelor?

EMPLOYER BRANDING- Care este rolul CSR în Employer Branding? Millennialii devin tot mai preocupați de impactul social al companiei unde lucrează. De aceea, este important să ne asiguram că reusim să rezonăm cu valorile acestora. Cum reușim să comunicăm practicile responsabile cu milennialii și mai mult, cu generația Z, care debutează pe piața muncii.

POSITIVELY DIFFERENT- CSR-ul ca parte din strategiile mai ample de branding și PR ale companiilor. Cum ne poate susține CSR-ul în eforturile de diferențiere față de concurență?

NO ACTION IS SMALL- Responsabilitatea socială nu ar trebui să se rezume doar la giganții industriei. Cum reusim să implementăm practici responsabile în companiile de dimensiuni mici și mijlocii, pentru a construi branduri puternice.

SOCIAL INNOVATORS- Cum creăm soluții inovatoare folosind principii sustenabile? Ce efect au acestea asupra performanței companiei?

RESPONSIBLE SOURCING- Este necesară transparență și vizibilitate totală între furnizor și companie, astfel incât lanțul de aprovizionare să fie sustenabil. Cum încurajăm furnizorii să implementeze politici de CSR și cum monitorizăm activitatea lor?

IS THE FUTURE BRIGHT?- Cum arată viitorul nostru? Cum abordăm un Human-Centered design în companii pentru ca societatea să aibă un viitor strălucit?
NO MORE FAKE NEWS- Știrile false sunt tot mai des întâlnite în zilele noastre. Ce efect au acestea asupra societății în care trăim? Cum putem combate practicile de dezinformare din partea media, astfel încât societatea să nu fie influențată în mod negativ?

NURTURE VS CONSUMERISM- Unde ne îndreptăm când vine vorba de consum? Cum dezvoltăm un comportament benefic pentru societatea în care trăim?

Detaliile Evenimentului
Parteneri