Cu siguranță faptul că 93% dintre cele mai mari companii din lume aplică metode CSR, nu este coincidental. CSR-ul începe să fie un element strategic esențial pentru brandurile din zilele noastre, premisă ce influențează toate departamentele, dar și procesul de aliniere a acestora la o viziune comună.
Ce înseamnă cu adevărat un brand responsabil? Cum poate CSR-ul să depășească zona de marketing și să se impregneze în valorile fundamentale ale companiei? Cum pot companiile influența pozitiv propriile comunități, încurajând angajații și consumatorii să fie și ei responsabili la rândul lor? Cât de important este CSR-ul la nivel de business, dezvoltare și profitabilitate? Va invităm să elaborăm asupra acestora, la cea de a VI-a ediție CSR Overview, pe 6 decembrie 2018, la Hotel InterContinental.
Discount de grup:
PURPOSE EQUALS PROFIT– Dacă ne concentrăm pe îndeplinirea scopurilor companiei, în termeni benefici pentru societate, va deveni mai ușoară generarea de profit?
DEVELOP-SUSTAIN-ACHIEVE– Cum conturăm obiective de dezvoltare responsabile și eficente? Pentru a ajunge la o economie cu adevărat sustenabilă, companiile trebuie să se axeze pe o viziune long-term în schimbul uneia concentrate pe termen scurt.
STAKES ARE HIGH- Pentru a avea un brand cu adevărat responsabil, este necesar ca toți cei implicați în activitatea companiei să dezvolte un comportament complementar. Cum încurajezi stakeholder-ii să adopte o conduită responsabilă?
MEASURE & REPORT- Cum masurăm efectele practicilor de CSR implementate, mai mult de atât, cum raportăm rentabiltatea investiției și efectele sale asupra societății? Monitorizarea devine esențială în CSR.
TOP TO BOTTOM- Este necesar ca toți angajații, de la Top Management la executivi, să acționeze pe baza acelorași valori. Cum reușim să angajăm toți membrii echipei în politici responsabile?
CREATING BRAND VALUE- În ce măsură sunt brandurile sustenabile mai apreciate de către consumatorii lor? Devin consumatorii mai receptivi asupra practicilor CSR pe care le practică brandurile lor preferate? CSR-ul ca factor de influențare a deciziei de cumpărare.
SHARING IS CARING- Transparența este importantă în reasigurarea încrederii din partea consumatorilor. Cum comunicăm practicile CSR cu audiența astfel încât mesajul să aduca valoare companiei, evitand fenomenul de Greenwashing?
IT’S ALL ABOUT YOU- Personalizarea devine din ce în ce mai importantă. Cum implicăm angajații în alegerea și implementarea cauzelor sociale susținute de către brand și ce efecte are acest lucru asupra echipelor?
EMPLOYER BRANDING- Care este rolul CSR în Employer Branding? Millennialii devin tot mai preocupați de impactul social al companiei unde lucrează. De aceea, este important să ne asiguram că reusim să rezonăm cu valorile acestora. Cum reușim să comunicăm practicile responsabile cu milennialii și mai mult, cu generația Z, care debutează pe piața muncii.
POSITIVELY DIFFERENT- CSR-ul ca parte din strategiile mai ample de branding și PR ale companiilor. Cum ne poate susține CSR-ul în eforturile de diferențiere față de concurență?
NO ACTION IS SMALL- Responsabilitatea socială nu ar trebui să se rezume doar la giganții industriei. Cum reusim să implementăm practici responsabile în companiile de dimensiuni mici și mijlocii, pentru a construi branduri puternice.
SOCIAL INNOVATORS- Cum creăm soluții inovatoare folosind principii sustenabile? Ce efect au acestea asupra performanței companiei?
RESPONSIBLE SOURCING- Este necesară transparență și vizibilitate totală între furnizor și companie, astfel incât lanțul de aprovizionare să fie sustenabil. Cum încurajăm furnizorii să implementeze politici de CSR și cum monitorizăm activitatea lor?
IS THE FUTURE BRIGHT?- Cum arată viitorul nostru? Cum abordăm un Human-Centered design în companii pentru ca societatea să aibă un viitor strălucit?
NO MORE FAKE NEWS- Știrile false sunt tot mai des întâlnite în zilele noastre. Ce efect au acestea asupra societății în care trăim? Cum putem combate practicile de dezinformare din partea media, astfel încât societatea să nu fie influențată în mod negativ?
NURTURE VS CONSUMERISM- Unde ne îndreptăm când vine vorba de consum? Cum dezvoltăm un comportament benefic pentru societatea în care trăim?