CSR Overview. Tendințe și oportunități, ediția a III-a

Aflată la cea de-a 3-a ediție, conferința “CSR Overview. Tendințși oportunități reprezintă un eveniment de referință în CSR-ul românesc, adresat profesioniștilor care contribuie la o schimbare în societate.

Forumul se va constitui în jurul unui program efervescent axat pe schimb de practici, pe importanța antreprenoriatului și intraprenoriatului social și al inițiativelor inovatoare, pe puterea parteneriatelor strategice în a atinge obiective specifice de business și totodată de a schimba realități și mentalități.

TARGET

  • Responsabilitate Socială Corporatistă
  • HR & Occupational Health and Safety
  • Comunicare & PR
  • Marketing & Managementul Riscului
  • Mediu & Dezvoltare durabilă
  • Antreprenorilor
  • Directorilor Generali
  • Middle și top managerilor
Mike a petrecut ultimii 20 de ani ca antreprenor, bancher de investiții, autor, profesor, orator motivational, Business angel și colector de fonduri pentru diverse organizații de caritate. Nascut în Bucuresti în anul 1977, Mike a migrat în Israel în anul 1988 și în 1992 în Statele Unite. Mike a fost prezentat în numeroase articole, inclusiv USA...
In 2008 a absolvit Facultatea de Stiinte Politice in limba engleza la Universitatea Bucuresti, unde a fost si bursier Erasmus in cadrul Universidad Complutense din Madrid. In 2010 a obtinut diploma de Masterat in Securitate Nationala la Universitatea Nationala de Aparare ‘Carol I’ din Bucuresti. In 2012a fost selectata in cadrul “Young Leaders Program” al...
Absolventă a Universităţii din Bucureşti, Formator cu Certificare ANC dar şi Consilier în carieră ( Certificare ANC & Global Career Development Facilitator ), Oana deţine în prezent funcţia de BI HR Contingent Manager la Hewlett-Packard. În cadrul companiei a ocupat , de asemenea, funcţia de project manager, event manager şi a coordonat acţiunile de impact...
Oana este specialist în comunicare corporativă şi coordonează activitatea de CSR a EY România. Are peste 8 ani de experienţă în domeniul comunicării, lucrând în diverse industrii din România. Este pasionată de nutriţie, consum responsabil şi fare trade. De aceea, anul trecut a infiinţat, împreună cu familia, o fermă de legume ecologice în satul bunicilor...
Dana Dobrescu este Communications Manager în cadrul Unilever South Central Europe si Media Relations Manager Unilever Central & Eastern Europe. Din aceasta pozitie, a dezvoltat si implementat, in ultimii cinci ani, strategia de comunicare corporativa si activitatile de public affairs, comunicand cu precadere activitatile desfasurate sub umbrela sustenabilitatii, ca parte a strategiei de business. A...
Sabina Știrb este Corporate Citizenship Communication & Public Affairs Manager în cadrulSamsung Electronics pentru regiunea Europa de Sud Est, incluzând România, Ungaria și Bulgaria, cu o experiență de peste 12 ani în comunicare. Sabina a coordonat de-a lungul timpului campanii care au primit recunoaștere internațională la competiții precum Cannes Lions sau SABRE.
Cu un background tehnic, Andreea și-a început activitatea în domeniul protecției mediului în urmă cu 15 ani, din care peste 10 ani a activat în domeniul consultanței – protecției mediului. Începând cu anul 2009 a participat activ la derularea proiectelor privind verificarea raportelor de dezvoltare durabilă pentru diferite companii activând în domeniul bancar, telecomunicații, petrochimic....
ndrei Coșuleanu face parte din board-ul “Let`s Do It, Romania!” și este unul dintre oamenii cheie ai celei mai mari mișcări sociale din România. Timp de 7 ani, Andrei a reușit să implice peste 200 de companii din toată țara în proiectele asociației. Pentru rezultatele sale remarcabile, Andrei a fost nominalizat Fundraiserul Anului la Gala...
  • Tendinţe şi realităţi în CSR-ul românesc
  • Rolul managerilor în transformarea modelului de business prin dezvoltarea CSR-ului şi importanța orientării companiei spre CSR
  • Care este rolul echipei de CSR în poziţionarea strategică a companiei?
  • Analiza SWOT a CSR-ului românesc Importanța unei comunicări corporate sustenabile și principii de dezvoltare durabilă care conduc la schimbarea modelelor de business;
  • CSR și implicarea stakeholderilor
  • Integrarea altor departamente (HR, achiziții, cercetare&dezvoltare, marketing, logistică sau vânzări) în implementarea unui model de business sustenabil
  • Găsirea compatibilității între interesele de business ale corporațiilor și dezvoltarea durabilă a comunităților locale
  • Modalități prin care politica de CSR poate contribui la atingerea obiectivelor de business concomitent cu dezvoltarea durabilă a societății
  • Costurile și beneficiile investițiilor în sustenabilitate, atât pentru companie, cât și pentru economie și societate
  • Mai mult Antreprenoriat Social, mai puțină Filantropie
  • Oportunități pentru Inovarea socială și Intraprenoriat
  • Cum să începi, implementezi și construiești proiecte care transformă realități
  • Branding și Diferențiere de concurență, prin prisma CSR-ului
  • CSR, Employer Branding și consolidarea loialității angajaților
  • Abordări ale evaluării performanței CSR-ului în companii
  • Managementul resurselor umane, fundația unui CSR eficient
Detaliile Evenimentului
  • De la
    09/12/2015 9:00
  • Până la
    09/12/2015 15:00
  • Loc
  • Organizator
    BusinessMark
  • Categorie
  • Adresa
    Strada Episcopiei 1-3, București 010292
Parteneri