Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Electric Drive

O lume a mobilității electrice deja nu mai este greu de imaginat. Preocuparea pentru mediul înconjurător este în mod legitim în creștere, în timp ce tehnologia din spatele vehiculelor electrice progresează constant. Comportamentul de cumpărare al consumatorilor este, de asemenea în transformare, astfel încât ne putem aștepta în următorii ani la o dezvoltare rapidă a pieței. Apariția conceptelor de ”smart city” sau ”Maas” joacă, de asemenea, un rol important în modul în care ne raportăm la societate. În acest context, mediul de business este direct implicat în procesul de dezvoltare prin adoptarea unei atitudini sustenabile, responsabile. Vă invităm să discutăm despre viitor și mobilitate electrică la cea de a 3-a ediție ELECTRIC DRIVE, pe 21 mai 2019, la Cluj-Napoca, Grand Hotel Italia.Istoricul proiectului 2 ediții  //  4 sesiuni  //  25 speakeri   //  300 participanți

Eveniment Tags:
, , ,

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Autorități
  • Directori generali
  • Directori financiari
  • Directori de achiziții și administrativi
  • Importatori, producători și dealeri auto
  • Producători de componente și accesorii auto
  • Fleet managers
  • Dezvoltatori de soluții IT
  • Consultanți, furnizori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți

ELECTRIC FEEL. Cum ne pregătim pentru o lume electrică? Cât de depărtat este acest viitor și care este gradul de dezvoltare în acest moment?

HEADS UP. Care este rata de creștere a vânzărilor vehiculelor electrice si care sunt tendințele? Care sunt principalii factori ce influențează cumpărarea și ce evoluție putem anticipa?

POLICIES & SUSTAINABLE MARKETS. Programe guvernamentale pentru încurajarea achiziționării de automobile electrice. Programul Rabla Plus –un succes? Strategie guvernamentală și locală pentru dezvoltarea sectorului mobilității electrice.

THE FAST TECHNOLOGY. Progresul tehnologiei este exponențial, iar într-un timp foarte scurt, sistemele se pot reinventa. Cum a avansat tehnologia din spatele autovehiculelor electrice în ultimii ani și la ce ne putem aștepta în următorii 10 ani?

THE ECO SIDE OF CHANGE. Vehiculele electrice și impactul asupra mediului – de la producție la utilizare, importanța menținerii unui raport pozitiv.  Strategii de adaptare la creșterea cererii de electricitate

SMART CITY. Ce face un oraș ”smart” și ce loc ocupă mobilitatea electrică în contextul dezvoltării urbane inteligente?

MaaS. Mobility as a Service, pare a fi un concept necesar pentru dezvoltarea orașelor inteligente. În contextul urbanizării rapide, cât de plauzibilă pare o astfel de soluție? Suntem pregătiți să renunțăm la modelul transportului prin autovehicule private?

IT’S ELECTRIFYING. Infrastructura- prioritate pentru dezvoltarea mobilității electrice. Între programele guvernamentale și inițiativele private, pare că infrastructura electrică devine o prioritate. Dar care sunt necesitățile la acest nivel, cerințele consumatorilor? Care este investiția necesară și ce planuri de dezvoltare există?

CHARGING. Cât de dezvoltată este piața de servicii pentru încărcarea mașinilor electrice? Cum ne așteptăm să evolueze prețurile la acest nivel? Dar timpul necesar încărcării? Care sunt așteptările consumatorilor la acest nivel?

BUILD-UP. Clădirile inteligente/verzi și rolul acestora în crearea unei infrastructuri sustenabile de mobilitate elctrică.

MEET ME HALF WAY. Automobilele hibrid plug-in și fără încărcare la priză  – dinamica acestui segment, evoluție, ritm de creștere și perspective. Factori ce influențează decizia de cumpărare.

LET’S TALK BUSINESS. Care sunt avantajele flotelor electrice? De la satisfacția angajaților la optimizarea costurilor, CSR sau imagine de brand, care sunt principalele argumente pentru ca mediul de business să  îmbrățișeze mobilitatea electrică?

SMART COLLABORATION. Leasingul operațional și mașinile electrice. Orientarea către servicii, una dintre cele mai bune șanse de a concura cu succes pe piața mobilității electrice

CONSUMER – Între autonomia bateriilor și viteza pe care mașinile electrice o pot atinge, progresele din ultimii ani apropie consumatorul de acest tip de vehicul. Care este profilul consumatorului la nivel de vehicule electrice și ce factori influențează decizia de cumpărare? Într-o lume a schimbării, cât de repede se adaptează societatea și lumea de business la noile tendințe la nivel de consumer?

CORPORATE SUSTAINABILITY. Tot mai importantă pentru tinerele generații, pentru viitorii consumatori, dar și pentru angajați, sustenabilitatea la nivel de business capătă tot mai multă importanță, cu efect direct asupra performanței financiare  a companiilor. Este mediul de afaceri pregătit să îmbrățișeze această tendință?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Cu sprijinul

Traducere oferită de

BusinessMark sprijină

Radio oficial

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.