Electric Drive

O lume a mobilității electrice deja nu mai este greu de imaginat. Preocuparea pentru mediul înconjurător este în mod legitim în creștere, în timp ce tehnologia din spatele vehiculelor electrice progresează constant. Comportamentul de cumpărare al consumatorilor este, de asemenea în transformare, astfel încât ne putem aștepta în următorii ani la o dezvoltare rapidă a pieței. Apariția conceptelor de ”smart city” sau ”Maas” joacă, de asemenea, un rol important în modul în care ne raportăm la societate. În acest context, mediul de business este direct implicat în procesul de dezvoltare prin adoptarea unei atitudini sustenabile, responsabile. Vă invităm să discutăm despre viitor și mobilitate electrică la cea de a 3-a ediție ELECTRIC DRIVE, pe 21 mai 2019, la Cluj-Napoca, Grand Hotel Italia.

Istoricul proiectului 2 ediții  //  4 sesiuni  //  25 speakeri   //  300 participanți

Audiență

  • Autorități
  • Directori generali
  • Directori financiari
  • Directori de achiziții și administrativi
  • Importatori, producători și dealeri auto
  • Producători de componente și accesorii auto
  • Fleet managers
  • Dezvoltatori de soluții IT
  • Consultanți, furnizori
Head of Corporate Social Responsibility, ALD Group. Stéphane Rénie este Head of Corporate Social Responsibility la ALD Group. Și-a început cariera la Renault în 1992 având mai mult de 15 ani petrecuți în managementul companiei în publicitate, marketing strategic și vânzări B2B, atât în Frața, cât și în alte țări. În 2010 a preluat poziția...
Director General Adjunct, E.ON Energie România. În calitate de Chief Commercial Officer, Claudia Griech este responsabilă pentru întreaga strategie B2C a E.ON România. Astăzi, administrează o echipă de peste 500 de angajați care acoperă strategia de marketing, managementul canalelor de vânzări, experiența consumatorilor și dezvoltarea de noi produse și soluții pentru clienții rezidențiali. Claudia s-a...
Sales Manager, ALD AUTOMOTIVE. Luminița Gughea are o experiență de peste 14 ani în sectorul financiar-bancar ocupând diverse poziții în vânzări, în special în domeniul leasingului. După 8 ani petrecuți în cadrul Grupului General Electric, din 2015 s-a alăturat echipei ALD Automotive – unul dintre liderii industriei de leasing operațional ce oferă servicii de mobilitate...
Președinte al Consiliului de Administrație, Romanian Green Building Council (RoGBC) Dr. Dorin Beu este Președintele Consiliului de Administrație al RoGBC și este de asemenea și membru al Proiectului European de Energie din România, implementat din 2016 de către RoGBC. Acesta este Redactor Șef, împreună cu prof. Kim de la Universitatea Kyun Hee din Seoul, al...
CEO, SAFEFLEET. Cariera lui Claudiu în domeniul tehnologiei mobile și a serviciilor telematice se întinde pe o perioadă de 30 de ani, cu rezutate deosebite în calitate de manager și antreprenor de succes. Ideea de la care a pornit Claudiu era să îndeplinească lucrurile considerate imposibile, să se descurce în orice circumstanță. În ultimii 18...
Deputy Chairman, BAEPS (Bulgarian Electric Vehicles Association).
Membru, Asociația pentru Promovarea Vehiculelor Electrice în România, Membră AVERE Europa. Liviu Popescu are o experiență valoroasă în domeniul dezvoltării vehiculelor și a tendințelor din industrie, inclusiv electrificarea, fiind Director General în sectorul auto.
336 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

ELECTRIC FEEL. Cum ne pregătim pentru o lume electrică? Cât de depărtat este acest viitor și care este gradul de dezvoltare în acest moment?

HEADS UP. Care este rata de creștere a vânzărilor vehiculelor electrice si care sunt tendințele? Care sunt principalii factori ce influențează cumpărarea și ce evoluție putem anticipa?

POLICIES & SUSTAINABLE MARKETS. Programe guvernamentale pentru încurajarea achiziționării de automobile electrice. Programul Rabla Plus –un succes? Strategie guvernamentală și locală pentru dezvoltarea sectorului mobilității electrice.

THE FAST TECHNOLOGY. Progresul tehnologiei este exponențial, iar într-un timp foarte scurt, sistemele se pot reinventa. Cum a avansat tehnologia din spatele autovehiculelor electrice în ultimii ani și la ce ne putem aștepta în următorii 10 ani?

THE ECO SIDE OF CHANGE. Vehiculele electrice și impactul asupra mediului – de la producție la utilizare, importanța menținerii unui raport pozitiv.  Strategii de adaptare la creșterea cererii de electricitate

SMART CITY. Ce face un oraș ”smart” și ce loc ocupă mobilitatea electrică în contextul dezvoltării urbane inteligente?

MaaS. Mobility as a Service, pare a fi un concept necesar pentru dezvoltarea orașelor inteligente. În contextul urbanizării rapide, cât de plauzibilă pare o astfel de soluție? Suntem pregătiți să renunțăm la modelul transportului prin autovehicule private?

IT’S ELECTRIFYING. Infrastructura- prioritate pentru dezvoltarea mobilității electrice. Între programele guvernamentale și inițiativele private, pare că infrastructura electrică devine o prioritate. Dar care sunt necesitățile la acest nivel, cerințele consumatorilor? Care este investiția necesară și ce planuri de dezvoltare există?

CHARGING. Cât de dezvoltată este piața de servicii pentru încărcarea mașinilor electrice? Cum ne așteptăm să evolueze prețurile la acest nivel? Dar timpul necesar încărcării? Care sunt așteptările consumatorilor la acest nivel?

BUILD-UP. Clădirile inteligente/verzi și rolul acestora în crearea unei infrastructuri sustenabile de mobilitate elctrică.

MEET ME HALF WAY. Automobilele hibrid plug-in și fără încărcare la priză  - dinamica acestui segment, evoluție, ritm de creștere și perspective. Factori ce influențează decizia de cumpărare.

LET’S TALK BUSINESS. Care sunt avantajele flotelor electrice? De la satisfacția angajaților la optimizarea costurilor, CSR sau imagine de brand, care sunt principalele argumente pentru ca mediul de business să  îmbrățișeze mobilitatea electrică?

SMART COLLABORATION. Leasingul operațional și mașinile electrice. Orientarea către servicii, una dintre cele mai bune șanse de a concura cu succes pe piața mobilității electrice

CONSUMER – Între autonomia bateriilor și viteza pe care mașinile electrice o pot atinge, progresele din ultimii ani apropie consumatorul de acest tip de vehicul. Care este profilul consumatorului la nivel de vehicule electrice și ce factori influențează decizia de cumpărare? Într-o lume a schimbării, cât de repede se adaptează societatea și lumea de business la noile tendințe la nivel de consumer?

CORPORATE SUSTAINABILITY. Tot mai importantă pentru tinerele generații, pentru viitorii consumatori, dar și pentru angajați, sustenabilitatea la nivel de business capătă tot mai multă importanță, cu efect direct asupra performanței financiare  a companiilor. Este mediul de afaceri pregătit să îmbrățișeze această tendință?

CU SUSȚINEREA:

TRADUCERE OFERITĂ DE:

BUSINESSMARK SUSȚINE:
RADIO-UL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
ziare.com ziare.com business24 Debizzinorasinoras business24Jurnalul de afaceriglobalmanager_logo administratie logo

Detaliile Evenimentului