Societatea modernă este dependentă de mobilitate, însă sistemele actuale de transport au, în mare parte, un impact negativ asupra sănătății și asupra mediului înconjurător. Totodată, utilizarea energiei electrice ca o alternativă la combustibilii convenționali pentru vehiculele ecologice aduce cu sine noi provocări. Cele mai multe state au dezvoltat sisteme de promovare a vehiculelor electrice, dar, relativ puține țări au realizat cu succes creșteri mari ale vânzărilor în această direcție.
În cadrul evenimentului Electric Drive, ce va avea loc pe 17 mai 2017 la Hotel Radisson Blu din București, vom discuta despre provocările fundamentale aduse de dezvoltarea mobilității electrice, progresul tehnologic și producția industrială a vehiculelor eco și a diferitelor componente specifice, depășirea barierelor existente la intrarea acestora pe piață și modurile prin care aceste acțiuni pot implica mai mult comunitatea în sine și nu doar utilizatorul individual.
* Challenging misconceptions: sustainable mobility & the consumer market. Trenduri și perspective pentru anii următori. Unde se situează România pe harta automobilelor electrice?
* Policies & market dynamics. Programe guvernamentale pentru încurajarea achiziționării de automobile electrice. Programul Rabla Plus –un succes? * Digitalizare, electrificare și extinderea infrastructurii pentru stimularea achiziționării vehiculelor electrice. Ce planuri actuale au autoritățile, cât și producătorii și furnizorii de automobile?
* Fleet optimization & electric driving. Mașinile electrice pentru segmentul B2B. Flote de vehicule electrice: costuri, avantaje, provocări
* Urban Intelligence. Rețeaua de stații de încărcare în România. Evoluția infrastructurii de încărcare
* Smart collaboration. Leasingul operațional și mașinile electrice. Orientarea către servicii, una dintre cele mai bune șanse de a concura cu succes pe piața mobilității electrice
* Technological challenges. Inovație și progresul tehnologiei la nivelul mobilității electrice; previziuni pentru anii următori
* Strategic marketing for eco cars. Cum ne adaptăm strategiile de comunicare la nevoile diferite ale mass consumers și cum putem stimula early adopters?
* The air we breathe: beyond the smart energy world. * Furnizorii de energie electrică, jucători activi pe o piață într-o continuă ascensiune. Energii alternative & energii regenerabile
* Battery & storage. Fondul pentru Mediu și cele mai recente implicații pe acest segment
* Environmental, social & economic impacts. Trotinetă, scuter, skateboard, segway-ul – cât de dispuşi suntem să renunţem la autovehicule şi să alegem mijloacele de transport alternative?
* Shared mobility. Electric taxis/ Electric car sharing. De la stadiul de concept, la adoptarea pe scară largă
* Innovative financing. Întreținerea unei mașini electrice este mai puțin costisitoare și mai accesibilă – mit sau realitate?
* Safety first. Piața asigurărilor și modelarea produselor pentru a se adapta la caracteristicile mașinilor electrice