HR Business Strategist 2016

BusinessMark are placerea sa va invite la HR Business Strategist 2016, eveniment adresat strategilor din departamentele de HR. Evenimentul va avea loc pe 24 si 25 februarie 2016 la Hotel Radisson Blu din Bucuresti si va aduce in discutie provocarile din zona de HR, dar si modul in care putem contura strategii menite sa creeze productivitate, cooperare, profesionalism si profitabilitate.

Discutiile din cadrul HR Business Strategist 2016 se vor contura in jurul a patru directii: Business & HR Strategy, Workplace, Leadership and people management, Employer branding.

Printre temele abordate in cele doua zile de eveniment se regasesc: importanta unei strategii integrate de business, cum inglobam strategia de HR in planul general al companiei, managementul performantei, solutii de lucru flexibile, work-life balance basics, sustenabilitatea in HR, managementul diversitatii, leadership organizational, change management, learning & development, brand de angajator, atragerea de talente, comunicarea externa si cea interna, cultura organizationala.

TARGET
General Managers
HR Managers
HR Business Partners
General HR Specialist
Senior HR Consultants
Antreprenori
Andreea are o experienta de peste 15 ani in resurse umane in organizatii si industrii diferite: IT, Consultanta, Head-hunting, Financial services, Professional Services. Provocarile si satisfactiile cele mai valoroase au venit din implicarea in structuri in plina formare sau transformare: deschiderea si bazele centrului de nearshoring al IBM, Global Delivery Center SEE, asumarea rolului de...
Ileana este in Mega Image din 2001 cumuland 15 ani de retail. Ea este dublu licentiata, in Drept si Comunicare si Relatii Publice, master in Relatii Publice in Marketing in cadrul ASE.Are 9 ani de experienta in drept (din 2001 pana in 2010) , din care 6 ani (intre 2004 si 2010) a condus Departamentul...
Gabriela si-a inceput activitatea in Resurse Umane, in urma cu peste 18 ani, in companii de prestigiu, precum MobiFon, OMV-Petrom, Uniqa Asigurari, BCR, unde a detinut functii de Management si a coordonat, atat activitatea de HR, cat si proiecte strategice din companie, proiecte menite sa optimizeze activitatea si sa creasca performanta angajatilor. Actualmente este Director...
După ce a absolvit psihologia, primul contact al Adrianei David cu ,,adevărata lume a muncii” a fost domeniul HR din cadrul unei corporații multinaționale. Cu o experiență de 8 ani în Resurse Umane, în 3 companii multinaționale, a reușit să acopere zone precum recrutare, training & dezvoltare, politici HR, dezvoltare organizațională și parteneriat de afaceri...
Mugur Tolici a acumulat o bogata experienta profesionala in Banca Nationala a Romaniei in domenii precum: politica monetara, emisiune si tezaur, organizare si planificare, resurse umane. In cei peste 20 de ani de cariera in BNR, dl Tolici a ocupat functiile de Sef Serviciu Politica Monetara, Consilier al Viceguvernatorului, Director al Cabinetului Guvernatorului, Director adjunct...
Cu o experiență internaționala de peste 10 ani, Adrian a intrat în lumea antreprenorială lansând un nou trend pe piața beneficiilor pentru angajați. După finalizarea cursurilor de master ale Institutului de Cercetare ALaRI din Lugano, Elveția în 2004, Adrian a lucrat, timp de câțiva ani, ca cercetător în microelectronică și telecomunicații. Odată cu absolvirea MBA-ului...
Florentina are o experienta de peste 8 ani in domeniul resurselor umane dintre care 6 ani in industria software in cadrul Zitec. A dezvoltat departamentul de HR din cadrul Zitec, a asistat compania in procesul de crestere si a oferit suport in consolidarea echipei.
Sorin Vişoianu deţine, începând cu anul 2009, funcţia de Country Manager Office & Logistics pentru România şi Bulgaria în cadrul IMMOFINANZ. Înainte de a prelua această poziţie, el a fost director pentru Dezvoltare Imobiliară la River Invest – dezvoltatorul proiectului Sema Park, iar anterior, Director Tehnic în cadrul Dress & Summer Romania – companie de...
Davia Argesanu a fondat in urma cu 5 ani EPIC Business Human Strategy, companie de consultanta in resurse umane. Davia a devenit antreprenor dupa mai bine de 10 ani in pozitii de management al functiunii de resurse umane, avand o intelegere de business cuprinzatoare a unor industrii si medii organizationale variate (multinational, startups, antreprenorial). Ca...
Adelina conduce departamentul de resurse umane si proiectul de restructurare de business al Domo SRL de aproape un an de zile. Cu o experienta anterioara de 6 ani in consultanta de afaceri si peste 10 ani in vanzari si customer care, lucrand atat in organizatii multinationale cat si in companii antreprenoriale. Este certificata in diverse...
Iulia Lazea are o vastă experiență internațională în domeniul de consultanță în management în cadrul companiei Horvath & Partners, timp în care dezvoltat și implementat concepte eficiente, adaptate nevoilor specifice ale companiilor în aria de organizare, optimizare și strategie în diferite industrii. În proiectele cu focus pe activitatea de resurse umane, s-a ocupat de teme...
În poziția sa actuală, Delia conduce departamentul de resurse umane al unei companii din domeniul e-commerce, care a devenit cel mai mare retailer online din regiune. Are o experiență de peste 9 ani în resurse umane, perioadă în care a activat în diverse zone de competență, de la recrutare și managementul performanței până la învățare...
Mihai Găvan este Sales Manager în cadrul companiei ROMANIAN SOFTWARE, cu o experiență de peste 10 ani în marketing și promovarea de soluții software, alaturi de Romanian Software de peste 7 ani, timp în care a oferit soluții flexibile, adaptate nevoilor spcifice ale companiilor partenere din toate sectoarele de activitate. Mihai a absolvit un program de...
Ana Luca este specializată în domeniul consultanței financiare pentru obținerea finanțărilor nerambursabile, cu accent pe fonduri europene și guvernamentale. Ea activează de 7 ani în domeniu, având un portofoliu vast și variat de proiecte și investiții de succes. În prezent, în calitate de COO, reprezintă compania Wise Finance Solutions, fiind responsabilă pentru dezvoltarea portofoliului de clienți...
Licentiata in comunicare si relatii publice si cu un master in dezvoltare durabila la Universitatea din Exeter (UK), Ioana a acumulat in ultimii 10 ani o experienta bogata in domeniul responsabilitatii corporative si al comunicarii pe teme de sustenabilitate si mediu. Printre ariile sale de expertiza se numara: sustenabilitatea in HR, stakeholder engagement, dezvoltarea de strategii...
În calitate de Ambasador Cannes Lions Ambassador în România, TEO MIGDALOVICI este una dintre cele mai influente figuri, motivând, instruind și reformând domeniul creativ de-a lungul ultimului deceniu. Ca recunoaștere a contribuțiilor sale, organizatorii festivalului i-au acordat argint la categoria Cel mai Pasionat Ambasador Cannes, în 2013. “Creativitatea este una dintre elementele identitare ale României...
Dragoș Bunescu are o experiență de peste 20 de ani în domeniul vânzărilor. Consultant de business, antreprenor și fost manager comercial în multinaționale de top, printre care se numără Vodafone România și UPC, Dragoș este de aproape un an Director Comercial la Benefit Seven – compania care a lansat serviciul 7card.
Detaliile Evenimentului
  • De la
    24/02/2016 9:00
  • Până la
    25/02/2016 15:30
  • Loc
  • Organizator
    BusinessMark
  • Categorie
  • Adresa
    Calea Victoriei 63-81, București 030167
Parteneri