HR Strategist 2018, București

HR Strategist este un eveniment ce își propune să contureze cadrul necesar discuțiilor legate de importanța departamentului de HR în implementarea unei filosofii strategice și suportul pe care acesta îl oferă tuturor celorlalte departamente ale unei companii.

HR managerii dețin misiunea grea de a îmbina focusul pe satisfacția angajaților cu cea de business partner, oferind astfel suport tuturor departamentelor din companie. Află care sunt elementele centrale care trebuie luate în considerare în implementarea unei culturi strategice și cum este influențat rolul HR Managerilor în era digitală, în cadrul proiectului HR Strategist ce va avea loc în 5 orașe, printre care și în București, pe 20-21 februarie 2018, la Hotel Radisson Blu.

TARGET
  • Directori Generali
  • HR Managers
  • HR Business Partners
  • General HR Specialists
  • Senior HR Consultants
  • Antreprenori
Cum facem să fie văzut HR-ul ca partener de încredere pentru performanța business-ului? În fața provocărilor actuale cu care se confruntă business-urile, tot mai diverse și tot mai frecvente, HR-ul trebuie să raspundă și să acționeze prompt și performant, astfel încât să susțină drumul spre succes al companiilor. Sună frumos și ideal! Cum este posibil totuși ca acest lucru să se întâmple, astfel încât HR-ul să fie văzut în mod real ca partener de încredere? În cele 2 ore vom explora împreună cu Oana Ciobanu experiențe și bune practici care vă pot oferi perspective utile pe care să le puteți lua în calcul în propria activitate.
GRAPHTEC DESIGN, Director General Fiind un om cu multe virtuți, decis și permanent inspirat a făcut în viața totul ca atunci cand nu există ghinion, dar nici noroc, ci doar o straduință proprie crezând în visul sau, ajutând la creația din viața sa. De la 19 de ani si-a început cariera ca antreprenor fiind angrenată...
Cu o experiență de peste 12 ani în zona resurselor umane, Manuela a acoperit toate ariile de HR în companii din zona de consultanță, FMCG, Tehnologie și Servicii, cu focus în zona de Business partnering, training și dezvoltare. Manuela lucrează în cadrul Xerox de 5 ani pe roluri manageriale, cu responsabilitate locală și regională, coordonând echipe...
Fondator Innerout ® – companie specializată în managementul de reputație (www.innerout.ro). Lucrează proiecte de branding, employer branding și employee engagement pentru corporații și companii antreprenoriale. A absolvit Facultatea de Filosofie București, are Master în Filosofia Culturii, Master în Științele Comunicării la Facultatea de Jurnalism, a absolvit cursuri de branding și comunicare în Amsterdam și Atena,...
Absolvent al facultatii de automatica si calculatoare din cadrul Politehnicii Bucuresti, Mihai Cepoi a cunoscut complexitatea si diversitatea fortei de munca din mai multe perspective: cea de project manager in IT, cea de freelancer in programare, cea de fondator al unui startup si nu in ultimul rand cea de angajat intr-o corporatie. Pasionat de domeniul...
MCA GROUP, HR Manager Adriana este un manager experimentat în domeniul resurselor umane, conducând de aproape 20 de ani echipe de resurse umane în companii precum Leoni Wiring Systems, Coca-Cola Hellenic și Ixia. A fost printre cei care au avut șansa să studieze în străinătate dupa revoluție și să revină în țară cu know-how. Companiile multinaționale...
Motto: Când ceilalți pun frână, tu accelerează!!! Născut în 1972, a absolvit Facultatea de Electronică și Telecomunicații București, promoția 1997. În domeniul ușilor de garaj și al rulourilor din 1996 (de 22 ani). De 20 ani în MCA, societatea pe care a decis să o inființeze după ce a terminat studiile. Joburi anterioare: vânzări imobiliare...
Marian (Mike) și-a început cariera în 1973 în cadrul Camerei de Comerț și Industrie a României, lucrând pentru 10 ani în Publicom – o societate comercială străină care se ocupă de publicitate. În 1983 devine Manager General al Rank Xeox Ltd- România și Moldova, ajutând compania să crească de la 0.5 milioane de dolari la...
Aleksandra este HR Manager Regional în cadrul IKEA South East Europe (Croația, România, Serbia, Slovenia și Ucraina) din luna mai 2016. Este responsabilă de consolidarea unui mediu de lucru unic, în care predomină cultura organizațională bazată pe prețuirea valorilor. Totodată, aceasta se ocupă și de responsabilizarea angajaților IKEA spre a contura un nivel înalt de...
Licențiată a Facultății de Litere din cadrul Universității din Pitesti, Mihaela și-a descoperit pasiunea pentru HR activand in cadrul unei organizatii internationale de studenti, care a contribuit semnificativ la dezvoltarea competențelor profesionale si sociale. Odata cu incheierea perioadei studentesti a decis sa accepte o oportunitate profesionala intr-un mediu international, mergand in Polonia pentru o perioada...
Cristina Uleșan, Assoc. CIPD,  aduce experiența unui profesionist în domeniul Resurse Umane în industrii variate (financiar-bancar, BPO, Food, consultanță). În cei 17 ani de activitate profesională, Cristina a participat la proiecte de dezvoltare a talentelor în organizații financiar-bancare precum Garanti Bank, UniCredit și a condus la nivel European structura de HR Business Partners pentru verticala...
Andre de Wit se bucură de o vastă experiență în domeniu: – CEO IKEA Iberica, responsabil pentru activitățile din Spania și Portugalia (7 ani) – CEO Metro Cash & Carry în Croația (4 ani) – Group Director Learning, care acoperă toate activitățile grupului Metro: Metro Cash & Carry, Media Market și REAL Hypermarkets (4 ani)...
Casatorit 2 copii, Absolvent al Facultatii de Limbi Straine Spiru Haret Bucuresti In campul muncii din 2000 – ca Marketing Coordinator Budweiser Budvar la BDG, apoi pentru 2 ani KAM la Henkel Romania divizia de cosmetice, din 2007 Head of KAM la Reckitt Benckiser si din 2010 Sales Director Reckitt Benckiser Balkans – Romania, Moldova,...
Victor este unul dintre fondatorii companiei. Alaturi de partenerii sai, a reusit sa ridice compania in top 3 furnizori de solutii software adresate pietei de HR si sa dezvolte singura platforma HR integrata de pe piata din Romania, Human Resources Planning, un instrument flexibil cu ajutorul caruia se proceseaza un numar de peste 100.000 salariati...
Kathrin Köster este profesor în cadrul programului de Leadership și Management Internațional al Universității Heilbronn din Germania și fondator Köster + Partner. A fost un agent al schimbării încă din perioada adolescenței. În căutarea răspunsurilor despre sensul vieții, a călătorit în China și Japonia pentru a studia alte culturi, filosofii și a cunoaște alte limbi...
Cu o experiență de peste 20 de ani în zona comercială, în FMCG, Cornel Cărămizaru este din anul 2016 primul român din istoria prezenței FrieslandCampina în România care conduce operațiunile companiei olandeze la nivel local. Cornel Cărămizaru s-a alăturat companiei in anul 2011, în poziția de Director de Vânzări și Trade Marketing al FrieslandCampina, anterior...
UP ROMÂNIA, HR & CSR Manager Oana Ciobanu este, de peste 7 ani, Directorul de Resurse Umane și Responsabilitate Socială al Up România (Chèque Déjeuner România SRL) fiind, în același timp, cooptată în proiectele de dezvoltare organizațională, resurse umane și responsabilitate socială ale Up Group la nivel internațional. Licențiată în psihologie a Facultății de Psihologie și...
Cu o experiență de peste 13 ani în domeniul resurselor umane în companii multinaționale de top din diferite sectoare de activitate (Oil & Gas, Inginerie sau IT&C) sau culturi organizaționale, în prezent Alexandru își concentrează toate eforturile pentru crearea permanentă de oportunități de dezvoltare pentru angajații Samsung, contribuind astfel în mod decisiv la flexibilitatea și...
Bilete
705 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de volum

10% - 2 participanti

15% - 3 participanti

20% - 4+ participanti

  • HR & the business. Rolul Resurselor Umane la nivel de sustenabilitate, dezvoltare și profitabilitate a business-urilor
  • The big influencer, human capital. Element fundamental pentru investițiile din România și rolul strategic al departamentului HR în acest context
  • Cerere vs. Ofertă la nivel de forță de muncă și măsurile strategice ce pot fi luate pentru sustenabilitatea business-urilor
  • A new generation of workers, a new set of engagement policies. Recrutarea tinerilor și gestionarea corectă a așteptărilor acestora. Este motivarea și recompensarea customizată cheia succesului?
  • Retenție, comp & ben, salarizare, condiții flexibile de muncă. Cum jonglăm cu aceste elemente în strategia și bugetul de HR, fără a scăpa din vedere rezultatele efective la nivel de performanță, stabilitate, eficiență, dar și la nivel financiar?
  • The three main ingredients: concurență, viteză, schimbare- atribute ale mediului de business din ziua de azi. Cum influențează acest lucru departamentele de RU și cum pot sprijini strategii adaptate noilor modele?
  • New era, new challenges. Într-o lume a vitezei, care sunt provocările ce apar la nivel de people management?
  • HR Managers, the culture heroes. Importanța culturii organizaționale pentru echipe și procese eficiente pe termen lung
  • De la diversitate la incluziune. De ce este important, din punct de vedere strategic, să dezvoltăm o cultură organizațională pro-diversitate?
  • Employer branding: a strategy with benefits. Care sunt avantajele acestei strategii și cum poate fi implementată?
  • Practici de management și leadership adaptate noilor modele de business, noilor generații și noilor tehnologii.
  • Identity & Equality. Cum depistăm ocaziile de dezvoltare ale fiecărui angajat și ce beneficii aduc acestea organizației?
  • A mix of curiosity, enthusiams and experience equals success. Care sunt secretele gestionării echipelor multigeneraționale și care sunt avantajele pe termen lung aduse de acestea?
  • Planning and delivery. Conturarea unei strategii ferme ajută la îndeplinirea obiectivelor long-term însă, cum o menținem, în ciuda schimbărilor accelerate din exterior?
  • Succession Management, a powerful retention tool. Posibilitatea de promovare este unul dintre motivele pentru rata mare de retenție a angajaților. Cum identificăm talentul și cum instruim viitorii manageri?
CU SUSȚINEREA: 

            

BUSINESSMARK SUSȚINE: 
              
PARTENERI MEDIA:

            NewMoney                       Jurnalul de afaceri      business24     ziare.com                                  Debizz            globalmanager_logo                roportal             voxcapital                     Valoarea                  administratie logo        Rabbit pozitiv                  

Detaliile Evenimentului
Parteneri