Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

HR UNCOVERED

După un an si jumătate în care atât companiile, cât și oamenii au fost supuși unor teste dificile aduse de pandemia de COVID-19, îndrăznim să ne uităm ceva mai optimist spre viitor. Dar realitatea de dinainte nu este cu totul recuperabilă, adaptarea pe care cu toții am  exersat-o în această perioadă a adus cu sine schimbări importante, dintre care unele sunt aici să rămână.

Între companiile greu încercate economic și oamenii încărcați de oboseală, presiune și stres, ne întrebăm cum  arată ”reîntoarcerea le birou”? Ne putem imagina în mod real un mod de lucru identic cu cel anterior? A fost perioada pandemiei doar un accelerator pentru schimbările ce oricum se pregăteau să vină sau am fost surprinși nepregătiți? Cât de potrivite sunt soluțiile găsite în contextul distanțării sociale pentru perioada post-pandemie?

Harta schimbărilor și efectelor acestora este complexă, iar specialiștii în HR au complicata misiune de a îi găsi sensul și a o face practicabilă, ținând cont atât de obiectivele de business, cât și de așteptările angajaților.

Invităm specialiști HR cu experiență și aruncăm o privire asupra strategiilor acestora, facem schimb de experiență și deslușim schema complicată de valențe ale modului cum va arăta munca după pandemie, pe 15, 16 septembrie 2021, la HR Uncovered.

Formatul evenimentului este hibrid, urmând să se desfășoare în format fizic (la JW Marriott Bucharest Grand Hotel), în conformitate cu prevederile și condițiile autorităților, dar și online (platforma Cisco Webex).

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • SPARRING PARTNER. HR-ul s-a transformat, în ultimii ani cu precădere, într-un adevărat partener de business. Acum, când orice schimbare, orice plan sau strategie de business are în vedere o mare implicare a departamentului de HR, cum vedem viitorul acestuia la nivel de dezvoltare internă?
  • NOBODY IS PERFECT. Care sunt principalele slăbiciuni ale departamentelor de HR în acest moment? De la data literacy la digital integration, care sunt zonele de dezvoltare pe care acestea le au în vedere în următorii ani?
  • HYBRID WORK. Statistic, studiile arată că majoritatea companiilor vor alege, în perioada post-pandemică, un mod de lucru hibrid. Deși a integra lucrul de acasă are avantaje considerabile atât pentru angajați, cât și pentru angajatori, provocările logistice, manageriale si strategice nu sunt de neglijat. Cum implementezi un plan de lucru hibrid, echilibrând așteptările, preferințele și interesele atât ale angajaților, cât și ale organizațiilor?
  • WORKPLACE DESIGN. Care devine adevăratul scop al birourilor în contextul sistemului de lucru hibrid? Sunt zilele destinate lucrului la birou menite să crească colaborarea, socializarea, inovația, spiritul de echipă, performanța? Dar cum putem obține toate acestea când angajații sunt prezenți pe rând și în mod întrerupt la birou? Cum arată un workplace design eficient?
  • WORK-FROM-ANYWHERE. Dacă în perioada distanțării sociale și a restricțiilor aduse de pandemie, a nu lucra de la birou însemna, cel mai probabil, a lucra de acasă, în perioada post- pandemie, work-from anywhere pare a readuce libertatea după care am tânjit. Dincolo de a lucra de acasă sau de la birou, multe noi posibilități se deschid, iar companiile se văd în fața unor provocări diferite. Ce costuri aduce work-from-anywhere spre deosebire de work from home? Cum trebuie adaptată cultura organizațională pentru o astfel de strategie? Ce tehnologii trebuie implementate? Ce adaptări trebuie făcute la nivel de management și leadership? Cât de eficient este un astfel de model? Ce soluții avem la dispoziție?
  • HERE IS EVERYWHERE. Cum va afecta adoptarea largă la nivel internațional a lucrului remote forța de muncă? Ne putem aștepta la o întoarcere acasă a celor ce au emigrat în scop profesional? Dar cei ce se află în România, ne așteptăm să înceapă să lucreze pentru companii din alte țări? La ce dinamică ne putem aștepta pe piața muncii?
  • WORK AND OVERWORK. Comunicarea și colaborarea sunt evident mai dificile în contextul work from home. Mulți angajați atrag atenția asupra timpului petrecut în întâlniri virtuale, dar și asupra numărului crescut de conferințe și convorbiri online. Astfel, orele suplimentare de lucru au devenit, de multe ori, o regulă. Cum ne adaptăm noului stil de lucru, ținând cont de work-life balance și reziliența deja greu încercată a angajaților?
  • RECRUITING IN POST-PANDEMIC. Cum s-a schimbat procesul de recrutare în timpul pandemiei? Cum s-au schimbat așteptările candidaților și cum putem promova în mod eficient job-urile în prezent? La nivel de candidați și ”talent pools”, în contextul lucrului remote, ce noi oportunități apar? Dacă proximitatea nu mai este un criteriu de selecție, ce alte noi criterii apar – ce noi skill-uri trebuie candidații să aibă?
  • TECH TRENDS IN HR. Tehnologia a fost salvatoare în perioada pandemiei, însă rolul acesteia va fi esențial și în perioada post-pandemică. Performance& wellness management, HR analytics, recrutarea prin AI, automatizarea proceselor, îmbunătățirea comunicării și lucrului remote prin digitalizarea proceselor, data privacy, digital leraning & development – toate sunt tendințe la nivel de HR. Suntem pregătiți? Ce soluții avem?
  • EMPLOYEE EXPERIENCE. Criza provocată de pandemia de COVID-19 a adus schimbări majore pentru companii, dar și pentru angajați. Multe persoane și-au pierdut slujbele, altele au avut parte de micșorări salariale, foarte multe au schimbat modul de lucru peste noapte, fiind nevoiți să își transforme casele în birouri și să se adapteze unor sisteme tehnologice nefamiliare. Toate acestea sub presiunea performanței esențiale pentru supraviețuirea companiilor angajatoare. În acest context, cum putem descrie cu onestitate experiența angajaților? Care sunt punctele cheie pentru perioada post-pandemică?
  • EMPLOYER BRANDING. Ce noi valențe a adus criza provocată de pandemia cu SARS-COV-2 la nivel de employer branding? Cât de mult contează modul în care compania a reacționat la această criză percepția asupra brandului de angajator? Privind înapoi care au fost marii DOs & DON’Ts și cât de mult cântăresc ei acum? Care sunt principalele valori puse în lumină de pandemie și cum le putem integra în strategia de employer branding?
  • ORGANIZATIONAL CULTURE. Este cultura organizațională acum mai importantă ca niciodată? Încurajarea sistemului de lucru hibrid, prioritizarea well-being-ului angajaților, dezvoltarea leadershipului suont dar câtiva dintre factorii acum extrem de importanți. Ce putem face pentru a adapta în mod pozitiv cultura organizațională în perioada post-pandemie?
  • LEADERSHIP. Perioada pandemiei a fost atât de diferită, neașteptată și dificilă încât leaderii au fost în mod real expusi unor presiuni extraordinare și supuși unui test foarte dificil. Care sunt principalii factori ce definesc leadershipul în astfel de momente? Ce trebuie să aiba în vedere manegerii și leaderii în perioada următoare?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.