Loading Events
  • This event has passed.

HR UNCOVERED 2020 (eveniment online)

Schimbările prin care organizațiile și departamentele de HR au trecut în ultimele luni, dar și cele ce deja se anunță pentru perioada următoare sunt majore. Pe lângă progres, schimbarea aduce cu sine nevoia de adaptare, iar într-un domeniu precum Resursele Umane, provocările preiau multe nuanțe.

Cum ne asigurăm că evoluția companiei la nivel de resurse umane este una pozitivă în noul context? Cum confruntăm teoria cu practica? Dar așteptările de business cu realitatea umană de pe piața muncii? Soluțiile nu sunt mereu la îndemână, iar responsabilitatea managerului de HR pare a avea un ritm de creștere continuu. În aceste condiții, colaborarea specialiștilor din zona de HR, schimbul de experiență și impresii par a fi mai importante ca oricând. Pentru că dincolo de soluții, stau rețelele specialiștilor implicați ce împing, prin munca lor, schimbarea spre progres.

Vă așteptăm alături de noi, să discutăm despre cum vor arăta HR-ul și organizațiile în noul context, la HR UNCOVERED, eveniment online ce va avea loc pe 23, 24 septembrie 2020.

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 23.09.2020 - 09:30
  • Ora și data final: 24.09.2020 - 14:00
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: HR
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR Specialists
  • Consultanți
  • Directori generali
  • Team Leaders
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • CHANGE. ADAPT. REPEAT. Ne aflăm într-un context de schimbare constantă, cu o rapiditate ce se îndreaptă către exponențial. În consecință, modelele de business ale organizațiilor suferă modificări, efect ce ar trebui întâmpinat cu o strategie solidă de adaptare la transformări. Cum conturăm o cultură organizațională ce impregnează în valorile sale adaptarea la schimbare?
  • HOPES AND EXPECTATIONS. Cum arată viitorul în HR? Care sunt pașii pe care orice companie ar trebui să îi facă din timp, pentru o strategie eficientă?
  • THE HR HERO. Atribuțiile și responsabilitățile managerilor de HR s-au diversificat și s-au înmulțit într-atât în ultimii ani, încât uneori resursele pe care aceștia trebuie să le investească pot fi prea mari. Cum pot organizațiile răspunde în mod strategic acestei situații, astfel încât conducătorii departamentelor de resurse umane să poată rămâne concentrați asupra aspectelor cu adevărat importante, asupa dezvoltării culturii organizaționale, oamenilor, strategiilor de creștere a performanței, planurilor de viitor?
  • SUPER-BRANDS, SUPER-PEOPLE. Talent acquisition este o misiune importantă pentru orice manager de HR. În acest context, imaginea companiei în interior, față de proprii angajați, dar și în exterior, față de potențialii angajați este esențială. Ce valori sunt importante pentru modelul nostru de angajat? Este brandul nostru reprezentat de aceste valori? Cum evităm scurt circuitele de imagine?
  • EMPLOYER BRANDING & EMPLOYEE EXPERIENCE. The future of Employer Branding. Cum trebuie să se adapteze organizațiile pentru a rămâne relevante, agile și adaptate la schimbări? The Employer Value Proposition. Rolul ambasadorilor de brand. Care sunt elementele cheie în crearea unei strategii de employee experience? Building a culture of purpose. Care este rolul liderilor organizației în crearea unei unei culturi care să ofere o experiență pozitivă și productivă a angajaților?
  • TALENT DEMANDS. Cum putem afla care sunt exact factorii recurenți care influențează implicarea și motivația angajaților nostri, pentru a investi în mod eficient resursele disponibile? Cum putem folosi insight-urile din companie pentru o bună adaptare a strategiei de recrutare și retenție la viitor?
  • WHAT IS IMPORTANT FOR OUR EMPLOYEES? Ce îi motivează și fidelizează pe angajați? Cât contează flexibilitatea și inovația pachetului de compensații și beneficii, posibilitatea de work from home și flexibilitatea programului, workplace-ul în noul context, conexiunea cu modelele de leadership din organizație, misiunea și valorile companiei pentru care lucrează?
  • DIGITAL TRANSFORMATION IN HR. Inteligența artificială este din ce în ce mai prezentă în organizații, aceasta fiind o soluție pentru eficientizarea proceselor standardizate. Cum poate tehnologia să ușureze procesele de recrutare, selecție, retenție, training și motivare, astfel încât departamentul de HR să devină unul pur strategic, evitând task-urile de rutină? Cum sprijină tehnologia viteza de reacție și adaparea rapidă la schimbare, dar și eficiența proceselor organizaționale ?
  • DATA DRIVEN HR. Odată cu shift-ul către un rol strategic al departamentului de HR, People Analytics devine o metodă revoluționară de îmbunătățire a modului prin care datele angajatilor sunt folosite pentru a preconiza comportamentul acestora în organizație. Cum putem implementa acest model de business și ce efecte ar putea avea asupra modului în care recrutăm potențialii candidați și modul în care îi motivăm pe cei existenți?
  • TRAIN, RETAIN? Păstrarea angajaților curenți este de cele mai multe ori mai putin costisitoare decât angajarea noilor talente. În acest context, trainingul si dezvoltarea acestora devin absolut esențiale. Cum putem crea o organizație care este în continuă dezvoltare din punct de vedere al învățării?
  • PERFORMANCE IN THE DIGITAL WORLD. Cum redefinim performance managementul și cum dezvoltăm un plan integrat de management al performanței într-un context agil de muncă?
  • FUTURE LEADERS. Cum redefinim leadership-ul și cum ne sprijinim managerii din organizație în noul context de muncă? Care sunt abilitățile esențiale pe care un manager trebuie să le aibă?
  • HEY, WE’RE ON THE SAME TEAM! Relațiile de muncă și echipa sunt printre cei mai importanți factori ce pot motiva sau demotiva angajații. Cum ne asigurăm că mediul de lucru este propice pentru toți angajații noștri? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc, astfel încât productivitatea și înțelegerea între aceștia să fie optimă? Cum identificăm angajații care afectează performanța celorlalți și cum remediem situația?
  • COMMUNICATION MAKES PERFORMANCE. Cu o mulțime de canale și tool-uri de socializare la îndemână, comunicarea pare mai accesibilă ca oricând. Cum eficientizăm comunicarea la nivel organizational? Cum creăm o cultură a comunicării între management și echipe, dar și în interiorul echipelor? Cum creezi o cultură a comunicării și colaborării ce să depășească provocările diversității.

Sponsori & parteneri

Parteneri

Partener de tehnologie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.