
- Acest eveniment a trecut.

HR Uncovered 2022
THE HR STORIES BEHIND BRANDS
UNCOVER: EMPLOYEE EXPERIENCE & COMPANY CULTURE
Companiile, odată cu oamenii, sunt în plină transformare. La fel, modul de a lucra și de a face business se schimbă. Așteptările angajaților, clienților sunt în evoluție, iar tehnologia și datele ne pot ajuta să fim în continuă creștere și adaptare. Într-o lume în care recrutarea și păstrarea talentelor est tot mai dificilă, ne uităm cu atenție la aspectele ce țin de experiența angajaților, de interacțiunea acestora cu brandurile. De asemenea, cultura organizațională capătă rol strategic tot mai important, fiind definitoriu pentru modul în care oamenii se raportează la un loc de muncă. Pe un deficit de forță de muncă, dar și cu un proces accelerat de automatizare și digitalizare, profilul specialistului HR este tot mai complex. Ne uităm la oamenii ce construiesc branduri, descoperim poveștile de HR din spatele acestora pe 12-13 septembrie 2022 la HR Uncovered.
Evenimentul va avea loc in-person la Hotel Radisson Blu din București și virtual pe platforma MyConnector.
Ziua 1- UNCOVER: EMPLOYEE EXPERIENCE & COMPANY CULTURE
- PREZENTĂRI
-
IULIA STANCA
People & Culture Business Partner Roche Romania -
GINA CRUCERU
Group HR Director Rompetrol – KMG International -
AURELIAN CHITEZ
Director of Sales Romanian Software -
SPECIAL GUEST: VICTORIA BACON
Senior Global Talent & Culture Manager SilverRail Technologies -
ROXANA ABRAȘU
Partener, Coordonator al practicii de Dreptul Muncii NNDKP
- PREZENTĂRI
-
SPECIAL GUEST: ANDRE DE WIT
Dean Leadership Academy Amsterdam -
MIRELA TĂNASE
Senior Partner Enterprise and Strategic Accounts Exploratist
- “Employee experience- eyes on the future”
-
GRIGORIADA STROE
Chief HR Officer Funcom -
ALINA IANCU
People & Business Development Advocate -
NADIA BADEA
People &Talent Director Romania HQ and Global HRBP Delivery Ceragon Networks România -
CRISTINA BUTUNOI
Deputy Managing Director GOLIN -
RADU PANAIT
HR Director & Innovation Leader TotalSoft -
ANDREI VASILE
Antreprenor Co-fondator SanoPass -
DELIA NECULA
Managing Partner SanoPass -
MODERATOR:DANIEL DRĂGAN
Managing Partner BusinessMark
Ce tip de leadership este necesar pentru a naviga prin mediul actual de schimbare?
În mediul VUCA (volatil, incert, complex și ambiguu) cele mai bune companii se adaptează rapid. Marea întrebare este ce tip de leadership este necesar pentru a vă naviga compania într-un mediu de schimbare. Trecând de la inițiative de schimbare la organizații în continuă schimbare, va trebui să dezvoltăm noi calități de lider.
Un studiu recent de la Gallup arată că 70% din implicarea echipei este influențată de Leadership. Pe măsură ce consultanții de afaceri s-au concentrat pe proiectarea strategiei și leadership, Leadership Academy Amsterdam, a identificat că organizațiile de succes evaluează alinierea dintre strategie, cultura organizațională și leadership, înainte de a implementa o nouă strategie.
În acest Masterclass ne vom scufunda adânc în descoperirea tipului potrivit de Leadership necesar pentru a vă implementa strategia cu succes.
Împreună vom explora cum să definiți Leadership-ul de care organizația dumneavoastră are nevoie, prin construirea unui așa-numit Totem de Leadership. Un totem de Leadership reprezintă principiile de Leadership care sunt specifice organizației dumneavoastră. Pe baza acestui totem de Leadership, arătăm și discutăm despre modul în care acesta formează fundamentul dezvoltării Leadership-ului în Centrele de Dezvoltare a Leadershipului, Coaching-ul Individual pentru Leadership, Programele de dezvoltare a Leadership-ului, Conversațiile privind performanța Leadership-ului, Interviurile de evaluare a Leadership-ului și Interviurile de exit.
Vom vedea, de asemenea, cum să măsuram calitatea Leadership-ului în organizația dvs. prin chestionar de 360 de grade, sondaj de angajare și performanță în leadership.
5 MOTIVE SĂ PARTICIPI
- Datorită mediului în schimbare rapidă, multe companii trebuie să dezvolte și să implementeze noi strategii. Pentru a asigura o implementare fără întreruperi a noilor strategii, alinierea la leadership și cultura organizațională este o necesitate!
- Atunci când definiți leadership-ul necesar, trebuie să aveți scopul îndreptat către viitor.
- Este prezentat și exersat un cadru de bază despre modul de abordare a subiectului Leadership.
- Vi se va oferi oportunitatea de a reflecta asupra propriilor competențe de Leadership și de a fi pregătit să începeți o discuție despre aceste competențe în organizația dumneavoastră.
- Cei ce discută în mod proactive despre Leadership ca instrument de succes sunt mai capabili să-și implementeze cu succes strategia.
-
SPECIAL GUEST: ANDRE DE WIT
Dean Leadership Academy Amsterdam
Ziua 2 - UNCOVER: EMPLOYEE EXPERIENCE & COMPANY CULTURE
- PREZENTĂRI
-
RALUCA AVRAMESCU
People & Culture Director Secom® -
ANDREI CREȚU
Co-fondator Pluria -
GEANINA CIOARĂ
HR Manager Continental Automotive România -
ȘTEFAN TODERIȚĂ
Strategy & Development Director Edenred -
CRISTINA STRÎMBU
Employer Branding Manager Evozon
- PREZENTĂRI
-
TUDOR PETECILĂ
HR Director Teleperformance Romania -
IONUȚ GHERLE
CEO UCMS by AROBS
- “Future proof company culture”
-
GINA CRUCERU
Group HR Director Rompetrol – KMG International -
SIMONA CRISTINA GIURGILA
Country HR Lead Romania & Moldova MSD -
HERMINA MIHAELA RADU
People and Culture Manager Primark -
DANIEL ADUMITRACHIOAIEI
Director Resurse Umane TeraPlast Grup -
MIHAELA IONIȚĂ
Director Național de Resurse Umane Lidl România -
MODERATOR:DANIEL DRĂGAN
Managing Partner BusinessMark
Discount de grup:
- 10% – 2 participanți
- 15% – 3 participanți
- 20% – 4+ participanți
- EMPLOYEE EXPERIENCE DESIGN. Principii de modelare a strategiei de employee experience. Etape, principii. De la onboarding la offboarding, employee journey, touchpoints.
- DOUBLE TROUBLE. Sistemul de lucru hibrid și experiența angajaților în acest nou model de lucru. Diferențe, puncte comune și calibrarea strategiilor.
- CANDIDATE EXPERIENCE. O experiență bună a angajatului începe din etapa de recrutare. Cum creezi o strategie fluentă între experiența candidatului și cea a angajatului. Cum adaptezi tehnicile de recrutare și creezi experiențe potrivite și eficiente profilelor candidaților.
- DIGITAL INFRASTRUCTURE. Ce instrumente avem la dispoziție pentru a îmbunătăți experiența angajaților? Dispunem de infrastructura necesară unei experiențe adaptate angajatului viitorului?
- DATA. Cum colectezi și folosești date pentru a îmbunătăți experiența angajatului, engagementul și performanța?
- BUSINESS YOGA. Cum integrăm flexibilitatea la nivelul principiilor și valorilor companiei? Cum însușim această trăsătură personalității unei companii pentru o eficientă transpunere în practică, pentru o bună comunicare a obiectivelor strategiei de la nivelul modului de lucru, pentru o bună aliniere angajat-angajator?
- PURPOSE. Salariul nu mai este un factor motivator suficient de puternic, oamenii vor să simtă că se alătură unui scop mai important, că munca lor contează. Apelarea nivelului de motivare internă a angajaților prin construirea unui nou nivel etic, de comunicare și de transparență la nivel de companie.
- GROWTH, FEEDBACK AND PERFORMANCE. Cum creezi un bun sistem de performance management, integrat cu feedback, empatie, apreciere și dezvoltare continuă. Reskilling, upskilling și programe de dezvoltare a carierei.
- LEADERSHIP AND MENTORSHIP. Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională cântărește tot mai mult în ochii angajaților în momentul evaluării unui angajator. Este leadershipul dat sau format? Liderii creează cultura organizațională sau cultura fomează lideri? Cum arată călătoria de la manager la leader și rolul specialiștilor de HR.
- CULTURE AND VALUES. Este cultura un concept creat spontan sau bine planificat? Principii în crearea unei culturi organizaționale și întărirea ”core values”. De la teorie la practică, între cultura scrisă și cea nescrisă, informală. Sunt corelate strategiile de HR cu practicile de la nivel uman?
- LET’S TALK ABOUT IT. Comunicarea ca instrument strategic în câștigarea încrederii și loializarea angajaților. Principii de comunicare pentru atingerea obiectivelor strategice prin empatie, autenticitate și transparență. Comunicarea în mediul de lucru hibrid: digital vs. in-person.
- NEW WAYS OF WORKING. Nu numai flexibilitatea privind spațiul și programul de lucru se află printre trendurile la nivel de HR, ci și flexibilitatea privind tipurile de contracte sau colaborări. Cum privim concepte precum Gig economy, talent marketplace, freelance revolution? Efecte la nivel de HR.
- WELLBEING. S-a transformat termenul de wellbeing în ultimii ani? Ce noi valențe a dobândit și va dobândi în următorii ani? Care sunt percepțiile și implicațiile la nivel de: bunăstarea psiho-emoțională, fizică, financiară, socială. Rolul companiilor și departamentelor de HR și limitele în care acestea pot acționa.