Loading Events
  • This event has passed.

HR Uncovered 2024

În cadrul HR Uncovered aducem în lumină acele POVEȘTI DE HR ce stau în spatele brandurilor. La baza unui business de succes stau viziunea și valorile ce îl construiesc. Cum se construiește imaginea unui brand de la nivelul departamentului de Resurse Umane? Care sunt poveștile cu și despre oameni, din spatele brandurilor?

Orice poveste este despre: 1. BECOMING; 2.LEADING; 3.THE JOURNEY

Ne inspirăm din povești de HR reale, pe 25 septembrie 2024, la Sala Luceafărul din București.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • People Managers
  • Culture Managers
  • HR Business Partners
  • Talent Acquisition Managers
  • Learning & Development Managers
  • Employer Branding Managers
  • Employee Experience Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • General Managers
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:45
ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR & WELCOME COFFEE
09:15
SESIUNEA I

Prezentări

Panel – ”THE JOURNEY OF BECOMING”
12:30
LUNCH BREAK
13:30
SESIUNEA A II-A

Prezentări

STRETCHING MOMENT

Susținut de Cosmin Ioniță, multiplu campion mondial, european și național la karate, oferit de World Class

15:45
COFFEE BREAK
16:15
SESIUNEA A III-A

Prezentare

1-to-1 discussion

  • VIOREL OGNEAN

    Director General Lantmannen Unibake România și Europa de Sud-Est
  • LUIZA BANYAI

    Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter People Experience Expert & Companies Transformation Advisor

Prezentare

1-to-1 discussion

  • IOANA CRISTEA

    PMO & Corporate Affairs Manager Bimbo Romania
  • IULIA BUCIUMAN

    Managing Partner, Humanistic Executive Coach & Engagement Consultant
18:15
NETWORKING OVER DRINKS

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți

1. BECOMING

 

  • L&D AND GROWTH MINDSET. Noi moduri de lucru, noi aptitudini necesare. Învățarea și dezvoltarea devin constante ale vieții. Cum poate învățarea deveni experențială și eficientă?
  • RESHAPING LEARNING. Microlearning, micro-mentoring, performance coaching și alte soluții de workplace learning personalizat. Soluții și modele.
  • EX & GROWING CAREERS. Cum poți influența experiența angajaților prin susținerea lor în procesul de dezvoltare profesională? Cât de mult cântărește acest aspect în atragerea și loializarea angajaților?
  • PURPOSE. Salariul nu mai este un factor motivator suficient de puternic, oamenii vor să simtă că se alătură unui scop mai important, că munca lor contează. Accesarea motivării interne a angajaților prin construirea unui nou nivel etic, de comunicare și de transparență la nivel de companie.
  • BELONGING & BECOMING. De la valori și viziune organizaționale la sentimentul de belonging & becoming. Cum poate o cultură organizațională sănătoasă să susțină angajații în călătoria de dezvoltare, generând performanță și engagement?
  • EB & TAKING RESPONSIBILITY. Cum aducem mai multă transparență si autenticitate prin employer branding? Cum putem genera strategii de employer branding, asumându-ne o promisiune de valoare față de angajați? Între responsabilitate și eficiență în employer branding.
  • BENEFITS & PERSONAL DEVELOPMENT. Ce rol joacă beneficiile oferite angajaților la nivel de recunoaștere și motivație. Cum integrăm beneficiile în strategia mai largă de dezvoltare a carierei? Personalizarea beneficiilor pentru obiective individuale.
  • WORKSPACE FOR ALL. Cât din modul de lucru este deschis personalizării? Dau oamenii randament diferit, în contexte diferite? Pot companiile ține cont de profile individuale în luarea deciziilor? Cum creăm un workspace pentru toți?
  • WELLBEING. Cum poate grija pentru starea de bine a angajaților să reprezinte baza unei culturi organizaționale sănătoase și cu efecte pozitive asupra rezultatelor ce țin de engagement, performanță și retenție? Cum abordăm tema impactului negativ al stresului legat de locul de muncă?

2. LEADING

 

  • LEADERSHIP IN MOTION. Putem spune că modelele de leadership sunt în schimbare? Prin prisma modificărilor de la nivelul muncii, așteptărilor diferite pe care angajații le au, dar și contextului genrațional complex, cum arată liderul modern?
  • KEEPING PROMISES. Cum pot fi dublate la nivel de management eforturile departamentelor de HR privind cultura organizațională, EVP, valori și principii interne? De la strategiile de HR la promisiunea asumată a unei companii și viziunea comună.
  • HUMAN INTELLIGENCE. Imposibil de automatizat, aptitudinile umane vor reprezenta condiții esențiale, în special la nivel de leadership. ”Human skills” ca noile ”hard skills”. Cum pot fi dezvoltate și cum încurajăm acest tip de mindset la nivel de management?
  • NEXT-GEN HR. Care este rolul liderilor de HR în formarea următoarelor generații? Cum va evolua rolul managerului de HR în viitor și ce aptitudini trebuie să dezvolte specialiștii de azi pentru a fi liderii de mâine?
  • LET’S TALK ABOUT IT. Comunicarea internă și rolul ei în engagementul angajaților. Principii de comunicare cu empatie, autenticitate și transparență. Alinierea comunicării interne cu cea externă.
  • ESG & HR. Alinierea la normele ESG a devenit o prioritate pentru multe companii, însă care este rolul managerului de HR în acest proces de transformare? Cum se reflectă intern principiile ESG? Coordonarea culturii organizaționale cu strategia ESG.
  • DEIB & ERG. Cum pot departamentele de HR să își asume și construiască practici de HR mai incluzive? Cum se vede, prin prisma DEIB, întregul employee life cycle? Cum creezi un inclusive workplace și generezi sentimentul de apartenență? Politici, practici, comportamente.
  • DATA-DRIVEN. Cum putem pune la baza leadership-ului date esențiale ce țin de zona de HR? Cum abordezi cu umanitate datele colectate prin intermediul tehnologiei? Colectare, analiză, interpretare, universul datelor și abordarea de la nivelul departamentelor de HR. Ramificații la nivelul întregii companii și strategii de business.

3. THE JOURNEY

 

  • INFLUENCERS. În orice călătorie, există acele personaje care influențează decisiv deznodământul. La nivel organizațional, care sunt principalii ”actori” în influențarea dezvoltării profesionale și care este rolul departamentului HR?
  • WORK-LIFE JOURNEY. Se schimbă, odată cu tinerele generații, percepția oamenilor privind dezvoltarea profesională și cea personală? Sunt tinerele generații mai atente la alinierea dezvoltării profesionale cu cea personală? Caută ele acele oportunități ce reflectă obiectivele și interesele personale? Cum se poziționează angajatorii din acest punct de vedere?
  • SKILLS TO KEEP THE STORY GOING. Suntem într-o etapă în care multe persoane trebuie să se recalifice sau să dobândească noi skill-uri. Pentru ei, călătoria ia o turnură dificilă. Cum le putem susține pe aceste persoane în procesul lor de transformare? Strategii la nivel de re- și up-skilling în cadrul companiilor.
  • FROM THE VERY BEGINNING. Povestea profesională a fiecăruia începe încă din școală. Cum pot companiile investi în educație și susține tinerii pentru un bun start în călătoria profesională?
  • WHAT REALLY MATTERS. Există nenumărate aspecte ce pot influența dezvoltarea profesională a angajaților și experiența pe care fiecare o are. Care sunt acele aspecte ce au cea mai mare semnificație în experiența anagajatului, în călătoria sa de devenire, în dezvoltarea sa?
  • PERSONALIZATION. Personalizarea este unul dintre cele mai importante subiecte ale momentului. Oamenii au skill-uri, obiective, dorințe și interese diferite, iar crearea de practici, politici și programe HR adaptate devine esențială. Ce provocări întâlnim la acest nivel?
  • TECH FOR HUMAN. Cum credeți că poate deveni tehnologia instrumentul prin care, aproape paradoxal, noi putem deveni mai umani? Cum putem pune la baza politicilor și practicilor din interiorul companiei date relevante ce reflectă așteptările și nevoile angajaților?

 

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Suport tehnic oferit de:

Eveniment susținut de:

Traducere oferită de:

Partener de monitorizare:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.