HR UNCOVERED

Schimbările prin care departamentul de HR a trecut în ultimii ani, dar și schimbările ce deja se anunță pentru următorii ani sunt majore. Pe lângă progres, schimbarea aduce cu sine nevoia de adaptare, iar într-un domeniu precum Resursele Umane, provocările preiau multe nuanțe.

Cum ne asigurăm că evoluția companiei la nivel de resurse umane este una pozitivă? Cum confruntăm teoria cu practica? Dar așteptările de business cu realitatea umană de pe piața muncii? Soluțiile nu sunt mereu la îndemână, iar responsabilitatea managerului de HR pare a avea un ritm de creștere continuu. În acest context, colaborarea specialiștilor din zona de HR, întâlnirea pentru discuții, schimbul de experiență și impresii par a fi mai importante ca oricând. Pentru că dincolo de soluții, stau rețelele specialiștilor implicați ce împing, prin munca lor, schimbarea spre progres.

Vă așteptăm la HR UNCOVERED pe 25 și 26 septembrie 2019, la Hotel Radisson Blu din București.

Audiență

HR Managers & HR Directors

HR Business Partners

HR Specialists

Consultanți

Directori generali

Antreprenori

HR Director – Central & Eastern Europe, The Coca-Cola Company Director HR, Europa Centrală și de Est. Compania activează în 26 de țări, printre care Italia, Elveția, Austria, Polonia, România, Grecia, Rusia, Republica Cehă, Ungaria, fosta Iugoslavia, Croația, Ucraina etc. Jozsef este director HR internațional, cu o experiență de peste 20 de ani în poziții...
Vice President for Operational Excellence & HRIS – HR, AXA Switzerland. După ocuparea mai multor funcţii la UBS, Claudio s-a mutat la AXA acum 10 ani. A ocupat funcții de HEAD AM Shared Services, Head Organization & Business Support şi Deputy Head HRSSC, până a preluat poziţia pe care o deţine şi astăzi din anul...
Global Performance Manager, ING Cu un Master în Dreptul Muncii și al Companiei, și o experiență în Managementul Recompenselor și Talentelor, în 2018, Michelle și-a schimbat rolul în Manager Global de Performanță la ING. ING a lansat Managementul performanței Step Up: un nou mod de lucru care are ca scop îmbunătățirea culturii performanței băncii, trecând...
Chief People Officer, 4Finance Group, HRM Professor, Riga Business School Daiga Ergle activează în HRM, având o experiență de peste 20 de ani în domeniu. În prezent este  Chief People Officer la 4finance Group, companie de servicii financiare destinate consumatorilor, cu birouri pe 16 piețe. Ultima ei poziție anterioară a fost aceea de Senior Vice...
Managing Partner, denkstatt Bulgaria Klimentina Rasheva este consilier în domeniul managementului capitalului uman și social în cadrul Grupului denkstatt – cea mai importantă companie de consultanță în sustenabilitate din Europa Centrală și de Est, cu sediul în Viena, Austria. Klimentina este managing partner în denkstatt Bulgaria. Ariile profesionale asupra cărora se concentrează sunt dezvoltarea organizațională,...
People Engagement Director, ERICSSON
HR Manager South Central Europe, Mondelez Cristina Ionescu, HR Manager în South Central Europe și Business Partner pentru departamentul financiar, la nivelul Europei Centrale din cadrul Mondelēz International, coordonează o echipă regională, formată din manageri și specialiști de resurse umane din România, Bulgaria și Serbia.
Head of People and Organization, Enel Romania Născut în Pavia, în nordul Italiei, pe 23 februarie 1971, a absolvit ingineria electronică la Universitatea din Pavia, cu o lucrare de licență despre antenele cu microunde. Și-a început cariera profesională în domeniul consultanței în management, dobândind o experiență valoroasă la Ernst & Young, A.T. Kearney și EDS,...
Managing Associate, NNDKP Roxana Abrașu este un avocat cu o experiență de peste nouă ani în domeniul dreptului muncii. Ea este unul dintre coordonatorii practicii de Dreptul Muncii din cadrul NNDKP și asistă clienți locali și internaționali în aspecte legate de relațiile de muncă individuale și colective, fie în contextul unor proiecte majore, fie în...
Vice President Human Resources, Genpact Europe Se ocupă de domeniul resurselor umane în regiuni, asigurând derularea flexibilă a tuturor proceselor vizând angajații și conceperea strategiei generice de HR pentru aceste regiuni. În iunie 2012, Crina a revenit la Genpact și a jucat un rol pivotal în conceperea și executarea strategiei de Training și L&D în...
Cluster Talent & OE Manager, British American Tobacco Cu o experiență de peste 12 ani în Executive Search și Employer Branding, Anca a colaborat cu companii precum KMTrust & Partners, Coca-Cola, iar in prezent s-a alaturat echipei globale de Employer Branding în BAT pentru a contribui la schimbarea prin care compania trece, la rândul său...
Foundation Teacher, AL FERASA INTERNATIONAL. Are o experiență de peste 15 ani în training și educarea adulților, iar începând cu  3 ani în urma a devenit profesor Al Ferasa. Tehnica pe care o preda în America de Sud și Europa. Al Ferasa este un instrument care se bazează pe interpretarea fizionomiei feței și identificarea comportamentelor,...
HCM Global Sales Director, TOTALSOFT Mihai are o experiență bogată în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, cu o viziune cuprinzătoare asupra tehnologiilor, strategiilor și a celor mai bune practici în materie de resurse umane. Pornind de la nevoile cele mai de bază ale resurselor umane, cum ar fi salarizarea sau managementul general, până...
1.196 lei +TVA
Buy Ticket

Early bird 1- 908 RON - Valabil pana in data de 30.06.2019

Early bird 2- 1052 RON- Valabil pana in data de 15.08.2019

Standard- 1196 RON- Valabil după data de 16.08.2019

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

CHANGE. ADAPT. REPEAT. – Ne aflăm într-un context de schimbare constantă, cu o rapiditate ce se îndreaptă către exponențial. În consecință, modelele de business ale organizațiilor suferă modificări, efect ce ar trebui întâmpinat cu o strategie solidă de adaptare la transformări. Cum conturăm o cultură organizațională ce impregnează în valorile sale adaptarea la schimbare?

HOPES AND EXPECTATIONS - Cum arată viitorul în HR? Care sunt pașii pe care orice companie ar trebui să îi facă din timp, pentru o strategie eficientă pe termen lung?

THE HR HERO- Atribuțiile și responsabilitățile managerilor de HR s-au diversificat și s-au înmulțit într-atât în ultimii ani, încât uneori resursele pe care aceștia trebuie să le investească pot fi prea mari. Cum pot organizațiile răspunde în mod strategic acestei situații, astfel încât conducătorii departamentelor de resurse umane să poată rămâne concentrați asupra aspectelor cu adevărat importante, asupa dezvoltării culturii organizaționale, oamenilor, strategiilor de creștere a performanței, planurilor de viitor?

SUPER-BRANDS, SUPER-PEOPLE-  Pe o piață de muncă în care oferta este mai mică decât cererea, ocuparea tuturor pozițiilor poate deveni o sarcină dificilă, iar dacă discutăm despre talent aquisition, pare că misiunea este chiar mai grea. În acest context, imaginea companiei în interior, față de proprii angajați, dar și în exterior, față de potențialii angajați este esențială. Ce valori sunt importante pentru modelul nostru de angajat? Este brandul nostru reprezentat de aceste valori? Cum evităm scurt circuitele de imagine?

TALENT DEMANDS- Într-un context de muncă rapid, organizațiile se confruntă cu un employee turnover ridicat, iar dorințele unor angajați par a deveni din ce în ce mai greu de îndeplinit. Cum putem afla care sunt exact factorii recurenți care influențează implicarea și motivația angajaților nostri, pentru a investi în mod eficient resursele disponibile?

DATA DRIVEN HR- Odată cu shift-ul către un rol strategic al departamentului de HR, People Analytics devine o metodă revoluționară de îmbunătățire a modului prin care datele angajatilor sunt folosite pentru a preconiza comportamentul acestora în organizație. Cum putem implementa acest model de business și ce efecte ar putea avea asupra modului în care recrutăm potențialii candidați și modul în care îi motivăm pe cei existenți?

HEY, WE’RE ON THE SAME TEAM!- Mediul de muncă și echipa sunt printre cei mai importanți factori ce pot motiva sau demotiva angajații. Cum ne asigurăm că mediul de lucru este propice pentru toți angajații noștri? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc, astfel încât productivitatea și înțelegerea între aceștia să fie optimă? Cum identificăm angajații care afectează performanța celorlalți și cum remediăm situația?

IT’S ABOUT THE JOURNEY! – Experiențele pe care un angajat le trăiește la locul de muncă vor afecta performanța acestuia, fie într-un mod negativ, fie într-unul pozitiv. Cum putem implementa principii și unelte de îmbunătățire a Employee Experience, pentru a stârni rezultatul favorabil?

TRAIN, RETAIN?- Odată cu creșterea dificultății in recrutare, este indubitabil faptul că păstrarea angajaților curenți poate fi mai putin costisitoare decât angajarea noilor talente. În acest context, trainingul si dezvoltarea acestora devine absolut esențială. Cum putem crea o organizație care este în continuă dezvoltare din punct de vedere al învățării?

COMMUNICATION MAKES PERFORMANCE - Cu o mulțime de canale de socializare la îndemână, comunicarea pare mai accesibilă ca oricând. Totuși, nu putem spune că la nivel organizațional comunicarea este mai eficientă. Cum creăm o cultură a comunicării între management și echipe, dar și în interiorul echipelor? Cum creezi o cultură a comunicării și colaborării ce să depășească provocările diversității?

Detaliile Evenimentului
Parteneri