Iași HR Vibes

Resursa umană este printre cele mai important aspecte ce determină succesul unei organizații. Tocmai de aceea, companiile încep să-și creeze modele de business adaptate dorințelor angajatului modern. Indiferent, lucrurile continuă să avanseze exponențial iar dorințele angajaților sunt și ele susceptibile la schimbări, fapt ce creează dificultăți în a ține pasul cu industria și ne îndeamnă să fim întotdeauna pregătiți să luăm decizii luând în considerare viitorul, ce poate nu este atât de îndepărtat.

Cu toate acestea,  accesul la informație este cu siguranță un avantaj, iar la această ediție HR VIBES, nu vrem să ne concentrăm doar pe tendințe și previziuni, dar și pe cele mai bune practici ce s-au dovedit a fi de succes până acum în eficientizarea proceselor departamentului de HR.

Cum îmbunătățim Experiența Angajaților pentru a ne asigură că aceștia dau randamentul optim? Cum creăm un brand demn de mândria angajaților, pentru a spori retenția acestora? Cum ne adaptăm cu adevărat noilor tehnologii și cum le folosim în îmbunătățirea proceselor curente?

Te invităm să afli la IAȘI HR VIBES, pe 12 iunie 2019, alături de speakeri internaționali și naționali.

Audiență

HR Managers & HR Directors

HR Business Partners

HR Specialists

Consultanți

Directori generali

Antreprenori

 

Global Performance Manager, ING Cu un Master în Dreptul Muncii și al Companiei, și o experiență în Managementul Recompenselor și Talentelor, în 2018, Michelle și-a schimbat rolul în Manager Global de Performanță la ING. ING a lansat Managementul performanței Step Up: un nou mod de lucru care are ca scop îmbunătățirea culturii performanței băncii, trecând...
Group Head of Talent, MCCANN WORLDGROUP. Jess a lucrat în domeniul oamenilor, al culturii și al talentelor, în diverse industrii, companii și continente timp de aproape un deceniu. Ea este pasionată de oameni și de cultură, mergând deasupra rolului ei de șef al oamenilor și talentelor de la UK Tech Track # 1, Google Ventures...
Cluster Talent & OE Manager, British American Tobacco Cu o experiență de peste 12 ani în Executive Search și Employer Branding, Anca a colaborat cu companii precum KMTrust & Partners, Coca-Cola, iar in prezent s-a alaturat echipei globale de Employer Branding în BAT pentru a contribui la schimbarea prin care compania trece, la rândul său...
Head of HR/GA & Procurement (Romania & Bulgaria), SAMSUNG ELECTRONICS ROMANIA. Cu o experiență de peste 13 ani în domeniul resurselor umane în companii multinaționale de top din diferite sectoare de activitate (Oil & Gas, Inginerie sau IT&C) sau culturi organizaționale, în prezent Alexandru își concentrează toate eforturile pentru crearea permanentă de oportunități de dezvoltare...
Head of Sales & Marketing, 7CARD. Dan Moraru are o experiență de 20 ani în management, marketing communications, consultanță și practică de marketing. Timp de 16 ani, Dan a lucrat în industria de advertising, din care 7 ani ca Managing Director – Graffiti BBDO și apoi CEO – BBDO Group Romania, iar în ultimii 6...
Talent, Capability and Culture Manager, KFC, PIZZA HUT, TACO BELL ROMANIA (Sphera Franchise Group). Emilia este Talent, Capability and Culture Manager în cadrul Sphera Franchise Group S.A. cel mai mare grup din industria de food service din România care deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi...
Human Resources Manager & Business Coach, TESTER GROUP Deși traseul educațional este atipic, cu master în Psihologie Clinică și Psihoterapie și formare în Terapie și Hipnoză Ericksoniană, are rădăcini adânci de peste 7 ani ân domeniul resurselor umane cu diverse acreditări inclusiv Situational Leadership și Systemic Coaching. Cariera a început-o pe “cealaltă parte a baricadei”...
Foundation Teacher, AL FERASA INTERNATIONAL. Are o experiență de peste 15 ani în training și educarea adulților, iar începând cu  3 ani în urma a devenit profesor Al Ferasa. Tehnica pe care o preda în America de Sud și Europa. Al Ferasa este un instrument care se bazează pe interpretarea fizionomiei feței și identificarea comportamentelor,...
În cei 13 ani de experiență, Andreea a implementat numeroase proiecte în toate zonele management-ul Capitalului Uman. În prezent, ca parte a echipei Global Employer Services (GES) în cadrul Deloitte, se ocupă cu prioritate de optimizarea Total Rewards (pachetului total de recompensare a angajaților), un subiect care se regăsește atât pe agenda liderilor de Resurse...
Co-Founder, BENEFITONLINE. Stelian are o experiență de peste 9 ani în domeniul bancar și financiar în segmentul relațiilor business-to-business, marketing și vânzări. Din 2014, aduce împreună cu Adrian Sârbu un sistem unic în România de beneficii opționale pentru angajați. Experiența în domeniu financiar-bancar împreună cu experiența lui Adrian în dezvoltarea afacerilor i-au ajutat să identifice oportunitatea...
Sales Director, ROMANIAN SOFTWARE. Aurelian Chitez este director de vanzari in cadrul companiei Romanian Software, avand o experienta de peste 10 ani in vanzari si promovarea de solutii software dedicate resurselor umane. Aurelian a absolvit un program de Master in Comunicare si Relatii Internationale. Este alaturi de Romanian Software de 16 ani, timp in care...
HCM Global Sales Director, TOTALSOFT Mihai are o experiență bogată în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, cu o viziune cuprinzătoare asupra tehnologiilor, strategiilor și a celor mai bune practici în materie de resurse umane. Pornind de la nevoile cele mai de bază ale resurselor umane, cum ar fi salarizarea sau managementul general, până...
383 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

  • WILL YOU STAY?- Retenția este o adevărată provocare pentru organizații, mai ales atunci când cererea este mai mare decât oferta. Talentele sunt conștiente de faptul că nu sunt „legate” de locul lor de muncă, tocmai de aceea, implicarea acestora devine esențială. Rolul HR-ului în îmbunătățirea experienței angajaților ca strategie de retenție.
  • A GLIMPSE INTO THE FUTURE- Inteligența artificială este din ce în ce mai prezentă în organizații, aceasta fiind o soluție pentru eficientizarea proceselor standardizate. Cum poate AI-ul să ușureze procesele de recrutare, selecție, retenție, training și motivare, astfel încât departamentul de HR să devină unul pur strategic, evitând task-urile de rutină?
  • 2 IS NOT ALWAYS BETTER THAN 1- Angajarea rapidă poate fi cea mai bună soluție pentru compensarea capacității de muncă. Însă, concentrarea pe productivitatea angajaților curenți poate fi o soluție mai eficientă pe termen lung. Cum putem identifica cei mai productivi angajați folosind People Analytics și să folosim datele acestea pentru a recruta angajați la fel de performanți în viitor?
  • WHAT’S THE VIBE LIKE?- Mediul de muncă este un influentator indubitabil când vine vorba de retenție și productivitate. Cum ne asigurăm că mediul de lucru este propice pentru toți angajații noștri? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc astfel încât, productivitatea acestora să fie optimă?
  • THE PERFORMERS- Strategiile tradiționale de evaluare anuală a performanței s-au dovedit a fi mai puțin eficiente la nivel de motivare. În schimb, experții recomandă o viziune per ansamblu care ia în considerare performanța angajatului din prima, până în ultma zi de lucru. Cum dezvoltăm un plan integrat de management al performanței, mai mult de atât, într-un context agil de muncă?
  • AND THE AWARDS GOES TO... - Personalizarea pachetelor de beneficii și recompense, în funcție de dorințele și nevoile fiecărui angajat, poate conduce la satisfacție ridicată din partea acestora. Cum dezvoltăm strategii de dezvoltare a pachetelor de beneficii personalizate, astfel încât, să motivăm angajații să își atingă performanțele maxime?
  • SOFT SKILLS SOCIETY- Într-o lume în care informația și cunoașterea devin din ce în ce mai accesibile, putem discuta despre o schimbare a priorităților la nivel de recrutare? Putem angaja oameni bazați pe atitudinea, viziunea și autonomia acestora, urmând ulterior să fie upskilled de către companii? Care sunt efectele acestei metode?
  • KEEP UP- Tinerele generații sunt obișnuite cu un stil de viață rapid. Tocmai de aceea, aceștia vor să fie independenți de procedurile tradiționale ale organizațiilor și să ia inițiativă să execute lucrurile pe cont propriu.  Cum reușim să le dăm acestora libertatea de care au nevoie, totodată riscând apariția unor greșeli pe parcurs?

WORK-LIFE-BALANCE -  Deși zilele de lucru lungi pot aduce productivitate pe termen scurt, acumularea de stres în urmă acestora poate avea efecte drastice, atât asupra angajatului, cât și supra companiei. Cum putem evita orele lucrate peste program, fără să afectăm performanța companiei pe termen scurt?

WHAT BRAND IS THAT?- În cele mai multe cazuri angajatul modern vrea să lucreze pentru un brand cu care acesta să se identifice. În acest context, reputația companiei este extrem de valoroasă în atragerea potențialilor angajați. Cum creăm un brand puternic care să atragă exact candidații de care avem nevoie?

 

CU SUSȚINEREA:
                           
BUSINESSMARK SUSȚINE:

TRADUCERE OFERITĂ DE:

RADIOUL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
ziare.combusiness24 Debizzinoras Jurnalul de afaceriglobalmanager_logo administratie logo <href="http://www.businesspress.ro/">
Detaliile Evenimentului
Parteneri