Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Magnetico 2021 (eveniment online)

Eforturile de a atrage și a păstra talentele, persoanele capabile și dedicate în cadrul companiilor, mai ales în contextul unei mobilități tot mai mari a angajaților, au crescut considerabil în ultimii ani. Așteptările oamenilor s-au modificat și chiar au crescut, iar presiunea asupra companiilor și, mai ales, asupra departamentelor de HR este tot mai mare. Pentru a ”cuceri”, brandurile trebuie să treacă printr-o analiză atentă asupra tuturor aspectelor ce se reflectă în imaginea lor. Cum transformăm companii în adevărați ”magneți” pentru anagajați și potențiali anagajați?

Discutăm, în detaliu, pe 12 mai 2021 la evenimentul online  “Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”.

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 12.05.2021 - 09:30
  • Ora și data final: 12.05.2021 - 14:30
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: HR
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • LOVE AFFAIR. Care sunt trăsăturile care aduc magnetism unui brand? Cum se traduc ele la nivel de employer branding?
  • SAFE SPACE. Cum creezi un mediu prietenos exprimării sincere în cadrul organizației? Cum poate o bună cunoaștere a angajaților influența în mod real strategiile și practicile de HR? Efectele asupra brandului de angajator.
  • EMPOWERING PEOPLE. Echilibrul între potențialul unui angajat și indicii de performanță poate fi foarte sensibil. Cu toate acestea, acordarea de încredere și libertate de inițiativă sunt unii din cei mai importanți factori determinanți ai satisfacției, implicării și loialității anagajaților, în special pentru tinerele generații. Cum pot specialiștii în HR investi în angajați responsabilizându-i și ajutându-i să descopere în ei înșiși ingredientele pentru performanță?
  • WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET. Transparentizarea este esențială pentru câștigarea atât a ”noului anagajat”, cât și a ”noului consumator”. Dar acest lucru aduce cu sine vulnerabilitate. Cum putem face din vulnerabilitate un prieten și ”umaniza” brandul?
  • IT’S ALL ABOUT RESULTS. Ce grilă de evaluare aplicăm brandului de angajator și cum coordonam obiectivele cu acțiunile de HR și comunicare, integrând rezultatele acestei evaluări?
  • HR WITH EMPATHY. De ce este managementul empatic eficient și ce presupune promovarea și practicarea unei astfel de abordări? A fi ”uman” în mediul corporate și efectul pe care îl poate avea asupra comunicării organizaționale, implicării angajaților, recrutării și retenției talentelor, inovației și spiritului de echipă?
  • GENERATION FRIENDSHIP. În contextul actual, diferențele inter-generaționale sunt mai vizibile ca niciodată. Diferit nu înseamnă greșit, iar adaptarea prin înțelegere și empatie poate avea efecte importante asupra performanței, retenției, satisfacției anagajaților și diminuării ”generation gap”. Cum putem împrieteni generațiile și promova toleranța, deschiderea și înțelegerea la nivel organizațional?
  • DIVERSITY AND INCLUSION. De ce este important să creăm o cultură al diversității în organizații? Care sunt efectele asupra mediului de lucru și asupra moralului general în rândul angajaților, dar și asupra modului de gândire, lucru, asupra implicării și productivității?
  • WHERE DO YOU THINK IT ALL COMES FROM? Care este sursa motivației? Putem spune că angajații pot fi motivați sau este motivația ceva ce vine din interior? Ce ”trăsături de caracter” trebuie să aibă o organizație pentru a inspira și motiva angajații?
  • FOLLOW THE (GOOD) LEADER. Rolul leaderilor în motivarea angajaților. Ce face un leader ”bun”? Ce factori demotivanți ar trebui evitați? Susținerea managementului în strategia de employer branding si creșterea employee experience
  • DIGITAL WAY. Rolul tehnologiei în eficientizarea proceselor de HR și creșterea employee experience-ului și engagement-ului
  • BRANDS FOR GOOD. Sustenabilitatea, responsabilitatea socială, grija pentru mediu par a deveni norme de funcționare pentru companii în ochii atât ai noului consumator, cât și ai noului angajat. Cum ne poziționăm față de acestea și cum le integrăm în strategia de business și de comunicare astfel încât să ne ajute la nivel de employer branding, retenție și engagement?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.