Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Magnetico București 2023

Presiunea constantă asupra recrutării, atragerii și păstrării talentelor, în era informării și transparenței, i-a determinat pe angajatori să privească în profunzime la propria imagine și propriul impact asupra societății. Brandul de angajator, conectat cu valorile și misiunea companiei, a devenit premisa esențială în atragerea și păstrarea angajaților valoroși. Ce îi determină pe candidați să aplice la o companie? Dar pe angajați să fie loiali? Ce aduce magnetism unui brand de angajator? Cum creăm experiențe pozitive, formăm și susținem echipe inovatoare, productive, eficiente?

Pe 9 iunie 2023, schimbăm idei la noua ediție „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, ce se va desfășura în format hibrid la București: in person la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, și virtual.

În 2023, seria de evenimente „Magnetico” va continua în alte orașe din țară:

  •  Magnetico Craiova  – 26 aprilie //@Craiova & online
  •  Magnetico Cluj-Napoca – 16 mai // @Cluj-Napoca & online
  •  Magnetico Iași – 14 iunie//@Iași & online
  •  Magnetico Oradea – 19 octombrie//@Oradea & online
  •  Magnetico Brașov – octombrie//@Brașov & online
  •  Magnetico Sibiu – noiembrie//@Sibiu & online
  •  Magnetico Timișoara – 2 noiembrie//@Timișoara & online

 

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers
  • HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Culture Managers
  • Talent Acquisition Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • HR, PR & employer branding consultants
  • General Directors
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:30 Conferință
WELCOME COFFEE
09:00 Conferință
SESIUNEA I
  • Prezentări
12:00 Conferință
COFFEE BREAK
12:30 Conferință
SESIUNEA A II-A - PREZENTĂRI
13:15 Conferință
SESIUNEA A II-A - PANEL
14:45 Conferință
BUSINESS LUNCH

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • EVP SHIFT. Cum au evoluat perspectivele în privința EVP-ului în lumea post-pandemică? Este EVP-ul un set de beneficii oferite angajaților pentru a îi atrage? În contextul reașezării valorilor, ce a avut loc în perioada pandemiei, cum mutăm accentul de pe beneficii pe valori, recunoaștere, suport? Cum putem crea un EVP autentic, aliniat atât unei abordări empatice, cât și unui set de standarde la nivel de performanță?
  • STABILITY BACK IN FASHION. Este stabilitatea locului de muncă din nou un factor de câștigare a atenției și candidaților? În contextul economic actual, este stabilitatea din nou în lumina reflectoarelor? Dar cum se definește în prezent stabilitatea? Dincolo de existența posturilor de muncă, vorbim și de stabilitatea condițiilor de muncă, echilibrului work-life și mediului de lucru?
  • LONG SHOT. Reputația pe termen lung – cum se construiește și de ce este important să privești pe termen lung? Ce presupune această strategie? De la programe alumni la offboarding, acțiuni concrete ce se traduc în reputație.
  • ONBOARDING. Despre ce este onboarding-ul și care sunt acele aspecte ascunse la care nu ne-am gândit? Cultura organizațională ca punct de concentrare în onboarding. Cum transformi onboarding-ul într-un bun prilej de expunere a brandului de angajator. Importanța transparenței în această etapă. Personalizarea etapei de onboarding pentru diferite roluri.
  • OMNICHANNEL EMPLOYER BRANDING.  Cum optezi pentru mixul potrivit de canale în strategia de employer branding? Cum adaptezi strategia la profilul candidatului/angajatului? Adaptarea mesajului la așteptările, întrebările și temerile candidaților/angajaților?
  • IMPERFECTIONS ARE PERFECT. Cum construim un brand de angajator autentic, transparent, viu? Când vine vorba de valori, sinceritatea este, cu siguranță, în fruntea listei. Dar sinceritatea înseamnă vulnerabilitate, chiar și pentru branduri. Cum ieșim din paradigma angajatorilor „perfecți” și intrăm în cea a angajatorilor „sinceri”? Cum ne putem împrieteni cu imperfecțiunile și le putem comunica onest, asumat, responsabil?
  • GIVE-AND-GET. Relația angajat-angajator și stabilirea premiselor în employer branding. Cum integrezi în EVP, pe lângă poziția angajatorului, și ceea ce este așteptat de la angajat. În spiritul autenticității și transparenței, cum pot fi comunicate așteptările la nivel de performanță?
  • DATA-DRIVEN. Cum utilizezi datele într-un mod eficient în atragerea și păstrarea talentelor? Cum obții insight-uri relevante prin analiza datelor? Cantitatea de date și viteza cu care ele se obțin pot crea adevărate blocaje. Cum evităm acest scenariu?
  • CANDIDATE EXPERIENCE. Cum putem îmbunătăți experiența candidatului și transforma recrutarea într-un proces engaging, încă de la prima interacțiune? Ce aduce satisfacție candidaților în funcție de profil, canalele utilizate și pozițiile pentru care aplică? Cum putem crește nivelul de personalizare?
  • A LITTLE HELP FROM AI. Cum poate inteligența artificială susține activitatea în recrutare? La ce nivele și în ce moduri poate fi utilizată pentru eficiență, dar și pentru asigurarea unui proces ”bias free”? Cum aducem „umanitate” acolo unde tool-urile tehnologice sunt tot mai avansate?
  • FLEXIBILITY IS THE NEW NORMAL. În timp ce multe companii își doresc să readucă echipele la birou, care este perspectiva candidaților și angajaților?
  • DE&I. Cât de importantă este diversitatea pentru susținerea unei culturi a inovației și creativității specifice unei companii a viitorului? Cum integrezi diversitatea și incluziunea în definirea acelui ”purpose” atât de important în employer branding? Cum arată strategia unui brand responsabil la acest nivel?
  • AUTHENTICITY. Autenticitatea ca semn al transparenței, al autocunoașterii și corectitudinii. Reflectă imaginea adevărata personalitate a unui brand?
  • CULTURE. Care este impactul culturii organizaționale asupra employer branding? Care este relația employer value proposition – culture – employer brand, cum aliniem cele trei elemente și cum comunicăm eficient intern și extern?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Eveniment susținut de:

Suport tehnic asigurat de:

Traducere asigurată de:

Partener de monitorizare:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.