Încarc Evenimente

Magnetico Iași 2022

Ce definește magnetismul unui brand de angajator? Ce „trăsături de caracter” are o companie ce o face să fie în fruntea listei de preferințe pentru potențialii angajați? De ce își apreciază oamenii angajatorii și ce le câștigă devotamentul?  Cum se schimbă aceste aspecte? Ce este important în prezent și ce va fi important în viitor? Cum ne pregătim pentru noile generații de angajați? Cum atragem și păstrăm talente? Ce procese punem în spatele conceptului de „mindset matchmaking”?

Discutăm despre magnetism și brandul de anagajator pe 13 octombrie 2022, la „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”. Evenimentul va avea loc în format hibrid: „in person” la Palas Congress Hall, și virtual, pe platforma MyConnector.

Evenimentele din seria „Magnetico 2022” vor continua și în alte orașe din țară:

  • 2 noiembrie 2022 – Cluj-Napoca, Grand Hotel Italia
  • 17 noiembrie 2022 – Timișoara, Iulius Congress Hall
  • decembrie 2022 – București, Hotel Radisson Blu

Detaliile evenimentului

cumpără bilet

Audiență

  • HR Managers
  • HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Hiring Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • HR, PR & employer branding consultants
  • General Directors
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:30 Conferinăță
WELCOME COFFEE
09:00 Conferinăță
SESIUNEA I
  • Prezentări
11:45 Conferinăță
COFFEE BREAK
12:15 Conferinăță
SESIUNEA A II-A
  • Panel – How to Build a Magnetic Employer Brand
14:45 Conferinăță
BUSINESS LUNCH

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Acces in-person (Magnetico Iași)
500.00 lei +TVA
Acces virtual (Magnetico Iași)
150.00 lei +TVA
On demand (Magnetico Iași)
Nu poți ajunge la eveniment? Nu rata discuțiile! Solicită înregistrarea și urmărește-o oricând ai timpul necesar.
100.00 lei +TVA

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • EMPLOYEE RECRUITING EMPLOYERRelația angajator – angajat este un drum cu două sensuri. Cum trec companiile testele angajaților? Ce este important pentru angajații de azi, pentru oameni, azi? Cum se poziționează companiile în raport cu aceste aspecte?
  • CULTURE OF TRUST. Pandemia și restricțiile aduse de aceasta ne-au arătat cum angajații pot da dovadă de mare eficiență într-un regim de muncă remote. Odată cu acest pas, putem spune că am intrat în zona culturii încrederii? Încrederea, flexibilitatea, transparența – noile trăsături ale angajatorului modern? Condiții pentru atragerea de talente.
  • KEEPING SPIRITS UP. Cum tratăm problemele psiho-emoționale la locul de muncă? Atenția oferită acestui aspect a crescut în contextul pandemiei și al lucrului remote. Cum schimbăm cultura organizațională și implementăm practici sănătoase pentru a menține nivelul moralului ridicat în cadrul echipelor?
  • DE&I GRATIA. Valorile sociale devin tot mai importante pentru angajați și un criteriu de selecție a angajatorului. Sunt companiile transparente, clare și eficiente în comunicare la acest nivel? Dincolo de vorbe, ce spun faptele? Diversity, equity + inclusion ca politică importantă pentru atragerea și retenția de talente.
  • TREAT ME RIGHT. Employee experience ca traducere a atitudinii angajatorului față de angajați. Personalizarea experienței, tratarea angajaților în baza individualității lor, empatia, acordarea de atenție factorului uman, oferirea beneficiilor care chiar contează – fundamentele unei bune experiențe a angajatului.
  • AUTHENTICITY. Autenticitatea ca semn al transparenței, al autocunoașterii și corectitudinii. Reflectă imaginea adevărata personalitate a unui brand?
  • LEADERSHIP. Cum arată un leader în contextul social, politic și economic al anului 2022? Care sunt așteptările oamenilor de la un leader? Ce identifică angajații ca fiind fals? Ce îi inspiră în mod real? De la concentrarea pe sine și rezultatele companiei la orientarea spre ceilalți și mediul extern.
  • A PROMISE IS A PROMISE. Care este lista de promisiuni pe care un brand le face potențialilor angajați și cum sunt ele corelate în programele pentru angajați? Raportul wishful thinking-reality.
  • RECRUITING AS MATCHMAKING. Cum arată viitorul în recrutare? S-a încheiat era recrutării în funcție de meserii? Trăim în era recrutării în funcție de mindset? Modul de a gândi ca principal criteriu în recrutare și garanția „potrivirii de caracter” în relația angajat – angajator.
  • DATA.  Utilizarea unei abordări data-driven pentru a crește brandul de angajator, atragerea talentelor potrivite și retenția lor. Employer branding analytics.
  • TECH FOR TRANSFORMATION. Tehnologia este principalul motor transformațional la nivel organizațional în acest moment. Care sunt pașii pe care companiile i-au făcut până în acest moment și cum îi planifică pe următorii? Abordarea resurselor umane în companiile ce investesc în automatizare și digitalizare este foarte diferită. Profilul angajatului este diferit, perspectiva asupra muncii este diferită. Cum atragem și păstrăm talente, poziționându-ne clar în privința strategiei de tehnologizare
  • EMPLOYER BRAND & WORKPLACE CULTURE. Care este relația employer value proposition – culture – employer brand, cum aliniem cele trei elemente și cum comunicăm eficient intern și extern?
  • NAVIGATING CALL-OUT CULTURE. Dincolo de eforturile de imagine ale brandurilor, angajații joacă un rol esențial în formarea percepției asupra unui angajator. Cum navighează brandurile într-o cultură cu „cărțile la vedere”, cum pot gestiona feedback-ul, mesajele, opiniile ce se răspândesc rapid? Cum câștigi și păstrezi încrederea angajaților și candidaților? Cum îi poți ține aproape, chiar și în momente tensionate? Cum gestionezi loviturile de imagine?
  • IMPORTANT IS… . Dacă multe branduri obișnuiau să păstreze neutralitatea în teme politice, sociale, de mediu, presiunea oamenilor ca acestea să ia poziție este tot mai mare. Cum integrăm poziția companiilor la nivel de implicare socială, la nivel de ESG și sustenabilitate în fața angajaților și rolul managementului, liderilor în a influența strategiile corporative la acest nivel.

Sponsori & parteneri

Partener:

Suport tehnic asigurat de:

Eveniment susținut de:

Parteneri media:

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.