Loading Events
  • This event has passed.

Magnetico Pitești 2024

În timp ce lumea se digitalizează, oamenii își adaptează modul de gândire, așteptările, valorile. Lumea de business se uită către tehnologiile avansate și analizează modul în care acestea vor schimba modul de lucru, dar și către noile job-uri, pentru care societatea se pregătește. Mai mult ca niciodată, sunt readuse în discuție concepte ce aduc un nou nivel de profunzime în business – valori, scop, contribuție și impact. Cum se schimbă nevoile oamenilor în acest context? Ce pot face companiile pentru a atrage și păstra talentele de care au tot mai mare nevoie? Companiile își automatizează procesele, iar oamenii lor își reevaluează propria contribuție, astfel că liderii sunt puși în fața unui moment istoric pe piața muncii.

Cum văd companiile viitorul? Cum își satisfac nevoile de business? Cum se (re)așează la nivel de valori?

Ne propunem să traducem aceste întrebări la nivel strategic și să urmărim transpunerea lor în acțiunile ce oferă magnetism unui brand. Pe 23 mai 2024, uităm către Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience în cadrul evenimentului „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce va avea loc la Hotel Ramada din Pitești.

Seria de evenimente „Magnetico” va continua, pe parcursul acestui an, și în alte orașe:

  • Craiova – 23 aprilie, Ramada Plaza Craiova
  • Cluj-Napoca – 14 mai, Grand Hotel Italia
  • București – 7 iunie, JW Marriott Bucharest Grand Hotel
  • Iași – 11 iunie, Palas Congress Hall
  • Brașov – 16 octombrie, Hotel Kronwell
  • Oradea – 24 octombrie, Hotel Ramada
  • Timișoara – 14 noiembrie, Iulius Congress Hall
  • Sibiu – 19 noiembrie, Hotel Ramada

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 23.05.2024 - 08:30
  • Ora și data final: 23.05.2024 - 15:00
  • Locatie: Hotel Ramada din Pitești
  • Tip eveniment: In-person
  • Domeniu: HR
  • Telefon: +40213139819
  • e-mail: office@business-mark.ro
  • Adresă eveniment:
    Calea București 31, Pitești 110133
    Pitesti, Pitesti 110133 România

Audiență

  • HR Managers
  • HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Culture Managers
  • Talent Acquisition Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • HR, PR & employer branding consultants
  • General Directors
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:30
WELCOME COFFEE
09:00
SESIUNEA I
  • Prezentări
12:00
BUSINESS LUNCH
12:45
SESIUNEA A II-A
  • Prezentări
  • 1-to-1 discussion: Strategii eficiente de retenție a angajaților
  • Panel
15:00
CUVÂNT DE FINAL

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • BE TRUE! Cum construim un mediu de lucru pozitiv, prin leadership autentic, conversații sincere și transparență? Între procedurile companiei și dorința de personalizare și flexibilitate a angajaților, cum pot liderii găsi soluții pentru a obține performanță într-un mediu de lucru pozitiv?
  • COMMUNITIES. Construirea de comunități la locul de muncă este, cu siguranță, un element important în engagement-ul angajaților. Dincolo de partea tranzacțională a vieții profesionale, oamenii au nevoia de simți că aparțin unui grup, unei comunități care îi împărtășește valorile. Relațiile dintre oameni, interacțiunile și raportarea la mediul de lucru cresc satisfacția și contribuie la consolidarea work-wellness-ului. Cum poți, intern, genera un astfel de mediu de lucru și contribui activ la crearea de comunități în interiorul companiei?
  • PURPOSE-DRIVEN WORK. Una dintre întrebările tot mai importante pentru candidați și angajați- are compania căreia doresc să mă dedic un scop și un țel potrivite celor pe care le am la nivel personal? Suntem compatibili în valori și viziune? Mai mult, are munca mea din cadrul companiei o valoare reală? Care este impactul, per total, al efortului meu? În aceste condiții, sunt companiile pregătite să facă schimbări fundamentale pentru a se poziționa strategic pe piață, dar și pe piața muncii?
  • ATTRACTION+RETENTION=EB. Face Employer Branding referire la atragerea de talente sau și la retenția acestora? Cum sunt cele două concepte conectate și cum se intersectează acțiunile din cele două arii, în mod natural?
  • INSIDE OUT. Cum pornești în mod natural o strategie de Employer Branding? Privind din interior, de la cultură, practici, nivelul de satisfacție al angajaților spre exterior? De ce este periculoasă comunicarea în extern, bazată pe ”wishful thinking”, fără a porni de la o analiză internă realistă?
  • INTERNAL & EXTERNAL BRANDING. Cum poți elimina inconsistențele dintre comunicarea externă a brandului de angajator și experiența internă a acestora? Cum poți coordona o strategie de comunicare coerentă, prin colaborare interdepartamentală?
  • STORYTELLING & EB. Cum putem utiliza puterea storytelling-ului în construirea brandului de angajator? Umanitate și umanizare prin storytelling.
  • WELLBEING. Care sunt principalii factori ce influențează work-wellbeing-ul? De la siguranța psihologică, la relațiile din comunitatea creată la locul de muncă, securitatea financiară sau satisfacția profesională, ce definește în mod semnificativ starea de bine a angajaților?
  • WHERE ARE YOU? Cum poți identifica cele mai bune canale și medii pentru a îți face vizibile oportunitățile de muncă și brandul de angajator potențialilor candidați? Rolul datelor în construirea profilului de candidat și construirea strategiei de comunicare.
  • TECH, EB, DEX. Cum poți utiliza tehnologia în crearea EVP-ului și a strategiei de Employer Branding, dar și în gestionarea acestora? Cum faci o evaluare a DEX (Digital Employee Experience) și identifici punctele ce trebuie îmbunătățite? În ceea ce privește candidații, ce factori influențează experiența lor digitală?
  • PEOPLE & TECH. Cum poți îmbrățișa tehnologia, fără a îți pierde abordarea centrată pe oameni? Cum găsești echilibrul potrivit între automatizare și interacțiune umană?
  • AI & EX. 2023 a fost în mod sigur anul în care, la scară largă, au fost descoperită puterea AI la nivel de muncă, în special a Generative AI. Cum poate inteligența artificială să influențeze experiența angajaților, de la workflows și procese de HR, la comunicare internă și educație?
  • FUTURE OF EX. Cum arată viitorul la nivel de Employee Experience? Personalizabil, digitalizat, flexibil? Acestea par a fi trăsăturile unei experiențe pozitive a angajatului.
  • CAN YOU SEE ME? Unul dintre cele mai importante aspecte în EX este crearea sentimentului de apartenență și valorizare. Cum putem crea o cultură în care angajații să fie realmente valorizați, văzuți, ascultați? Dar o cultură a incluziunii, în care DEIB să fie un punct strategic central?
  • GROW & GROWTH MINDSET. În contextul schimbării muncii și job-urilor, învățarea și dezvoltarea sunt mai importante ca niciodată. Angajații au nevoie să își seteze un mindset de învățare continuă pentru a dobândi aptitudinile necesare viitorului muncii, însă și angajatorii trebuie să satisfacă această nevoie prin oferirea de oportunități de în carieră și de creștere la nivel ierarhic. Ce strategii pot fi implementate în dezvoltare, în acest caz?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Eveniment susținut de:

Parteneri media:

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.