În timp ce lumea se digitalizează, oamenii își adaptează modul de gândire, așteptările, valorile. Lumea de business se uită către tehnologiile avansate și analizează modul în care acestea vor schimba modul de lucru, dar și către noile job-uri, pentru care societatea se pregătește. Mai mult ca niciodată, sunt readuse în discuție concepte ce aduc un nou nivel de profunzime în business – valori, scop, contribuție și impact. Cum se schimbă nevoile oamenilor în acest context? Ce pot face companiile pentru a atrage și păstra talentele de care au tot mai mare nevoie? Companiile își automatizează procesele, iar oamenii lor își reevaluează propria contribuție, astfel că liderii sunt puși în fața unui moment istoric pe piața muncii.
Cum văd companiile viitorul? Cum își satisfac nevoile de business? Cum se (re)așează la nivel de valori?
Ne propunem să traducem aceste întrebări la nivel strategic și să urmărim transpunerea lor în acțiunile ce oferă magnetism unui brand. Pe 14 noiembrie 2024, ne uităm către Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience în cadrul evenimentului „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce va avea loc la Iulius Congress Hall.
Ediția de la Timișoara face parte din seria mai amplă de evenimente ”Magnetico”. După edițiile din Craiova, Cluj-Napoca, Pitești, București, Iași, din prima jumătate a anului, proiectul continuă cu ediții și în alte orașe:
Prezentare cu tema: „From mindset to implementation – a digital transformation journey at Bosch Global Services”
Prezentare cu tema: „Provocări, conformitate și adaptabilitate prin soluții HR digitale”
Prezentare și Q&A
Prezentări și Q&A
Prezentare cu tema: „Autenticitate în employer branding”
Prezentări și Q&A
1-to-1 discussion cu tema: „Cum răspunde Swoboda Timișoara la provocările legislative din 2024”
Panel
Moderator:
Discount de grup: