Loading Events
  • This event has passed.

Magnetico Timișoara 2024

În timp ce lumea se digitalizează, oamenii își adaptează modul de gândire, așteptările, valorile. Lumea de business se uită către tehnologiile avansate și analizează modul în care acestea vor schimba modul de lucru, dar și către noile job-uri, pentru care societatea se pregătește. Mai mult ca niciodată, sunt readuse în discuție concepte ce aduc un nou nivel de profunzime în business – valori, scop, contribuție și impact. Cum se schimbă nevoile oamenilor în acest context? Ce pot face companiile pentru a atrage și păstra talentele de care au tot mai mare nevoie? Companiile își automatizează procesele, iar oamenii lor își reevaluează propria contribuție, astfel că liderii sunt puși în fața unui moment istoric pe piața muncii.

Cum văd companiile viitorul? Cum își satisfac nevoile de business? Cum se (re)așează la nivel de valori?

Ne propunem să traducem aceste întrebări la nivel strategic și să urmărim transpunerea lor în acțiunile ce oferă magnetism unui brand. Pe 14 noiembrie 2024, ne uităm către Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience în cadrul evenimentului „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce va avea loc la Iulius Congress Hall. 

Ediția de la Timișoara face parte din seria mai amplă de evenimente ”Magnetico”. După edițiile din Craiova, Cluj-Napoca, Pitești, București, Iași, din prima jumătate a anului, proiectul continuă cu ediții și în alte orașe:

  • Brașov – 16 octombrie, Hotel Kronwell
  • Oradea – 24 octombrie, Hotel Ramada
  • Sibiu – 19 noiembrie, Hotel Ramada

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • People Managers
  • Culture Managers
  • HR Business Partners
  • Talent Acquisition Managers
  • Learning & Development Managers
  • Employer Branding Managers
  • Employee Experience Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • General Managers
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:30
ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR & WELCOME COFFEE
09:00
SESIUNEA I

Prezentare cu tema: „From mindset to implementation – a digital transformation journey at Bosch Global Services”

Prezentare cu tema: „Irreplaceable”

Prezentare cu tema: „Provocări, conformitate și adaptabilitate prin soluții HR digitale”

Prezentare și Q&A

  • TÍMEA MOZGIRS

    Head of Sales and International Expansion Blue Colibri International

Prezentare cu tema: „Purpose-driven Work”

Prezentări și Q&A

11:45
LUNCH BREAK
12:30
SESIUNEA A II-A

Prezentare și Q&A

Prezentare cu tema: „Autenticitate în employer branding”

  • DIANA NĂSTASE

    HR Director - Regional: Health Solutions and Design Centers - Europe FLEX

Prezentări și Q&A

1-to-1 discussion cu tema: „Cum răspunde Swoboda Timișoara la provocările legislative din 2024”

Prezentare și Q&A

  • MARIUS MAIER

    Partener, Director General CMC GRUP RISK ADVISOR
14:30
COFFEE BREAK
14:45
SESIUNEA A III-A

Panel

Moderator:

  • Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark
16:30
ÎNCHEIEREA EVENIMENTULUI

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • BE TRUE! Cum construim un mediu de lucru pozitiv, prin leadership autentic, conversații sincere și transparență? Între procedurile companiei și dorința de personalizare și flexibilitate a angajaților, cum pot liderii găsi soluții pentru a obține performanță într-un mediu de lucru pozitiv?
  • COMMUNITIES. Construirea de comunități la locul de muncă este, cu siguranță, un element important în engagement-ul angajaților. Dincolo de partea tranzacțională a vieții profesionale, oamenii au nevoia de simți că aparțin unui grup, unei comunități care îi împărtășește valorile. Relațiile dintre oameni, interacțiunile și raportarea la mediul de lucru cresc satisfacția și contribuie la consolidarea work-wellness-ului. Cum poți, intern, genera un astfel de mediu de lucru și contribui activ la crearea de comunități în interiorul companiei?
  • PURPOSE-DRIVEN WORK. Una dintre întrebările tot mai importante pentru candidați și angajați- are compania căreia doresc să mă dedic un scop și un țel potrivite celor pe care le am la nivel personal? Suntem compatibili în valori și viziune? Mai mult, are munca mea din cadrul companiei o valoare reală? Care este impactul, per total, al efortului meu? În aceste condiții, sunt companiile pregătite să facă schimbări fundamentale pentru a se poziționa strategic pe piață, dar și pe piața muncii?
  • ATTRACTION+RETENTION=EB. Face Employer Branding referire la atragerea de talente sau și la retenția acestora? Cum sunt cele două concepte conectate și cum se intersectează acțiunile din cele două arii, în mod natural?
  • INSIDE OUT. Cum pornești în mod natural o strategie de Employer Branding? Privind din interior, de la cultură, practici, nivelul de satisfacție al angajaților spre exterior? De ce este periculoasă comunicarea în extern, bazată pe ”wishful thinking”, fără a porni de la o analiză internă realistă?
  • INTERNAL & EXTERNAL BRANDING. Cum poți elimina inconsistențele dintre comunicarea externă a brandului de angajator și experiența internă a acestora? Cum poți coordona o strategie de comunicare coerentă, prin colaborare interdepartamentală?
  • STORYTELLING & EB. Cum putem utiliza puterea storytelling-ului în construirea brandului de angajator? Umanitate și umanizare prin storytelling.
  • WELLBEING. Care sunt principalii factori ce influențează work-wellbeing-ul? De la siguranța psihologică, la relațiile din comunitatea creată la locul de muncă, securitatea financiară sau satisfacția profesională, ce definește în mod semnificativ starea de bine a angajaților?
  • WHERE ARE YOU? Cum poți identifica cele mai bune canale și medii pentru a îți face vizibile oportunitățile de muncă și brandul de angajator potențialilor candidați? Rolul datelor în construirea profilului de candidat și construirea strategiei de comunicare.
  • TECH, EB, DEX. Cum poți utiliza tehnologia în crearea EVP-ului și a strategiei de Employer Branding, dar și în gestionarea acestora? Cum faci o evaluare a DEX (Digital Employee Experience) și identifici punctele ce trebuie îmbunătățite? În ceea ce privește candidații, ce factori influențează experiența lor digitală?
  • PEOPLE & TECH. Cum poți îmbrățișa tehnologia, fără a îți pierde abordarea centrată pe oameni? Cum găsești echilibrul potrivit între automatizare și interacțiune umană?
  • AI & EX. 2023 a fost în mod sigur anul în care, la scară largă, au fost descoperită puterea AI la nivel de muncă, în special a Generative AI. Cum poate inteligența artificială să influențeze experiența angajaților, de la workflows și procese de HR, la comunicare internă și educație?
  • FUTURE OF EX. Cum arată viitorul la nivel de Employee Experience? Personalizabil, digitalizat, flexibil? Acestea par a fi trăsăturile unei experiențe pozitive a angajatului.
  • CAN YOU SEE ME? Unul dintre cele mai importante aspecte în EX este crearea sentimentului de apartenență și valorizare. Cum putem crea o cultură în care angajații să fie realmente valorizați, văzuți, ascultați? Dar o cultură a incluziunii, în care DEIB să fie un punct strategic central?
  • GROW & GROWTH MINDSET. În contextul schimbării muncii și job-urilor, învățarea și dezvoltarea sunt mai importante ca niciodată. Angajații au nevoie să își seteze un mindset de învățare continuă pentru a dobândi aptitudinile necesare viitorului muncii, însă și angajatorii trebuie să satisfacă această nevoie prin oferirea de oportunități de în carieră și de creștere la nivel ierarhic. Ce strategii pot fi implementate în dezvoltare, în acest caz?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Eveniment susținut de:

Traducere oferită de:

Partener de monitorizare:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.