MAGNETICO (eveniment online)

Competiție, viteză, schimbare. Toate sunt trăsături ale mediului de business, iar pentru a fi competitiv, brandurile trebuie să se întărească mai mult ca oricând, prin strategii și practici temeinice, inteligente, adaptate noului consumator. Toate acesta, însă, nu pot fi realizate fără ”creatorii” din interior, fără angajați pregătiți, motivați, capabili. Cum atragem talente în compania noastră, cum le facem să se ”îndrăgostească” de brandul nostru și să ne ofere loialitate și implicare? Relația angajator – angajat nu este prea diferită de alte relații. Are la bază transparență, compatibilitate și încredere. Cum construim un brand ”lovable” pentru angajații noștri, încă de la ”prima întâlnire”? Cum atragem și păstrăm talente, îmbunătățind employer branding și adoptând practici de HR sănătoase, corecte, de substanță?

Discutăm despre aceste lucruri, la “Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, eveniment online ce va avea loc pe 10 decembrie 2020.

AUDIENȚĂ:

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
Chief People Officer, Oakam  (Marea Britanie),  Talent and Culture in Startups; Hypergrowth; Speaker; Mentor; Woman in Fintech Powerlist; Tech & Rising Star finalist ’19 (Marea Britanie) În calitate de VP of People la Pollen, Sophie urmărește a schimba paradigma culturală din interiorul organizațiilor și să promoveze diversitatea și egalitatea, prin intermediul unei strategii structurate și...
South Cluster HRBP, Sanofi Pasteur; Country HR, Sanofi Romania and Moldova Medic de formație, Roxana Cîlţea a absolvit Institutul de Medicină și Farmacie Carol Davilla, Facultatea de Medicină Generală, București şi a avut întodeauna, după cum mărturisește, o înclinație și o deschidere către semenii săi. S-a alăturat Grupului Sanofi acum peste un sfert de veac,...
EMEA People Director, GLOVO Roxana conduce o echipă pasionată, elaborând programe ample de implicare și dezvoltare a angajaților, în peste 20 de țări, implementând totodată strategii de recompensare și gestionare a talentelor, pentru a susține îndeplinirea țelurilor ambițioase ale companiei Glovo. Misiunea sa este să construiască o cultură distinctivă excepțională, în care oamenii au posibilitatea...
Sr Director of HR and Leadership Coach, VMware Anterior la Apple, The Walt Disney Company și Dell (SUA) Chris Deaver este leadership coach pentru companii Fortune 50 și Director Senior la VMware, în Silicon Valley, California. A influențat lideri de la Apple, prima companie care a ajuns la un trilion de dolari, cu primul program...
Chief People Officer, 4Finance Group, HRM Professor, Riga Business School Daiga Ergle activează în HRM, având o experiență de peste 20 de ani în domeniu. În prezent este  Chief People Officer la 4finance Group, companie de servicii financiare destinate consumatorilor, cu birouri pe 16 piețe. Ultima ei poziție anterioară a fost aceea de Senior Vice...
Head of Human Resources, ING Bank Romania Richard a fost desemnat Head of HR în ING Bank România în septembrie 2019, ocupând anterior aceeași poziție în Italia, din 2015. În acest rol, Richard a reușit să contribuie  cu succes la creșterea nivelului de angajament al echipei locale și să atragă noi capabilități și resurse cheie...
Co-fondator, Pluria
Marketing Skills Development Manager, British American Tobacco Cu o experiență de peste 14 ani în HR, zone precum Executive Search, Employer Branding si Talent Development, Anca a colaborat cu companii precum KMTrust & Partners, Coca-Cola HBC, iar in prezent este parte din echipa regionala de training si dezvoltare în BAT pentru a contribui la dezvoltarea...
HCM Global Sales Director, TOTALSOFT Mihai are o experiență bogată în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, cu o viziune cuprinzătoare asupra tehnologiilor, strategiilor și a celor mai bune practici în materie de resurse umane. Pornind de la nevoile cele mai de bază ale resurselor umane, cum ar fi salarizarea sau managementul general, până...
  • #NOFILTER. Poate cel mai important pas în construirea unui brand corect este asigurarea transparenței. Cum creezi, păstrezi și promovezi o imagine autentică, corectă, dar și ”atrăgătoare” companiei tale?
  • I’M LISTENING. Bidirecționalitatea comunicării. Cât de important este pentru companii chiar ”să asculte”? Cât de important este să cunoști în mod real opiniile, principiile, așteptările, valorile angajaților în construirea unui brand de angajator? Cum creezi un mediu prietenos exprimării sincere în cadrul organizației? De asemenea, cum distingi, în calitate de specialist HR și manager, între zgomot și muzică în momentul integrării feedback-ului?
  • TEAM SPIRIT. Companiile, de la nivel de management în jos, nu contenesc să promoveze lucrul în echipă și să sublinieze importanța spiritului de echipă. Dar cât de importantă este cooperarea și la nivel de management și top management în employer branding?
  • INWARD VS. OUTWARD. Ce indicatori de performanță aplicăm în evaluarea brandului de angajator? Sunt aceștia coordonați cu strategia de employer branding și eforturile de promovare? Cum prioritizăm între diverși indicatori și coordonăm opțiunile cu strategia de business?
  • HR WITH EMPATHY. De ce este managementul empatic eficient și ce presupune promovarea și practicarea unei astfel de abordări? A fi ”uman” în mediul corporate și efectul pe care îl poate avea asupra comunicării organizaționale, implicării angajaților, recrutării și retenției talentelor, inovației și spiritului de echipă?
  • WHAT IS IMPORTANT? Ce este important pentru angajații noștri? Cunoaștem în mod real ceea ce îi motivează? Cum calibrăm obiectivele companiei, acțiunile de HR și așteptările angajaților?
  • DIFFERENT IS GOOD. Datorită rapidului progres al tehnologiei, diferențele inter-generaționale sunt semnificative. De asemenea, companiile au avut puțin la dispoziție pentru a schimba stiluri de management și practici organizaționale astfel încât retenția angajaților în rândul tinerilor să crească. Diferit nu înseamnă greșit, iar adaptarea prin înțelegere și empatie poate avea efecte importante asupra performanței, retenției, satisfacției anagajaților și diminuării ”generation gap”. Cum putem promova toleranța, deschiderea și înțelegerea la nivel organizațional? Cum se traduce acest concept la nivel de practici?
  • EMPOWERING PEOPLE. Echilibrul între potențialul unui angajat și indicii de performanță poate fi foarte sensibil. Cu toate acestea, acordarea de încredere și libertate de inițiativă sunt unii din cei mai importanți factori determinanți ai satisfacției, implicării și loialității anagajaților, în special pentru tinerele generații. Cum pot specialiștii în HR investi în angajați responsabilizându-i și ajutându-i să descopere în ei înșiși ingredientele pentru performanță?
  • TO MOTIVATE OR TO BE MOTIVATION WORTHY? Care este sursa motivației? Putem spune că angajații pot fi motivați sau este motivația ceva ce vine din interior? Ce ”trăsături de caracter” trebuie să aibă o organizație pentru a inspira și motiva angajații?
  • FOLLOW THE (GOOD) LEADER. Rolul leaderilor în motivarea angajaților. Ce face un leader ”bun”? Ce factori demotivanți ar trebui evitați? Susținerea managementului în strategia de employer branding si creșterea employee experience
  • CLOSED CIRCLE. Tot mai mulți specialiști accentuează importanța corelării și alinierii brandului unei companii cu brandul de angajator pentru veridicitate, eficiență și coerență. Acest lucru oglindește, în interior, un grad ridicat de agilitate și cooperare inter-departamentală. Cum putem crea un astfel de mediu organizațional?
  • DIGITAL WAY. Rolul tehnologiei în eficientizarea proceselor de HR și creșterea employee experience-ului și engagement-ului
  • OUT IN THE OPEN. Transparentizarea este esențială pentru câștigarea atât a ”noului anagajat”, cât și a ”noului consumator”. Dar acest lucru aduce cu sine vulnerabilitate. Cum putem face din vulnerabilitate un prieten și ”umaniza” brandul.
  • BRANDS FOR GOOD. Sustenabilitatea, responsabilitatea socială, grija pentru mediu par a deveni norme de funcționare pentru companii în ochii atât ai noului consumator, cât și ai noului angajat. Cum ne poziționăm față de acestea și cum le integrăm în strategia de business și de comunicare astfel încât să ne ajute la nivel de employer branding, retenție și engagement?

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile Evenimentului
Parteneri