Operational HR 2017 – București

Faptul că mediul de business se schimbă constant nu mai reprezintă o noutate. Viitorul rezidă în capacitatea angajaților și angajatorilor de a se adapta, evolua și prospera într-o lume nouă, în care schimbarea este noua certitudine. Reinterpretarea standardelor de performanță permite “deblocarea” capacităților angajaților de a răspunde cerințelor acestei noi lumi, în care liderii în HR au drept obiectiv principal înțelegerea oamenilor pe care îi au în grijă.

Specialiștii în HR au acum oportunitatea de a conduce departamente capabile să se dezvolte într-o lume mereu conectată, în care abordările tradiționale sunt înlocuite de viziuni emergente și de soluții proactive pentru o schimbare de paradigmă.

În ciuda predicțiilor care anunță un “jobless future”, în care inteligența artificială guvernează lumea, în cadrul OPERATIONAL HR 2017, cea de a IV-a ediție a proiectului dedicat părții operaționale a resurselor umane, ce va avea loc pe 21-22.09.2017 la Hotel Radisson Blu din București, ne-am propus să oferim o alternativă optimistă, fiindcă acum, mai mult decât niciodată, este nevoie ca operațiunile și procesele organizaționale să devină “mai umane”.

TARGET

HR Managers & HR Directors

HR Business Partners

Specialiști în salarizare și payroll

Consultanți

Avocați cu expertiză în payroll

Specialiști în domeniul fiscal

Directori generali

Antreprenori

HR SPEAKS BUSINESS- HR REPORTING & BUSINESS METRICS Susținut de:    
  • de la obiective strategice la obiective de resurse umane
  • definirea și calcularea indicatorilor cheie de performanță legați de capitalul uman
  • comunicarea mesajelor cheie prin rapoarte / prezentări de impact
SUCCESUL ÎN SECOLUL 21 – O CĂLĂTORIE PE CELE 5 TĂRÂMURI Susținut de:      De-a lungul ultimului deceniu organizațiile au trecut prin schimbări dramatice, iar ritmul schimbării continuă să se accelereze. Organizațiile, dar și indivizii trebuie să se adapteze astăzi la o nouă realitate în care schimbarea a devenit normă. Pe parcursul acestui workshop demonstrativ, vom explora schimbările care afectează organizațiile în prezent și vom construi împreună cele cinci tărâmuri ale modelului Five-lands, care prezintă, de fapt, esența celor mai importante competențe și abilități ale secolului 21:
  • The Mindset Land – care este mentalitatea potrivită pentru a obține succesul în secolul 21
  • The Artgineer Land – tărâmul liderilior creativi și inspiraționali
  • EQ Land – inteligența emoțională, o condiție pentru succes în secolul 21
  • Sustainability Land – cum să rămâi pe poziții și atunci când apele devin turbulente
  • I21 Land – Cine va avea success în secolul 21?
HR Manager, PHILIP MORRIS ROMANIA. Lavinia este absolventă a Facultății de Științe, specializarea Psihologie, din cadrul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu și deține o diplomă de master în Managementul Resurselor Umane. Cu o experiență de aproximativ 15 ani în domeniul resurselor umane, din care 3 la nivel internațional, Lavinia a fost implicată în proiecte de...
HR Manager, SENNHEISER. Violeta are o experiență de 14 ani în resurse umane, desfășurându-și activitatea  în companii multinaționale germane și franceze. Este absolventă a Facultății de Litere din Sibiu, specializarea română-franceză și poate spune că meseria a ales-o pe ea și nu invers, în 2004 când a primit propunerea de a prelua întreg procesul de...
Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE. Marian Hanganu este absolvent al facultății de Management din cadrul ASE București. De-a lungul carierei sale a fost director de marketing și de vânzări în companii ca Siveco România, TotalSoft, Teamnet International. Ca antreprenor a fost implicat în companii de training și consultanță, dezvoltare software și recrutare în domeniul IT.
Managing Director, VALORIA Este pasionată de NLP,  ține cursuri de psihologia vânzării și psihologia leadershipului. În anul 2016 a făcut pasul în antreprenoriat, după ce timp de 15 ani a condus departamentul de Marketing și Business Development al unei importante companii străine din România. Elena Badea este absolventă a Universității Politehnica București, însă a construit...
Irina s-a alăturat echipei KPMG în anul 2006, în departamentul de Audit Servicii Financiare. Schimbarea către un rol de HR Business Partner a venit în mod natural, având în vedere preocuparea ei continuă pentru coaching și programele de dezvoltare personală și profesională, dar și oportunitatea de a aduce valoare adaugată în HR, după experiența de...
Raluca are o experiență de peste 12 ani în KPMG, inițial în zona de consultanță fiscală și ulterior, în ultimii ani, ca HR Business Partner. Implicarea ei ca HR Business Partner a apărut din dorința de a ajuta organizația să dezvolte o declarație de valoare pentru angajați (employee value proposition), precum și o cultură organizațională...
Cu joburi în top și middle management în ultimii 15 ani în Michelin și ISS, Dana Ciucă și-a construit o carieră solidă în HR dupa ce a debutat inițial în domeniul financiar. Business executive cu vastă înțelegere a businessului în care activează, Dana a fost implicată la nivel de regiune (Europa) în diverse proiecte cu...
Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul reurselor umane, Mihaela Drugă ocupă în prezent poziția de Membru al Directorului în cadrul companiei de asigurări Signal Iduna România. Mihaela a fost implicată de-a lungul timpului în proiecte de dezvoltare organizaţională, managementul schimbării, managementul performanţei, programe de retenție și talent management. Cu o perspectivă și...
Olga s-a alăturat echipei Stefanini în anul 2017. Din noua poziție, Olga va coordona strategia departamentelor de HR din toate țările din regiunea EMEA în care Stefanini este prezentă, va fi responsabilă de implementarea proiectelor de HR și va coordona întreg procesul de recrutare. În birourile Stefanini din regiunea EMEA lucrează în prezent 2700+ angajați....
Oana conduce practica de consultanţă în Resurse Umane din România şi Bulgaria. Are peste 12 ani de experienţă în consultanţă în Resurse Umane şi Dezvoltare Organizaţională în ţările din Europa Centrală şi de Est şi CSI. Oana are experienţă în definirea strategiei de resurse umane, evaluarea eficacităţii şi proceselor funcţiunii de Resurse Umane, diagnosticarea şi...
Cu o experiență de 20 de ani în resurse umane, Carmen și-a început cariera în domeniu într-o companie multinațională de proiectare și inginerie – Washington Group. De 14 ani lucrează în Industria automotive, în cadrul companiei ADIENT AUTOMOTIVE – former – Johnson Controls ca Director de resurse umane Sucursala Ploiești. A început activitatea într-o fabrică...
Gina are o carieră de peste 10 ani în Resurse Umane și în acești ani a activat în industrii dinamice (FMCG, Oil&Gas, Retail), a lucrat cu oameni din multe colțuri ale lumii și s-a implicat în proiecte importante și provocatoare, care au adus schimbarea în organizațiile respective. A coordonat sau a fost parte din mai...
HR Manager, Radisson Blu
Mirona Gherman s-a alăturat echipei Colliers International în 2015 ca Analist în cadrul departamentului de birouri. În acest rol, Mirona a dezvoltat metode de monitorizare a proiectelor, s-a ocupat de comunicarea internă și externă, a pregătit prezentări inovatoare și a asigurat actualizarea procesului de analiză a pieței. Începând de anul trecut, Mirona a preluat funcția de...
Ioana Haranguș contribuie la îmbunătățirea destinelor oameniilor din companii de mai bine de 10 ani, pentru un destin mai bun al organizațiilor. Din 2007 până în 2012, a coordonat proiectele de cultură organizațională în cadrul companiei Vodafone, iar în urmă cu mai bine de 5 ani a lăsat multinaționala pentru un business 100% românesc, care...
Andreea este absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității “Al. I. Cuza” din Iași și deține o diplomă de master în Psihologie Organizațională. Cu o experiență de peste 18 ani în domeniul resurselor umane, Andreea a activat în industrii diverse precum retail, pharma, banking, FMCG și consultanță financiară. În prezent...
Irina este absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității “Al. I. Cuza” din Iași, cu masterat în Psihoterapie și Intervenție Psihosocială. Primii ani dupa terminarea facultății au fost destinați studiului și formării în psihoterapie, pentru ca, mai apoi, dupa o experiență în sistemul educațional american, să revină în țară și...
Din 2013, Iulia face parte din echipa Bookster – prima bibliotecă pentru companii din România (și din lume). În semnătura ei a fost scris pe rând Happy Reader, Content Manager și apoi Account Manager. Rolul său, la fel ca al tuturor membrilor echipei, este ca cei 38 000 de abonați să aibă o experiență extraordinară...
Deținând peste 10 ani de experiență în domeniul resurse umane, Laura a lucrat în companii de IT/Telecom, Consultanță și FMCG, în cadrul cărora a dezvoltat și implementat cu succes proiecte de anvergură legate de talent management, work-life balance, CSR, comunicare. Laura s-a alăturat companiei Avitech Co în 2008 și coordonează procesele de recrutare și retenție,...
Cu o experienţă de peste 10 ani ȋn HR şi studii de psihologie organizaţională, psihoterapie şi coaching, Corina Ghiaţău a dezvoltat şi implementat procese şi programe de dezvoltare organizaţională precum Talent Management, Wellbeing, Engagement şi Employee Experience, atȃt ȋn Romȃnia, cȃt şi ȋn Polonia şi ȋn Franţa, pentru zona Europa.
Claudia are o experiență de peste 15 ani în domeniul resurselor umane atât în zona de consultanță cât și ca practician de resurse umane. Din anul 2012, Claudia coordonează echipa People and Change din cadrul funcției People Services la KPMG, oferind asistență în resurse umane clienților, în arii precum: Managementul Talentului, Optimizarea funcției de Resurse...
Leonard RIZOIU, absolvent de Inginerie Economică, și cu diferite programe de master și aprofundare a studiilor, atât în Romania, cât și la universități de prestigiu din străinătate. Specializat în selecție și recrutare și comunicare organizațională, traininguri în international account management, executive coaching și social media recruitment. O experiență de 15 ani în domeniul resurselor umane,...
Kathrin Köster este profesor în cadrul programului de Leadership și Management Internațional al Universității Heilbronn din Germania și fondator Köster + Partner. A fost un agent al schimbării încă din perioada adolescenței. În căutarea răspunsurilor despre sensul vieții, a călătorit în China și Japonia pentru a studia alte culturi, filosofii și a cunoaște alte limbi...
Basav, fost manager al departamentului de Transformare și Change Management din cadrul Schlumberger, este un business leader cu experiență internațională, cu o gamă largă de competențe în management, change management, finanțe și corporate strategy. A lucrat pentru companii “blue chip”, precum Schlumberger, Unilever și PricewaterhouseCoopers, într-un timp cumulat de nu mai puțin de 29 de ani....
ZIUA I
HIGH-IMPACT HR: AN OVERVIEW OF PERFORMANCE
  • TURNOVER OF HIGH PERFORMERS. Managementul motivării și metode efervescente de gestionare a performanței
  • LONG-RANGE HR OPERATIONS. Adaptarea proceselor operaționale de HR la provocările contextului economic și social autohton și preîntâmpirea riscurilor
  • PERSONALIZED REWARDS & COMPENSATION STRATEGY.Modalități creative de recognition pentru angajați, în încercarea de a corela performanța cu noul “must-have”: recompensa
  • HR REPORTING & BUSINESS METRICS. Metode inovatoare de fluidizare a proceselor de raportare și analiză a datelor
  • FINANCIAL OPTIMIZATION & EMERGING PAYROLL ISSUES. Cum se aliniază specialiștii în HR la optimizarea costurilor financiare ale întregii organizații?
  • SUSTAINABLE HR. Abordări etice atât față de angajați, cât și față de mediul social. În ce manieră contribuie HR-ul la dezvoltarea unor companii responsabile?
  • BOOSTING EMPLOYEE SATISFACTION. Exploatarea eficientă a oportunităților de dezvoltare. Cum construim organizații performante, prin stimularea inteligenței colective?
  • FROM DIVERSITY TO INCLUSION. Apartenența la grup: catalizator și stimulent al productivității
  • CROSS-FUNCTIONAL COLLABORATION. Echipe inter-funcționale și colaborări inter-departamentale ce stimulează inovația
ZIUA II
DRIVING WORKFORCE TRANSFORMATION:  THE HUMAN SIDE OF CHANGE
  • RE-DESIGNING THE ORGANIZATION. Transformarea și cristalizarea unei organizații unitare, prin valorificarea capitalului uman
  • THE AGILE WORKFORCE. Echipe de HR ce conducă inițiative de schimbare de succes: cum concepem instrumente utile și oferim, totodată, sprijin pentru acceptarea și adoptarea noilor direcții?
  • ARTIFICIAL INTELLIGENCE: FRIEND OR FOE? Necesitatea echilibrului digital: softuri inteligente vs. capital uman. Cum putem crea o simbioză între resursele umane și cele artificiale?
  • EVER-CHANGING INDUSTRIES. Modalități de păstrare a angajaților în industrii care se confruntă cu schimbări accelerate
  • A BUSINESS LEADER’S EXPECTATION OF HR. Perspectiva managementului asupra proceselor de HR: care sunt așteptările și cerințele liderilor de la departamentele de HR?
  • DIGITAL HR. Inovații recente datorită cărora departamentele de HR pot atinge maturitatea digitală
  • EMPLOYMENT LAW UPDATE. Păstrarea echilibrului organizational în fața celor mai recente schimbări de ordin legislativ pe piața muncii
  • SMART SUCCESSION PLANNING. Procese strategice, sistemice și deliberate care identifică liderii potențiali și le oferă oportunități de dezvoltare necesare
  • TALENT RISK MANAGEMENT. Tendințe critice în schimbarea naturii forței de muncă și înțelegerea modului de adaptare a programelor de talent management
  • ENHANCED PRODUCTIVITY. Dinamica organizaională: sisteme viabile și productive de muncă
  • MAJOR TRENDS IN MOBILITY. Programe de mobilitate globală și provocările aduse de relocare

CU SUSȚINEREA:

           


PARTENER CSR:

           


PARTENERI MEDIA:

signal-connect-logo1        NewMoney                Jurnalul de afaceri      Femei in afaceri      business24           ziare.com        portal-logo      Manager Express- Online                 Saptamana_Financiara [Converted]         Debizz          globalmanager_logo                    roportal            Calendar Evenimente  pr box_logo                 Valoarea                   Legal Marketing             MLM mic            administratie logo      Rabbit pozitiv   rbe LOGO               logo finzoom nou (002)         

Detaliile Evenimentului
Parteneri