Operational HR 2018, Cluj-Napoca

New world, new business. Mediul de business s-a transformat în ultimii ani, iar companiile ce au realizat acest lucru și s-au adaptat din punct de vedere organizațional au fost cele ce s-au bucurat de succes. Privind dincolo de procese și strategii, putem remarca o întreagă societate în schimbare.  Cât de bine înțelegem angajatul modern, valorile și prioritățile sale? Ce îl motivează? Ce îl cucerește? Ce îl fidelizează?

În cadrul evenimentului OPERATIONAL HR 2018 discutăm cu pragmatism despre provocările departamentelor de HR, fără a neglija să ne aruncăm o privire la ”the big picture”. Vă invităm să fiți alături de noi pe 1-2 noiembrie 2018 în Cluj-Napoca, la Hotel Golden Tulip Ana Dome.

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Specialiști în salarizare și payroll
  • Consultanți
  • Avocați cu expertiză în payroll
  • Specialiști în domeniul fiscal
  • Directori generali
  • Antreprenori
CUM FACEM SĂ FIE VĂZUT HR-UL CA PARTENER DE ÎNCREDERE PENTRU PERFORMANȚA BUSINESS-ULUI? În fața provocărilor actuale cu care se confruntă business-urile, tot mai diverse și tot mai frecvente, HR-ul trebuie să raspundă și să acționeze prompt și performant, astfel încât să susțină drumul spre succes al companiilor. Sună frumos și ideal! Cum este posibil totuși ca acest lucru să se întâmple, astfel încât HR-ul să fie văzut în mod real ca partener de încredere? În cele 2 ore vom explora împreună cu Oana Ciobanu experiențe și bune practici care vă pot oferi perspective utile pe care să le puteți lua în calcul în propria activitate.
Fondator și Consultant de Branding, INNEROUT – REPUTATION MANAGEMENT. Lucrează proiecte de branding, employer branding și employee engagement pentru corporații și companii antreprenoriale. A absolvit Facultatea de Filosofie București, are Master în Filosofia Culturii, Master în Științele Comunicării la Facultatea de Jurnalism, a absolvit cursuri de branding și comunicare în Amsterdam și Atena, este consultant...
Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE. Marian Hanganu este absolvent al facultății de Management din cadrul ASE București. De-a lungul carierei sale a fost director de marketing și de vânzări în companii ca Siveco România, TotalSoft, Teamnet International. Ca antreprenor a fost implicat în companii de training și consultanță, dezvoltare software și recrutare în domeniul IT.
HR Development Manager, ENEL
Co-Founder, BENEFITONLINE. Stelian are o experiență de peste 9 ani în domeniul bancar și financiar în segmentul relațiilor business-to-business, marketing și vânzări. Din 2014, aduce împreună cu Adrian Sârbu un sistem unic în România de beneficii opționale pentru angajați. Experiența în domeniu financiar-bancar împreună cu experiența lui Adrian în dezvoltarea afacerilor i-au ajutat să identifice oportunitatea...
HR Director, POLICOLOR. De peste 13 ani în HR, în industrii diverse , de la banking la producția de lacuri și vopsele, cu o mare curiozitate pentru tot ce înseamna business, dar și cu o mai mare dorință de a descoperi ce motivează pe fiecare dintre membrii unei echipe să iși atingă potențialul maxim ,...
HR Manager, Starbucks SEE, AMREST COFFEE Sorina și-a început experiența profesională în domeniul cercetării de piață încă din timpul facultății. După ce a absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București, Sorina și-a pus în practică cunoștințele dobândite și a schimbat domeniul de activitate către cel de resurse umane. A lucrat timp...
Consultant. Radu Panait- + 20 de ani de experienta in Resurse Umane, 3 industrii; IT, FMCG si Consultanta.  Senior HR Leader, Talent Acquisition & Development, Agile & Design Thinking.  A detinut pozitii de top management in companii de renume precum;  IBM- Talent Acquisition Manager CEE & Russia CIS, Head of HR Romania, Senior HRBP SEE, ...
Coach & Senior HR Consultant Adelina a decis anul acesta să iasă din managementul corporatist și să iși dedice cariera în a acorda suport, prin consultanță și coaching, organizațiilor care doresc să producă un salt calitativ în dezvoltarea angajaților lor. Adelina are o experiență anterioară de peste 8 ani atât în managementul resurselor umane pentru...
Corporate Sales Director, REGINA MARIA. Georgiana s-a dedicat consultanței în anul 2000. Experiența în vânzări și management de echipe de vanzari au învățat-o că, în acest domeniu, cheia succesului este să știi să-l asculți pe celalalt – fie el client, angajat sau partener de afaceri.  După 13 ani de real estate, s-a lăsat atrasa de...
HR Manager, GARMIN
Central Europe Talent Aquisition Lead, ACCENTURE
Chief People Officer, PIZZA HUT, PIZZA HUT DELIVERY, KFC, TACO BELL – part of SPHERA FRANCHISE GROUP. Cristina Uleșan, Assoc. CIPD,  aduce experiența unui profesionist în domeniul Resurse Umane în industrii variate (financiar-bancar, BPO, Food, consultanță). În cei 17 ani de activitate profesională, Cristina a participat la proiecte de dezvoltare a talentelor în organizații financiar-bancare...
HR Manager, PHILIP MORRIS ROMANIA
HR Manager, SOLINA ROMANIA. Oana este manager resurse umane la Solina România, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente pentru industria alimentară la nivel european. Departamentul pe care îl conduce are misiunea ambițioasă de a atrage, a dezvolta și a fideliza angajații prin programe inovatoare, dar și printr-un leadership de calitate, obținând astfel armonizarea...
HR & CSR Manager, UP ROMANIA. Având o activitate profesională de peste 17 ani în companii private, multinaționale, dar și în instituții de stat și consultanță, precum și o formare solidă în psihologie, management, resurse umane, formarea adulților și intervenție socială, Oana Ciobanu a implementat și gestionat cu succes strategii, programe și proiecte din arii...
HR Manager, SENNHEISER. Violeta are o experiență de 14 ani în resurse umane, desfășurându-și activitatea  în companii multinaționale germane și franceze. Este absolventă a Facultății de Litere din Sibiu, specializarea română-franceză și poate spune că meseria a ales-o pe ea și nu invers, în 2004 când a primit propunerea de a prelua întreg procesul de...
564 lei +TVA
Buy Ticket

Early bird pana pe 24.08.2018

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

  • The world of change. Schimbare, rapiditate, diversitate, flexibilitate– toate se numără printre preocupările angajatului modern. Cum integrăm aceste principii în cultura organizațională a companiei?
  • Societatea și resursele umane. Care sunt valorile societății actuale și cum se reflectă acest lucru la nivel de HR?
  • The Romanian Diversity reality. Unde se situează România la nivel de diversitate, acceptare, includere?
  • Sustainability will change the world. Sustenabilitatea ca element tot mai important pentru angajați. Cum definesc companiile responsabilitatea socială și sustenabilitatea și cum se reflectă acest lucru în cadrul departamentelor de HR?
  • Personal vs. private. Protecția datelor cu caracter personal ale angajaților - GDPR for Employees
  • Artificial Intelligence și impactul asupra forței de muncă. Odată cu dezvoltarea AI, dinamica forței de muncă se va modifica, iar odată cu aceasta și organizarea internă, procedurile, designul organizațional. Care vor fi angajații noștri în viitor și cum pregătim un mediu potrivit pentru dezvoltarea acestora?
  • Tech up! De ce este importantă digitalizarea departamentului de HR?
  • Flexibilitate, mobilitate - noile tendințe în materie de people management. Cum ne adaptăm acestora, păstrând indicatorii de performanță la nivel înalt?
  • Walking on thin ice. Economică sau politică, instabilitatea va aduce cu sine imprevizibilitate, iar companiile vor integra acest lucru cu dificultate. Care sunt efectele unui astfel de context la nivel de payroll?
  • Employer branding. Între marketing și HR, companiile au devenit conștiente de modul în care era digitală a schimbat și continuă să schimbe consumatorii și angajații. În acest context, brandul de angajator capătă tot mai multă importanță. Cum articulăm și implementăm o strategie de employer branding?
  • Recrutarea dincolo de aptitudini și certificate. Într-o lume în schimbare, în care cunoașterea este mult mai ușor de accesat, capătă elemente precum atitudinea, viziunea, autonomia o mai mare importanță? Putem discuta despre o schimbare a priorităților la nivel de recrutare?
  • Talent acquisition and the psychology of groups. Importanța talentelor în cadrul companiei este indiscutabilă. Dar cum integrăm aceste talente și ce strategii avem în momentul formării echipelor?
  • Motivation@work. Cum s-a schimbat natura motivației de-a lungul timpului? Ce elemente motivează în mod real oamenii și aduc performanță? În ce măsură sunt acestea extrinseci/intrinseci? Cum adaptăm procesele organizaționale acestui model?
  • Reward management. Ce tipuri de beneficii și recompense oferim, în ce măsură sunt acestea adaptate profilelor angajaților noștri și cum măsurăm eficiența lor? Ce tipuri de beneficii determină cele mai bune rezultate la nivel de employee satisfaction și productivitate?
  • Plan B. Cum procedăm în cazul angajaților nepreformanți? Când rezultatele întârzie să apară, ce plan punem în aplicare?
  • Care este secretul echipelor de succes? Care sunt principalii factori ce influențează productivitatea echipelor? Se reflectă aceștia în cadrul culturii noastre organizaționale?
  • Unitatea echipelor într-o lume a schimbării. În contextul schimbărilor rapide, în cadrul amplu al societății ce face ca engagementul sa fie o adevărată problemă, cum creăm cu adevărat echipe unite, stabile?
  • Arta de a ajuta și a fi ajutat. Cum dezvoltăm o cultură a încrederii, fair-play-ului și sprijinului și cât de important este acest aspect pentru obiectivele de business ale companiei?
PARTENER DE MOBILITATE:
 
BUSINESSMARK SUSȚINE:
CU SUSȚINEREA:
RADIOUL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
business24 ziare.com DebizzNewMoney Jurnalul de afaceriglobalmanager_logo administratie logo

 

Detaliile Evenimentului
Parteneri