Operational HR, ediția a III-a, București

Funcțiile și responsabilitățile departamentului de Resurse Umane au suferit numeroase schimbări în ultimii ani. Progresul tehnologiei, apariția unor noi poziții în companie, dinamica angajaților, contextul legislativ, toate influențează activitatea specialiștilor ce trebuie să gestioneze zi de zi noi provocări.

Ne propunem să discutăm despre principalele aspecte ce țin de activitatea managerilor si experților HR care definesc partea operațională, în  cadrul celei de-a III-a ediții a evenimentului ”Operational HR”, pe 21 și 22 septembrie 2016 la București.

TARGET

 

  • HR managers & directors
  • HR Business Partners
  • Specialiști în salarizare și payroll
  • Consultanți
  • Avocați cu expertiză în payroll
  • Specialiști în domeniul fiscal
  • Directori generali
  • Antreprenori
Ce documente obligatorii sunt importante în cadrul departamentului de resurse umane.
Modificări legislative și impact în HR privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor
Cum să îți “colorezi” procesele de HR. De la recrutare până la evaluare: optimizarea timpului alocat procesului de recrutare și administrare de personal, calitatea recrutării, evaluarea performanței în sistem 360, identificarea de talente în organizație
Absolventa a Facultatii de Comunicare a Universității din București, Melania are o experiență de 17 ani în relații publice și resurse umane. Anterior, a lucrat ca specialist în comunicare și resurse umane în diferite domenii de resurse umane: recrutare, training, dezvoltare, relații de muncă, compensații și beneficii. Experiența sa este completată de experiența managerială dobândită...
Mihaela are peste 12 ani de experienta in pozitii de middle si top management pentru importante organizatii din Romania din diverse industrii – de la producerea si distributia berii la retail si distributia din industria farmaceutica. Participa alaturi de Echipa EXEC-EDU la numeroase proiecte speciale dedicate nevoilor pietei de resurse umane. Are experienta in diverse arii...
Cu o experienţă de peste 10 ani ȋn HR şi studii de psihologie organizaţională, psihoterapie şi coaching, Corina Ghiaţău a dezvoltat şi implementat procese şi programe de dezvoltare organizaţională precum Talent Management, Wellbeing, Engagement şi Employee Experience, atȃt ȋn Romȃnia, cȃt şi ȋn Polonia şi ȋn Franţa, pentru zona Europa.
Georgiana este absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din Bucuresti si are o experienta de peste 8 ani in aria de Resurse Umane, divizie in care a avut oportunitatea de a activa in diverse roluri. De aproximativ doi ani ocupa pozitia de HR Business Partner pentru diviziile Corporate & Investment Banking, CFO si...
JanJaap și echipa sa ajută organizațiile să regândească felul în care lucrează și dezvoltă noi proiecte și concepte office care au impact asupra obiectivelor organizaționale, productivității, implicării și sănătății angajaților. Conceptele office se traduc prin cerințe legate de loc, clădire și interior. JanJaap este specializat în dezvoltarea unor concepte de lucru și cerințe pentru clienții...
Mihai Mirt este Director de Resurse Umane in cadrul companiei Decathlon Romania, cel mai mare retailer de articole sportive la nivel mondial. Mihai are o experienta de peste 7 ani ani in Marketing, Management si Resurse Umane. “There is no box” este filosofia lui. “Imi place sa sparg tipare, pentru ca altfel nu putem progresa”.
Mihaela activeaza in domeniul resurselor umane de 10 ani, majoritatea acestora in cadrul companiei Coca-Cola HBC. Aici a avut ocazia sa isi construiasca o expertiza puternica in ariile de recrutare, compensatii si beneficii, analiza si raportarea indicatorilor de performanta a departamentului de Resurse Umane. Din a doua jumatate a anului 2014, Mihaela ocupa pozitia de...
Ana Afteni este un profesionist in domeniul resurselor umane cu o experienta de peste 10 ani in recrutare, managementul talentelor si performantei, dezvoltare organizationala, compensatii si beneficii. A petrecut aproape 8 ani in Coca-Cola HBC, atat in R. Moldova ca HR Manager, conducand intreaga echipa si toate procesele de resurse umane, dar si in Romania,...
Mirela a absolvit Institutul de Instalatii pentru constructii din Bucuresti, Managementul strategic al resurselor umane la Asebuss – Exec-Edu. Detine o Diploma profesionala in management, obtinuta la Open University Business School. Mirela este Trainer autorizat si Manager de HR certificat de catre Consiliul de standarde profesionale si atestare. Si-a inceput cariera in Resurse umane in 1991,...
De profesie psiholog, Adina și-a dezvoltat de 10 ani cariera în domeniul Resurselor Umane, iar în Romstal a coordonat din anul 2007, inițial proiecte de recrutare, apoi proiecte de dezvoltare organizațională (programe de diagnoza și intervenții organizaționale, training, evaluare de performanță, design organizațional, employees satisfaction și a conceput și organizat evenimente interne special create pentru...
Mihai Găvan este Sales Manager în cadrul companiei ROMANIAN SOFTWARE, cu o experiență de peste 10 ani în marketing și promovarea de soluții software, alaturi de Romanian Software de peste 7 ani, timp în care a oferit soluții flexibile, adaptate nevoilor spcifice ale companiilor partenere din toate sectoarele de activitate. Mihai a absolvit un program de...
Ana Luca este specializată în domeniul consultanței financiare pentru obținerea finanțărilor nerambursabile, cu accent pe fonduri europene și guvernamentale. Ea activează de 7 ani în domeniu, având un portofoliu vast și variat de proiecte și investiții de succes. În prezent, în calitate de COO, reprezintă compania Wise Finance Solutions, fiind responsabilă pentru dezvoltarea portofoliului de clienți...
Alina Zarnescu are o experienta de peste zece ani in zona de resurse umane pentru tari din Europa Centrala si de Est. Alina s-a alaturat echipei Xerox Romania in 2013, ca Director de Resurse Umane, iar de anul acesta este Director de Resurse Umane pentru Europa Centrala si de Est, Israel si Turcia, coordonand strategia...
Filosofia lui de management: creați un mediu de lucru lipsit de stres și distractiv și asigurați-vă că oamenii sunt tratați corect si la un standard ridicat de performanță. Activitate profesională Levente are 13 ani de experiență profesională, dintre care 5 ani în rolul de HR Manager al National Instruments, Ungaria. El este responsabil pentru toate...
Elena a construit o cariera de peste 22 de ani in marketing, vanzari si business development. Timp de 15 ani a fost Director Marketing al unei companii internationale de top ce activeaza din 1992 in Romania, timp in care a coordonat comunicarea brandului odata cu evolutia companiei. De peste 7 ani este implicata in mediul...
Dan Borcea este Product Manager in cadrul echipei de dezvoltare a TMF Group – UCMS Group Romania, companie cu 20 de ani de experienta in servicii externalizate de calcul salarial si administrare de personal si in solutii software pentru managementul resurselor umane. Dan are o experienta de peste 15 ani in dezvoltarea si implementarea aplicatiilor,...
Absolventa a ASE Bucuresti Fac Comert 1990 Certificare in Managemntul Stategis al Resurselor Umane ASEBUSS 2003-2004 Certificare in Programul de Excelenta in Managemnt EXEC_EDU 2008-2009 Experienta profesionala: 2006 HR Director Cetelem Romania parte a Grupului BNP Paribas 2003 – 2006 HR Manager Credisson Int’l (start-up) 1994-1999 Flanco INT”L Coordonator Raportare Financiara 1990-1994 Romarc Comert Exterior...
Leonard RIZOIU, absolvent de Inginerie Economică, și cu diferite programe de master și aprofundare a studiilor, atât în Romania, cât și la universități de prestigiu din străinătate. Specializat în selecție și recrutare și comunicare organizațională, traininguri în international account management, executive coaching și social media recruitment. O experiență de 15 ani în domeniul resurselor umane,...
Antoneta Galeș este partener strategic al Consiliului de Administrație Selgros Cash&Carry România și Director de Comunicare şi Dezvoltare organizaţională în cadrul companiei. Antoneta coordonează alinierea strategiilor pentru oamenii din organizaţie cu strategiile de business și este răspunzătoare de modelarea strategiei organizaţiei pentru creşterea competitivităţii în piaţă. De asemenea, conduce politicile de dezvoltare, creştere a angajamentului...
UP ROMÂNIA, HR & CSR Manager Oana Ciobanu este, de peste 7 ani, Directorul de Resurse Umane și Responsabilitate Socială al Up România (Chèque Déjeuner România SRL) fiind, în același timp, cooptată în proiectele de dezvoltare organizațională, resurse umane și responsabilitate socială ale Up Group la nivel internațional. Licențiată în psihologie a Facultății de Psihologie și...
  • În ce măsură a suferit departamentul de HR modificări în ultimii ani la nivel de responsabilități? Evoluție, perspective și soluții.
  • Design organizațional și de procese
  • Recrutare și selecție. Disponibilitatea forței de muncă. Perspective.
  • HR Planning. Previziunea și planificarea în HR. Provocări întâmpinate
  • Măsurarea performanței angajaților. Criterii și evaluare. Cum construim o strategie de management al performanței?
  • Reward and compensation. Importanța corelării cu performanța. Programe eficiente de reward&compensation
  • Implicarea companiilor în formarea viitoarelor generații de angajați Responsabilitate socială și HR
  • Employee satisfaction și employee engagement. Care sunt problemele de zi cu zi pe care le confruntăm la acest nivel? Potențiale soluții
  • Flexibilitatea locului si timpului de muncă
  • Managementul diversității. Rolul HR în maximizarea beneficiilor și limitarea provocărilor
  • Cultura organizațională în era tehnologică
  • Optimizarea și automatizarea proceselor operaționale
  • Risk management în resurse umane. Cum minimizăm riscurile la nivel de operațiuni?
  • Compliance și rolul departamentului de HR. Care sunt problemele cel mai des întâlnite? Cum putem preveni potențiale situații dificile?
  • Litigiile de muncă. Cum să îți protejezi compania de procese/litigii de muncă?
  • Business Financial Intelligence pentru specialiștii în HR. Elemente în schimbare, elemente cheie la care trebuie să fie atent departamentul de Resurse Umane pentru optimizarea financiară.
  • Salarizarea și legislația muncii. Noutăți legislative în 2016
  • Compensation & benefits și efectele la nivel de engagement. În ce măsură au devenit compensațiile și beneficiile un ”must have”?
  • Rezidența fiscală. Ce elemente noi aduce noul Cod fiscal?
  • Transferurile internaționale și gestionarea mobilității internaționale
  • Managementul conflictelor de muncă
Detaliile Evenimentului
  • De la
    21/09/2016 09:00
  • Până la
    22/09/2016 17:00
  • Loc
  • Organizator
    BusinessMark
  • Categorie
  • Adresa
    Calea Victoriei 63-81, București 030167
Parteneri