Operational HR, ediția a III-a, Cluj-Napoca

Funcțiile și responsabilitățile departamentului de Resurse Umane au suferit numeroase schimbări în ultimii ani. Progresul tehnologiei, apariția unor noi poziții în companie, dinamica angajaților, contextul legislativ, toate influențează activitatea specialiștilor ce trebuie să gestioneze zi de zi noi provocări.

Ne propunem să discutăm despre principalele aspecte ce țin de activitatea managerilor si experților HR care definesc partea operațională, în  cadrul celei de-a III-a ediții a evenimentului ”Operational HR”, pe 28 octombrie 2016 la Cluj-Napoca.

TARGET

  • HR managers & directors
  • HR Business Partners
  • Specialiști în salarizare și payroll
  • Consultanți
  • Avocați cu expertiză în payroll
  • Specialiști în domeniul fiscal
  • Directori generali
  • Antreprenori
Mihaela este Managing Asssociate in cadrul Pachiu si Asociatii si are peste 14 ani de experienta in avocatura. Mihaela face parte din Grupul de Practica Corporate/M&A al firmei si coordoneaza aria de practica IT, protectia datelor cu caracter personal si proprietate intelectuala precum si aria de practica Dreptul Muncii. Mihaela are competente profesionale deosebite in...
Dan Borcea este Product Manager in cadrul echipei de dezvoltare a TMF Group – UCMS Group Romania, companie cu 20 de ani de experienta in servicii externalizate de calcul salarial si administrare de personal si in solutii software pentru managementul resurselor umane. Dan are o experienta de peste 15 ani in dezvoltarea si implementarea aplicatiilor,...
Ștefan Zoican are o experiență de peste 15 ani în domeniul Resurselor Umane. Între anii 1999 și 2007, a ocupat poziția de director de HR în cadrul Agricola International din Bacău. În 2007, devine Director de HR și EHS la compania Saint-Gobain Glass din Călarași până în 2013, când se mută la Turda pentru a...
Absolventa a ASE Bucuresti Fac Comert 1990 Certificare in Managemntul Stategis al Resurselor Umane ASEBUSS 2003-2004 Certificare in Programul de Excelenta in Managemnt EXEC_EDU 2008-2009 Experienta profesionala: 2006 HR Director Cetelem Romania parte a Grupului BNP Paribas 2003 – 2006 HR Manager Credisson Int’l (start-up) 1994-1999 Flanco INT”L Coordonator Raportare Financiara 1990-1994 Romarc Comert Exterior...
Adrian este absolvent al Facultatii de Psihologie al Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, iar din 2009 activeaza in domeniul Resurselor Umane. A debutat ca Junior Recruiter pentru Adecco Romania, dupa care si-a aprofundat cunostintele in domeniu, alaturi de Nokia Romania, ca HR Specialist. Din 2012, Adrian lucreaza alaturi de echipa Bombardier, unde a gasit mediul potrivit...
Thomas Peckre are o experiență de mai mult de 15 ani în inginerie, cu precădere pe partea de metode industriale, îmbunătățire continuă a calității atât în industria farmaceutică, cât și în cea de cale ferată. Thomas conduce centrul de HR Operations al Bombardier Transportation din Cluj Napoca (recrutare, HR Admin, L&D, Comp & Ben, mobilitate...
Victor este unul dintre fondatorii companiei. Alaturi de partenerii sai, a reusit sa ridice compania in top 3 furnizori de solutii software adresate pietei de HR si sa dezvolte singura platforma HR integrata de pe piata din Romania, Human Resources Planning, un instrument flexibil cu ajutorul caruia se proceseaza un numar de peste 100.000 salariati...
Aurelian Chitez este Sales Manager în cadrul companiei Romanian Software, având o experiență de peste 5 ani în marketing și promovarea de soluții software dedicate practicii de resurse umane. Aurelian a absolvit un program de Master în Comunicare și Relații Internaționale. Este alături de Romanian Software de peste 7 ani, timp în care a oferit...
Ciprian este specializat în transformarea organizațiilor și în dezvoltarea oamenilor care conduc procesele de schimbare. Are 20 ani de experiență în dezvoltare organizațională, strategie și conducerea schimbării. Este un pionier al agilității organizaționale în România. Este primul trainer român certificat in Agile Profile®, instrument unic de agilitate comportamentală, și master-trainer în formare. În acest domeniu,...
Bookster este prima bibliotecă modernă pentru companii din România. Peste 250 de companii de top oferă angajaților acces la cele mai bune cărți din lume prin intermediul abonamentului la Bookster. Bookster oferă celor 34.000 de abonați acces la peste 45.000 de cărți, articole, studii de caz și materiale video din domenii diferite, de la dezvoltare...
Sorin are o experiență de peste 16 ani în management, vânzări și marketing, din care peste 5 ani petrecuți în domeniul asigurărilor de sănătate în echipa Signal Iduna, liderul pieței de asigurări. Este un profesionist dedicat inovației, proactiv și un lider cu experientă în diverse arii de activitate. Expertiza sa în planificarea strategică, vânzări și...

* În ce măsură a suferit departamentul de HR modificări în ultimii ani la nivel de responsabilități? Evoluție, perspective și soluții.
* Design organizațional și de procese
* Recrutare și selecție. Disponibilitatea forței de muncă. Perspective.
* HR Planning. Previziunea și planificarea în HR. Provocări întâmpinate
* Măsurarea performanței angajaților. Criterii și evaluare. Cum construim o strategie de management al performanței?
* Reward and compensation. Importanța corelării cu performanța. Programe eficiente de reward&compensation
* Implicarea companiilor în formarea viitoarelor generații de angajați Responsabilitate socială și HR
* Employee satisfaction și employee engagement. Care sunt problemele de zi cu zi pe care le confruntăm la acest nivel? Potențiale soluții
* Flexibilitatea locului si timpului de muncă
* Managementul diversității. Rolul HR în maximizarea beneficiilor și limitarea provocărilor
* Cultura organizațională în era tehnologică
* Optimizarea și automatizarea proceselor operaționale
* Risk management în resurse umane. Cum minimizăm riscurile la nivel de operațiuni?
* Compliance și rolul departamentului de HR. Care sunt problemele cel mai des întâlnite? Cum putem preveni potențiale situații dificile?
* Litigiile de muncă. Cum să îți protejezi compania de procese/litigii de muncă?
* Business Financial Intelligence pentru specialiștii în HR. Elemente în schimbare, elemente cheie la care trebuie să fie atent departamentul de Resurse Umane pentru optimizarea financiară.
* Salarizarea și legislația muncii. Noutăți legislative în 2016
Compensation & benefits și efectele la nivel de engagement. În ce măsură au devenit compensațiile și beneficiile un ”must have”?
* Rezidența fiscală. Ce elemente noi aduce noul Cod fiscal?
* Transferurile internaționale și gestionarea mobilității internaționale
* Managementul conflictelor de muncă

Detaliile Evenimentului
Parteneri