Loading Events
  • This event has passed.

Oradea HR Vibes 2022

HR Vibes este proiectul prin care ne dorim să creăm comunități locale de profesioniști în resurse umane.

Oradea HR Vibes va avea loc pe 7 octombrie 2022  și se va desfășura în format hibrid, având loc in-person, la Hotel Ramada, dar fiind și transmis virtual, pe platforma MyConnector.

Ne uităm cu atenție la contextele locale, creăm discuții adaptate și încurajăm specialiștii să facă schimb de experiență. Ne propunem să conturăm imaginea viitorului în muncă prin ochii specialiștilor, dar și să discutăm despre cum am gestionat provocările ultimilor ani, despre cum ne adaptăm prezentului în schimbare. Vorbim despre trenduri, dar ne raportăm la realitate, vorbim despre viitor într-o notă pragmatică.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Hiring Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:30 Conferință
Welcome Coffee
09:00 Conferință
Sesiunea I
  • Prezentări
11:30 Conferință
Coffee & Snacks Break
12:00 Conferință
Sesiunea a II-A
  • Prezentări
13:15 Conferință
  • Panel
14:45 Conferință
Business Lunch

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • TECH FOR TRANSFORMATION. Tehnologia este principalul motor transformațional la nivel organizațional în acest moment. Care sunt pașii pe care companiile i-au făcut până în acest moment și cum îi planifică pe următorii? Cum ne pregătim pentru viitor, care va fi viteza de implementare și în ce termeni discutăm de tehnologizare la nivel strategic?
  • SPACE FOR SUCCESS. Viitorul pare a fi definit de munca în regim hibrid. Oamenii vor mai merge la birou, dar cu un alt ritm și un alt scop. Întâlnirile cu multe persoane, conectate virtual, dar și prezente fizic, vor fi frecvente. Spațiile de socializare vor fi mult dorite după perioada de izolare traversată. Dotările tehnologice necesare vor fi mai complexe. Siguranța în clădire va fi obligatorie. Cum adaptăm spațiile de birouri la noile obiective?
  • WORK FROM ANYWHERE. Lucrul remote a migrat rapid de la beneficiu la condiție de lucru în perioada pandemiei. Odată ce restricțiile impuse de pandemie vor disparea, în ce categorie va fi acest mod de lucru încadrat? Este work from anywhere noua normă?
  • THE REMOTE LEADER. Cu ce este diferit liderul remote? Ce noi aptitudini și-au dezvoltat liderii în perioada pandemiei? Putem vorbi despre o transformare a profilului liderului organizațional? Ce provocări pot apărea pe termen lung, în contextul unui sistem de lucru hibrid ce pare a deveni permanent?
  • HUMAN EXPERIENCE. Cum a migrat employee experience spre human experience și care sunt principalele elemente ce stau la baza unei strategii adaptate complexității modului de lucru actual?
  • DATA. Care sunt datele pe care departamentele de HR le au la dispoziție și cum poti fi acestea utilizate pentru a produce un impact pozitiv asupra engagementului, recrutării, EDI (Equality, Diversity and Inclusion), performanței, experienței angajatului, etc?
  • THE GREAT RESIGNATION. Ce amploare are acest fenomen în România? Cum răspundem acestui fenomen, ce avantaje avem la dispoziție, ce instrumente putem utiliza pentru un bun management al situației sau pentru diminuarea efectelor?
  • FUTURE OF RECRUITMENT. Cum arată viitorul în recrutare? S-a încheiat era recrutării în funcție de meserii? Trăim în era recrutării în funcție de aptitudinile nu neapărat specializate în funcție de industrii și domenii, ci în funcție de capacitatea de adaptare la viitor, tehnologie, schimbare? Care sunt așteptările și întrebările candidaților de azi și cum contrabalansăm ce nu putem oferi? Cum poți oferi siguranță și predictibilitate într-un context în schimbare? Talent acquisition.
  • SKILLS FOR THE FUTURE. Cum creăm oportunități reale de creștere angajaților, printr-o abordare dinamică de re- și up- skilling? Care va fi configurarea forței de muncă în relația cu tehnologia emergentă, echipe dedicate sau formarea tuturor angajaților pentru a utiliza tehnologia avansată?
  • WORK AS AN EXPRESSION OF PURPOSE. Numeroase studii arată că salariul nu mai este un factor motivator suficient. Angajații oferă tot mai multă importanță scopului, misiunii companiei pentru care lucrează, reflectându-și, astfel, valorile personale în viața profesioanlă. Cum comunicăm și demonstrăm valorile companiei?
  • BUILD A BRAND. Ce stă la baza unei bune strategii de employer branding? Care este „core”-ul unei companii și cum se reflectă acesta în relația anagajat-angajator? Ce definește profilul anagajatului în 2022 și cum testezi gradul de compatibilitate cu propria companie? Care este tonul potrivit în discuția cu angajații și potențialii angajați în acest moment, dar și în perioada post-pandemică?
  • MENTAL HEALTH IN THE WORKPLACE. Mai mult ca niciodată, bunăstarea psihologică a fost plasată de companii în centrul programelor de suport și beneficii. Dictat de context, acest trend pare rapid să se transforme într-un element permanent. Vorbim despre o normalizare a provocărilor psihologice la locul de muncă? Dincolo de efectele pandemiei, putem spune că a sosit momentul exprimării libere a altor tipuri de provocări pe care angajații le întâmpină la locul de muncă? Suntem pregătiți în mod real să gestionăm acest tip de informații?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Suport tehnic asigurat de:

Eveniment susținut de:

Parteneri media:

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.