Fie că ne uităm spre noul consumator sau spre reglementările instituțiilor internaționale, este evident că presiunea asupra companiilor de a îmbrățișa o abordare sustenabilă, este foarte mare. În contextul pandemiei actuale, dar și al unei lumi ce în ultimii ani a arătat tot mai des cât de afectată este de schimbările climatice, discuția despre responsabilitate nu mai poate fi evitată de nimeni. Consumerismul, economia liniară sunt concepte ce par desprinse din alte vremuri, deși, realist, trecerea de la teorie la practică este un proces anevoios. A sosit momentul ca lumea business să mute accentul de pe acțiuni punctuale, cu beneficii pe termen scurt, menite mai degrabă să repare. Este momentul ca organizațiile să adopte o strategie unitară, pe termen lung cu privire la impactul real pe care îl au. Nu este o misiune ușoară, dar este singura soluție, iar cei ce vor porni primii de la linia de start vor avea cu siguranță mai multe de câștigat pe termen lung.
Discutăm despre responsabilitate și sustenabilitate pe 8 decembrie 2021, la Positive Business, eveniment ce se va desfășura online.
Discount de grup: