Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Positive Business 2021 (eveniment online)

Fie că ne uităm spre noul consumator sau spre reglementările instituțiilor internaționale, este evident că presiunea asupra companiilor de a îmbrățișa o abordare sustenabilă, este foarte mare. În contextul pandemiei actuale, dar și al unei lumi ce în ultimii ani a arătat tot mai des cât de afectată este de schimbările climatice, discuția despre responsabilitate nu mai poate fi evitată de nimeni. Consumerismul, economia liniară sunt concepte ce par desprinse din alte vremuri, deși, realist, trecerea de la teorie la practică este un proces anevoios. A sosit momentul ca lumea business să mute accentul de pe acțiuni punctuale, cu beneficii pe termen scurt, menite mai degrabă să repare. Este momentul ca organizațiile să adopte o strategie unitară, pe termen lung cu privire la impactul real pe care îl au. Nu este o misiune ușoară, dar este singura soluție, iar cei ce vor porni primii de la linia de start vor avea cu siguranță mai multe de câștigat pe termen lung.

Discutăm despre responsabilitate și sustenabilitate pe 8 decembrie 2021, la Positive Business, eveniment ce se va desfășura online.

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 08.12.2021 - 09:30
  • Ora și data final: 08.12.2021 - 14:30
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: Sustenabilitate & CSR
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • Sustainability Managers
  • Marketing Managers
  • PR Managers
  • Corporate Affairs Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Business Development Managers
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • momentum. Schimbările climatice și efectul asupra business-urilor. Care este impactul operațional și cum migrăm din zona de reactivitate în cea de proactivitate?
  • postponed. Cum a afectat pandemia planurile de sustenabilitate ale companiilor? În mod specific, putem vorbi despre o amânare a inițiativelor de mediu? Când va deveni mediul o prioritate?
  • no way back. Rating-ul Environmental, social and corporate governance (ESG). Factorii non-financiari ce definesc ESG și importanța acestui standard la nivel de business. Importanța performanței non- financiare pentru investitori. Raportarea non-financiară.
  • european green deal. Pactul Ecologic European- între obiectivele ecologice și oportunitățile de business. Unde se situează România
  • value and values. Cum transpui valorile companiei într- o strategie de sustenabilitate care să reflecte valoarea pe care compania o creează în lume prin impactul său.
  • sustainability stands for success. Abordarea sustenabilă presupune minimizarea riscurilor, creșterea competitivității și deblocarea unor noi oportunități. Astfel, prin prisma ESG, sustenabilitatea devine în mod direct influențator și al valorii financiare a unei companii
  • to the core. De ce abordarea sustenabilă ține mai mult de core-business decât de acțiunile filantropice, sociale sau de mediu punctuale? Care este imapctul real al companiei și cum putem minimiza efectele negative și compensa prin acțiuni pozitive? Unde stă decizia unei astfel de abordări?
  • net positive. Cum poți, într-un mediu de business constant aflat sub presiune, nu numai minimiza efectele negative ale companiei, dar chiar lăsa lumea un loc mai bun?
  • the new way, the circular way. Este viitorul definit de economia circulară? Este aceasta condiția sustenabilității pe termen lung? Poate fi trecerea de la economia liniară, bazată pe consum la cea circulară, bazată pe longevitatea produselor, atenția la exploatarea resurselor și reciclare profitabilă pentru companii? Cum?
  • corporate digital responsibility. Ce înseamnă responsabilitate digitală și importanța sa în contextul digitalizării rapide a companiilor. De la cyber-security, practici etice în AI, digital diversity & inclusion, protecția datelor și privacy, cum acoperă companiile toate aceste aspecte ce țin de responsabilitate și managementul informațiilor într-un mod sustenabil?
  • new consumer, new ways. Deși produsele promovate drept sustenabile nu dețin o cotă de piață foarte mare, cererea este în creștere, cu atât mai mult în rândul generațiilor tinere, deși prețurile sunt mai mari. Privind spre obiceiurile consumatorului modern și judecând după trendurile globale, cum ne așteptăm să evolueze acest segment și cum integrăm aceste tendințe în strategia de business?
  • you snooze, you lose. Care vor fi efectele pe termen mediu și lung ale companiilor ce întârzie integrarea sustenabilității la nivel fundamental, la baza business-ului? De la Marketing, la Supply chain, HR sau Finance, la ce urmări ne așteptăm? Oportunitățile de finanțare, de optimizare a proceselor și chiar a costurilor, de atragere de talente, de branding, de poziționare și capitalizare nu pot fi negate, dar pot fi ratate?
  • employer branding. Eforturile companiilor de a atrage și reține talente au crescut constant în ultimii ani. Investițiile în zona de employer branding au căpătat noi și noi proporții. Cât de importantă este sustenabilitatea și responsabilitatea unei comapanii în viziunea angajaților? Cum comunici transparent și autentic imapctul pe care compania îl are asupra lumii?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.