Loading Events
  • This event has passed.

Positive Business 2023

Sub presiunea angajaților, clienților, investitorilor, mediul de business devine tot mai atent la impactul pe care îl are asupra societății și planetei. Lumea s-a schimbat, iar business-urile au o singură carte de jucat – aceea de a ridica ștacheta și a se uita cu responsabilitate la toate practicile sale și a le corela în mod asumat de propriul brand și propria imagine.

Care este, însă, axa binelui la nivel corporate? Ce determină un business să fie „pozitiv”?  Cum și până la ce nivel putem măsura în mod real impactul? Între idealuri și imposibil, unde își face loc realitatea?

Ne uităm spre business-uri agile și responsabile și discutăm despre impact pozitiv, sustenabilitate, ESG și CSR, pe 6 octombrie 2023, în cadrul unei noi ediții Positive Business – a talk about ESG, sustainabilty and positive impact in business”, ce va avea loc la Hotel Radisson Blu din București.

Aici poți vedea cum a fost la ediția precedentă!

Detaliile evenimentului

Audiență

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • Sustainability Managers
  • Marketing Managers
  • PR Managers
  • Corporate Affairs Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Business Development Managers
  • Antreprenori

Oră
Sesiune
Speaker
08:30
Welcome coffee
09:00
Sesiunea I
  • Prezentări
11:45
Coffee break
12:15
Sesiunea a II-a
  • Prezentare
  • Panel
14:30
Business lunch

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • PURPOSE-DRIVEN WORK. Pentru angajați este tot mai important să atribuie însemnătate, ”purpose”, muncii lor. Ce influență are acest aspect asupra politicilor companiilor privind sustenabilitatea și responsabilitatea socială? Cum poate fi generat un ciclu cu impact pozitiv din interior spre exterior, de la angajați la ESG și CSR?
  • OPPORTUNITIES FOR EVERYONE. Cum pot companiile crea oportunități reale pentru minorități? De la politici interne de diversitate, parteneriate strategice, strategii de recrutare și formare, este implicarea companiilor esențială în creșterea nivelului de echitate socială?
  • OWNED IMPACT. De la general la specific. Încep companiile să fie mai degrabă interesate de impactul specific decât de cel general? Cum se schimbă strategiile de CSR în acest sens? Alocarea bugetelor, asumarea impactului și ROI direct.
  • DATA. Măsurarea impactului este tot mai importantă, iar companiile devin tot mai specifice în privința obiectivelor la acest nivel. Însă cum putem măsura impactul fără a interpreta datele, fără a le înțelege? Cum evoluează analiza datelor la acest nivel?
  • DIGITAL INCLUSION. În contextul digitalizării rapide, al schimbărilor ce au loc la nivelul muncii, al slujbelor viitorului și al aptitudinilor necesare viitorului în muncă, nu putem evita să ne întrebăm care vor fi șansele reale de angajare pentru toate grupurile sociale. Care este rolul companiilor în pregătirea oamenilor pentru viitorul în muncă?
  • ETHICAL SUPPLY CHAIN MANAGEMENT. Practici de muncă etice, furinzori responsabili, impactul asupra mediului sunt aspecte tot mai importante în analiza responsabilității unei companii. Cât de dificil sunt de păstrat standardele etice și de sustenabilitate la nivelul lanțului de aprovizionare? Ce provocări există la acest nivel?
  • TECH DOING GOOD. Cum poate tehnologia susține dezvoltarea sustenabilă a companiilor? Rolul în urmărire și măsurare, în reducerea impactului negativ, în creșterea eficienței financiare și a productivității, dar și în implementarea unor soluții inovatoare.
  • SUSTAINABLE FINANCE & ETHICAL INVESTMENTS. SRI – Sustainable Responsible Investing și valoarea dincolo de aspectul monetar. Care sunt principiile sustainable finance? Value-led sustainability și performanța financiară. Sustainable Finance Disclosure Regulation (SFDR).
  • INNOVATION. În contextul presiunii de a găsi soluții de business sustenabile pe care companiile o resimt, inovația este abordarea corectă. Ce inovații au uimit ieri și reprezintă normalitatea azi? Ce inovații ne uimesc azi și cum ne imaginăm viitorul cu ele? Soluții de reciclare, refolosire, materiale inovatoare, inovații operaționale, tehnologii emergente.
  • ESG STANDARDS. Legislație europeană și transpunerea directivelor în legislația românească. Cum aliniem raportarea la noile standarde, integrând indicatorii de sustenabilitate și mediu în planul de audit intern? Ce KPI trebuie să avem în vedere în raportarea ESG? Provocările aduse de lipsa unui cadru de raportare uniform și unitar. Cum cuantificăm strategiile de sustenabilitate? Ce presupune evaluarea performanței unei companii pe baza factorilor de mediu, sociali și de guvernanță?
  • TRANSPARENCY IN NON-FINANCIAL REPORTING. Transparența permite luarea de decizii strategice, informate, pe teme non-financiare, însă în ce constă o raportare „corectă”? Cum răspundem nevoii consumatorilor de a ști care este prețul plătit pentru produsele pe care le consumă? Cum pot comunica companiile cu stakeholderii despre eficiența obiectivelor și rezultatelor de sustenabilitate, astfel încât să obțină credibilitate și să le câștige încrederea? Asumarea riscurilor și provocările în realizarea raportării non-financiare. Lipsa detalierii în rapoartele de sustenabilitate. Transparența ca prioritate de business.
  • INTEGRITATE & GREENWASHING. Principii și instrumente pentru protecția avertizorilor de integritate. Mecanisme de soluționare a reclamațiilor.
  • GREEN ECONOMY – WHERE DO WE START? Trecerea către un capital verde și durabil. Provocări și oportunități. Perspectiva bancară asupra accesului organizațiilor la emisiuni de obligațiuni verzi. Tranziția de la un model economic liniar la un model circular. Provocările care apar în dezvoltarea sistemelor socio-economice în economia circulară. Cum putem proteja mediile naturale, reduce pierderea unor servicii ecosistemice naturale și degajarea în mediu a poluanților – emisii, deșeuri? Gestionarea deșeurilor în România.
  • SECURITATE IT ȘI PROTECȚIA DATELOR. În ultimii ani, se poate observa o creștere a frecvenței și gravității atacurilor cibernetice la adresa business-urilor. Pe măsură ce companiile își modernizează și extind infrastructura digitală, pentru a rămâne competitive, ele devin totodată mai vulnerabile în fața unor breșe de securitate. Astfel, organizațiile pot ajunge să se confrunte cu o presiune crescută din partea legiuitorilor, consumatorilor și industriei de asigurări, ce percep astfel de incidente ca pe niște riscuri pentru piață. Ce măsuri și trenduri pot lua organizațiile pentru a consolida securitatea cibernetică și a asigura protecția datelor cu caracter sensibil? Investiții în infrastructura de securitate cibernetică și tehnologii emergente.

Avem plăcerea să anunțăm găzduirea unui ONG Corner în cadrul conferinței „Positive Business – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business”. În cadrul acestui ONG Corner, veți avea ocazia să vă conectați direct cu reprezentanți ai mai multor organizații non-guvernamentale din România, care se implică activ în proiecte și activități cu impact social: Viitor Plus, The Social Incubator, Centrul FILIA, Asociatia Pastel, CONCORDIA Academia și Nature Talks.

Veți putea afla mai multe despre munca lor, despre proiectele în derulare, și cum puteți să vă alăturați acestor inițiative sau să le sprijiniți. Vom avea standuri informative și reprezentanți ai ONG-urilor vor fi disponibili pentru discuții și întrebări.

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Traducere asigurată de:

Suport tehnic asigurat de:

Partener de monitorizare:

Eveniment susținut de:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.