Loading Events
  • This event has passed.

Positive Business 2024

Necesitatea ca mediul de business să își redefinească modul de lucru este deja evidentă, având în vedere modificările climatice, derapajele sociale, contextul politic și economic, dar și schimbarea de mindset a oamenilor – fie ei consumatori sau angajați. De asemenea, legislația internațională și condițiile de finanțare fac ca asumarea unei strategii de sustenabilitate să fie iminentă pentru companii.

Care este, însă, axa binelui la nivel corporate? Ce determină un business să fie „pozitiv”?  Cum și până la ce nivel putem măsura, în mod real, impactul? Între idealuri și imposibil, unde își face loc realitatea?

Cum pot brandurile beneficia, prin asumare, de creștere la nivel de business și loializare la nivelul clienților?

Pe 5 decembrie 2024, la „POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business”, ne propunem să discutăm despre ceea ce face un business să fie pozitiv, printr-o abordare holistică, ce are la bază 4 axe: ”Stay POSITIVE. ESG Update”, ”C-Level Leadership & Investments for Good”, ”POSITIVE brands for the future”, ”Teams for GOOD”.

Evenimentul va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • Sustainability Managers
  • Marketing Managers
  • PR Managers
  • Corporate Affairs Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Business Development Managers
  • Antreprenori

Oră
Sesiune
Speaker
08:45
WELCOME COFFEE
09:15
SESIUNEA I

Prezentări și Q&A

PANEL

11:45
BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
12:15
SESIUNEA A II-A

Prezentări și Q&A

PANEL

  • GABRIELA BARBU

    Director de Sustenabilitate Decathlon
  • TULIA CĂȘVEAN

    Director Comunicare Corporativă și PR Transavia
  • RAUL POP

    CoFondator, Vice-Președinte, Coaliția pentru Economia Circulară (CERC) Director Programe, Asociația ECOTECA
  • ALEXANDRA CERNIAN

    Cofondator, Recycllux; Expert în inovație digitală pentru Comisia Europeană Conferențiar universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare, Universitatea Națională de Stiință și Tehnologie, Politehnica București
  • RALUCA HĂULICĂ

    Founder Alura
15:00
BUSINESS LUNCH
15:45
ÎNCHEIEREA EVENIMENTULUI

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți

Stay POSITIVE. ESG Update.

  • CSRD, ESRS, EU TAXONOMY. Cum se văd reglementările europene la nivelul pieței din România? Care sunt punctele esențiale pe care companiile trebuie să le cunoască și care sunt dificultățile pe care le întâmpină în acest moment? La ce modificări sau noi directive ne așteptăm în perioada următoare?
  • READY? REPORT. Cum este primită obligativitatea raportării în mediul de business românesc? Ce pași sunt necesari pentru a pregăti o companie pentru raportare? Bune practici în raportare. Într-un context al evoluției constante la nivel de reglementări, cum putem dezvolta o strategie pe termen mediu și lung pentru un viitor sustenabil?
  • EMBEDING REPORTING. Cum putem integra raportarea în cadrul organizației, în modelul operațional existent și sincronizând cu procedurile deja existente?
  • NET ZERO. Ce provocări aduce tranziția la Net Zero? Cum putem gestiona în mod pozitiv această tranziție în cadrul companiei? Ce soluții există la nivel financiar și tehnologic pentru a recalibra activitate conform noilor standarde?
  • TRANSPARENCY IN NON-FINANCIAL REPORTING. Transparența permite luarea de decizii strategice, informate, pe teme non-financiare, însă în ce constă o raportare „corectă”? Cum răspundem nevoii consumatorilor de a ști care este prețul plătit pentru produsele pe care le consumă? Cum pot comunica companiile cu stakeholderii despre eficiența obiectivelor și rezultatelor de sustenabilitate, astfel încât să obțină credibilitate și să le câștige încrederea? Asumarea riscurilor și provocările în realizarea raportării non-financiare. Lipsa detalierii în rapoartele de sustenabilitate. Transparența ca prioritate de business.

C-Level  Leadership & Investments for Good

  • SUSTAINABLE FINANCE & ETHICAL INVESTMENTS. SRI – Sustainable Responsible Investing și valoarea dincolo de aspectul monetar. Care sunt principiile sustainable finance? Value-led sustainability și performanța financiară. Sustainable Finance Disclosure Regulation (SFDR).
  • GREEN ECONOMY – WHERE DO WE START? Trecerea către un capital verde și durabil. Provocări și oportunități. Perspectiva bancară asupra accesului organizațiilor la emisiuni de obligațiuni verzi. Tranziția de la un model economic liniar la un model circular. Provocările care apar în dezvoltarea sistemelor socio-economice în economia circulară.
  • COST REDUCTION & FINANCING. Cum contribuie standardele ESG la atragerea de împrumuturi în condiții mai avantajoase? Dar la scăderea costurilor de finanțare? Includerea riscurilor de mediu, sociale și de guvernanță în deciziile de creditare. Cum evaluează investitorii instituționali performanțele unei companii care vrea să acceseze surse „verzi” de finanțare? Accesarea fondurilor europene și a ajutoarelor de stat. Transformarea modelelor de business.
  • CHIEF SUSTAINABILITY OFFICER. Cum este definit rolul unui CSO în cadrul companiei, la nivelul pieței din România? Cum ne așteptăm să evolueze impactul acestei poziții în cadrul companiei? Cum vor arăta departamentele sau structurile ce coordonează partea de ESG în viitor, la nivelul companiilor?
  • C-LEVEL LEADERSHIP & SUSTAINABILITY. Rolul CFO-ului și al CEO-ului în susținerea tranziției corecte către o economie decarbonizată și în a conduce compania în direcția abordării sustenabile? Cum putem integra măsuri de “compliance” în acest sens, susținând un plan financiar deja dificil? Conformarea la ESG și scorul de investiție – abordare financiară strategică.

POSITIVE brands for the future

  • OWNED IMPACT. De la general la specific. Încep companiile să fie mai degrabă interesate de impactul specific decât de cel general? Cum se schimbă strategiile de ESG în acest sens?
  • INNOVATION. În contextul presiunii de a găsi soluții de business sustenabile pe care companiile o resimt, inovația este abordarea corectă. Ce inovații au uimit ieri și reprezintă normalitatea azi? Ce inovații ne uimesc azi și cum ne imaginăm viitorul cu ele? Soluții de reciclare, refolosire, materiale inovatoare, inovații operaționale, tehnologii emergente.
  • ESG & BRANDING. A devenit sustenabilitatea un pilon esențial în strategiile de branding? Tinerele generații acordă o importanță crescută modului în care brandurile abordează principiile ESG. Cum se poziționează companiile față de noi consumatori și așteptările lor? Reguli în comunicarea despre sustenabilitate.
  • GREEENWASHING. Între brand reputation, green marketing și reglementări la nivel de greenwashing. Principii și instrumente pentru protecția avertizorilor de integritate. Legislație internațională.
  • COMMUNICATING ESG FOR STAKEHOLDERS. Cum pot fi traduse datele non-financiare în metrici cuantificabile și rezultate în discuțiile cu stakeholderii? Care sunt principalele aspecte de care trebuie să ținem cont în încercarea de a prezenta într-un mod convingător datele ESG în fața investitorilor?
  • DATA & STRATEGY. Cum putem utiliza datele din diferite puncte ale business-ului pentru a ne contura strategia de business și pentru a lua decizii potrivite privind investițiile? Ce tehnologii sunt necesare pentru colectarea și interpretarea datelor? Cum poate susține ESG Data procesul decizional strategic? Rolul datelor și al tehnologiei în procesul de raportare.
  • TECH DOING GOOD. Cum poate tehnologia susține dezvoltarea sustenabilă a companiilor? Rolul în urmărire și măsurare, în reducerea impactului negativ, în creșterea eficienței financiare și a productivității, dar și în implementarea unor soluții inovatoare.

Teams for GOOD

  • TEAMS FOR GOOD. Cum pot liderii să motiveze echipele pentru a fi deschiși și implicați în integrarea abordării pentru sustenabilitate în cadrul companiei? Echipele ca sursă a inovării, adaptării și găsirii de metode pentru a genera impact real.
  • LEADERSHIP & SUSTAINABILITY. Care sunt liderii schimbării, ai sustenabilității în cadrul unei companii? Care sunt cei cu rolurile de a genera și susține transformarea și tranziția spre o abordare sustenabilă? Sunt acești agenți ai schimbării formali sau informali?
  • PURPOSE-DRIVEN WORK. Pentru angajați este tot mai important să atribuie însemnătate, ”purpose”, muncii lor. Ce influență are acest aspect asupra politicilor companiilor privind sustenabilitatea și responsabilitatea socială? Cum poate fi generat un ciclu cu impact pozitiv din interior spre exterior, de la angajați la ESG și CSR?
  • OPPORTUNITIES FOR EVERYONE. Cum pot companiile crea oportunități reale pentru minorități? De la politici interne de diversitate, parteneriate strategice, strategii de recrutare și formare, este implicarea companiilor esențială în creșterea nivelului de echitate socială?
  • EMPLOYER BRANDING. Eforturile companiilor de a atrage și reține talente au crescut constant în ultimii ani. Investițiile în zona de employer branding au căpătat noi și noi proporții. Cât de importantă este sustenabilitatea și responsabilitatea unei companii în viziunea angajaților? Cum comunici transparent și autentic impactul pe care compania îl are asupra lumii?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Suport tehnic oferit de:

Eveniment susținut de:

Partener de monitorizare:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.