Necesitatea ca mediul de business să își redefinească modul de lucru este deja evidentă, având în vedere modificările climatice, derapajele sociale, contextul politic și economic, dar și schimbarea de mindset a oamenilor – fie ei consumatori sau angajați. De asemenea, legislația internațională și condițiile de finanțare fac ca asumarea unei strategii de sustenabilitate să fie iminentă pentru companii.
Care este, însă, axa binelui la nivel corporate? Ce determină un business să fie „pozitiv”? Cum și până la ce nivel putem măsura, în mod real, impactul? Între idealuri și imposibil, unde își face loc realitatea?
Cum pot brandurile beneficia, prin asumare, de creștere la nivel de business și loializare la nivelul clienților?
Pe 5 decembrie 2024, la „POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business”, ne propunem să discutăm despre ceea ce face un business să fie pozitiv, printr-o abordare holistică, ce are la bază 4 axe: ”Stay POSITIVE. ESG Update”, ”C-Level Leadership & Investments for Good”, ”POSITIVE brands for the future”, ”Teams for GOOD”.
Evenimentul va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Prezentări și Q&A
PANEL
Prezentări și Q&A
PANEL
Discount de grup: