POSITIVE BUSINESS (eveniment online)

Problemele globale la nivel de mediu și societate, precum și accesul universal la informație, fac ca sustenabilitatea să fie un obiectiv iminent pentru companiile ce se găsesc în situația de a își conștientiza propriul impact real. Procesul este accelerat de interesul consumatorilor, al angajaților în ceea ce privește rolul și responsabilitatea companiilor.

Astfel, modul în care companiile aleg să facă business are un impact tot mai mare asupra dezvoltării lor economice. Transparența este obligatorie pentru brandurile viitorului, iar abordarea sustenabilă pare a înlocui principiile consumatoriste ale economiei de ieri. De la companii mici, la branduri internaționale puternice, preluarea responsabilității și transformarea în sensul sustenabilității par a deveni condiții obligatorii pentru succesul de mâine.

Vă invităm să discutăm despre business pozitiv, despre impact și responsabilitate, despre sustenabilitate și implicare la confererința

POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”, eveniment online ce va avea loc pe 26 noiembrie 2020.

AUDIENȚĂ:

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • Sustainability Managers
  • Marketing Managers
  • PR Managers
  • Corporate Affairs Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Business Development Managers
  • Antreprenori
Director, Departamentul de Comunicare și CSR, Grupul Digi Luiza Domnișoru este director al Departamentului Comunicare și CSR al Grupului Digi, din iunie 2018. Cu o experiență de peste 20 de ani în comunicare, Luiza Domnișoru este licențiată în jurnalism, are un master în relații publice și publicitate la SNSPA și a absolvit programul Executive MBA...
Vicepreședinte, Genesis Property Gavin s-a alăturat echipei Genesis Property în 2019, în calitate de Vicepreședinte, iar anterior a avut rolul de Project & Commercial Manager Business Development la C-Quest (KEO Quantity Surveying Division), în Emiratele Arabe Unite. Pe parcursul carierei sale, el a dobândit o experiență extinsă în toate fațetele procesului de construcție și în...
Commercial Manager, GreenPoint Management Andrei Dinescu a acumulat în portofoliul său o experiență de peste 10 ani în domenii de import/export și FMGC, coordonând departamente din diferite locații internaționale, împărțite pe 3 continente. În ultimii 4 ani acesta a coordonat departamentul comercial din cadrul OIREP-ului GreenPoint Management. Pe lângă partea comercială Andrei se implică activ...
Director de comunicare & CSR, Lidl Romania, Vicepreședinte Global Women in PR Romania Sunt un comunicator care crede cu tarie in construirea unor businessuri sustenabile si in comunicarea lor in mod autentic. Mi-am inceput cariera acum mai bine de 20 de ani si am acumulat experienta atata in strategie, relatii cu media, comunicare interna, employer...
Manager PR, Comunicare Internă & CSR, CEZ România Absolventă a Universității din Craiova, Facultatea de Economie și Afaceri Internaționale, Mihaela Popovici și-a început cariera în urmă cu 9 ani la CEZ România, ca specialist comunicare internă. A gestionat și implementat numeroase proiecte și activități cu impact strategic major pentru cei aproximativ 2000 de angajați ai...
Director Executiv, Fundația Inovații Sociale Regina Maria Cristiana este absolventă a Academiei de Studii Economice din București și deținătoare a unui master în managementul și administrarea afacerilor. Are o experiență de peste 20 de ani în vânzări și marketing în domeniul corporate, dar și al antreprenorialului, iar de cinci ani s-a dedicat activității în domeniul...
Managing Partner, The Azores Sustainability & CSR Services Alina este Fondator și Managing Partner al agenției The Azores Sustainability & CSR Services. Principalele proiecte ale agenției sunt Romania CSR Index și Community Index, două ranking-uri care au obiectivul de a încuraja companiile din România să își alinieze strategia de sustenabilitate și responsabilitate corporativă la standarde...
Dana Dobrescu, Mondelez
Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA. Dana Dobrescu este Corporate & Government Affairs Manager în cadrul Mondelez International, gestionând strategia de comunicare corporativă și activitățile de public affairs din regiunea South  Central Europe, care include 10 țări (Romania, Bulgaria și piețele adriatice de est). Anterior, Dana Dobrescu a coordonat activitatea de comunicare din cadrul...
  • SUSTAINABILITY AT THE CORE. Sustenabilitatea ca principiu fundamental în business. Dincolo de promovare, comunicare, HR și branding, sustenabilitatea trebuie să ghideze modul în care o companie își desfășoară toate activitățile – de la producție, furnizori, managementul deșeurilor, packaging, impactul produselor asupra mediului, etc. Cum integrăm astfel de aspecte în strategia unei companii pentru un impact pozitiv asupra business-ului?
  • POSITIVE IMPACT. Cum poți crea o ”amprentă” pozitivă, păstrând obiectivele de business, dar creând o strategie de sustenabilitate pe termen lung.
  • COVID-19 AND SOLIDARITY. Cum pot companiile contribui semnificativ în crisis management? Criza provocată de noul coronavirus ne-a demonstart ca mediul de business poate fi un actor important în gestionarea momentelor dificile pentru societate. De partea cealaltă, companiile mici, în dificultate, s-au bucurat de solidaritatea consumatorilor. Este acest tip de colaborare societate - mediu de business definitorie pentru viitor? Unde plasează acest lucru ceilalți stakeholderi?
  • PICK YOUR FIGHTS. Care sunt cele mai importante și relevante probleme, de ce și cum poate sectorul privat contribui la schimbare? Cum alegem cauzele și acțiunile în care să ne implicăm astfel încât acestea să se alinieze obiectivelor de business, principiilor și valorilor companiei, planului de dezvoltare pe termen lung, dar să și răspundă nevoilor comunității companiei – anagajați, consumatori, colaboratori.
  • BRAND REFLECTION. Modul în care companiile abordează sustenabilitatea face parte, cu o importanță tot mai mare, din strategia de imagine de brand. Cum conectăm principiile de branding pe care dorim să le transmitem consumatorilor cu acțiunile de responsabilitate socială și abordarea sustenabilă?
  • NEXT GEN. Noile generații acordă o atenție tot mai mare principiilor sustenabile, sociale, de mediu. Sunt companiile pregătite să răspundă întrebărilor noilor consumatori, angajați și colaboratori?
  • BRANDS AND BRANDING- ON A DEEPER LEVEL. Sustenabilitatea și responsabilitatea socială par a fi noile principale preocupări ale consumatorilor. Astfel, acestea devin tot mai des prezente în strategiile și campaniile de comunicare și branding. La un nivel mai profund, acțiunile concrete pe care companiile aleg să le facă în acest sens, vor fi esențiale pentru consumatorul informat. Cum arată viitorul pentru brandurile ce nu reușesc să se alinieze noilor cerințe? Cum putem spune că s-au schimbat strategiile clasice de marketing, branding și vânzări?
  • INVEST AND PROGRESS. Ce rol au investițiile din zona de CSR și sustenabilitate la nivel de strategie de business? Putem spune că se pune problema regândirii proceselor companiilor, de la producție, distribuție, ambalare la politica aplicată în raport cu angajații, caracteristicile produselor, rețeaua de furnizori, etc.? Care sunt efectele pe termen lung ale neluării de măsuri în această privință?
  • NO ACTION IS SMALL. Responsabilitatea socială nu ar trebui să se rezume doar la giganții industriei. Cum reușim să implementăm practici responsabile în companiile de dimensiuni mici și mijlocii, pentru a construi branduri puternice?
  • LEADING WITH PURPOSE. Într-un mediu de business în schimbare, ”disruptiv”, a conduce cu un scop pare a readuce companiile în conexiune cu valorile fundamentale ale societății. Cum definim acest ”scop” în coordonare cu obiectivele de business și cum se reflectă acesta în întreaga experiență cu brandul?
  • MARKETING IS NOT THE VILLAIN. De multe ori marketingul este văzut drept personajul negativ pentru încurajarea cumpărării unor produse prin prezentarea parțială a informațiilor relevante. Cum poate, însă, marketingul fi tocmai vectorul de schimbare, prin încurajarea unor noi atitudini în business și promovarea dezvoltării și acțiunilor sustenabile, responsabile?
  • RAPORTAREA NON-FINANCIARĂ ȘI DE SUSTENABILITATE. Cum a influențat obligativitatea raportării activitatea companiilor? Tips&tricks privind raportarea non-financiară și de sustenabilitate.

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile Evenimentului
Parteneri