Indiferent că discutăm despre retail, industrial & logistics, office sau rezidențial, 2020 a fost anul schimbării, al adaptării, iar ”predictibilitatea” a devenit o mare necunoscută.
Așteptările și prioritățile consumatorului s-au schimbat, online-ul a avut o creștere accelerată, locuințele s-au transformat în birouri sau săli de curs, procesele în real estate s-au schimbat, fie că discutăm despre închirieri, achiziții sau vânzări.
Pe fondul demarării campaniilor de imunizare, 2021 a debutat cu optimism și se prefigurează a fi un an al redresării. Chiar dacă se va păstra modelul hibrid, majoritatea organizațiilor doresc ca angajații să se reîntoarcă la birouri.
Chiar dacă traficul din magazine a fost puternic afectat, apetitul românilor pentru consum s-a menținut, iar jucătorii din retail și-au adaptat rapid modelele de business și se concentrează pe vânzări omnichannel. De asemenea, galeriile comerciale şi strip-mallurile revin în atenția dezvoltatorilor.
Dezvoltarea accelerată a comerțului online și nevoia companiilor de spații pentru logistică și distribuție, coroborat cu stocul scăzut al României față de piețele din regiune, creează premisele unor investiții accelereate în sectorul industrial & logistics.
Pentru piața rezidențială, anul a debutat cu o amânare a creșterii plafonului pentru cota redusă de TVA 5%, decizie care a bulversat atât dezvoltatorii, cât și clienții care aveau semnate antecontracte. La ce trebuie să ne așteptăm în continuare și care sunt premisele pieței imobiliare în 2021?
Alături de unii dintre cei mai importanți jucători din industrie, vă invităm să dezbatem situația actuală a pieței imobiliare și previziunile pentru 2021, pe fiecare segment în parte: retail, industrial & logistics, office & rezidențial.
Ediția a XII-a a evenimentului se va desfășura online, pe data de 23 februarie 2021.
Discount de grup: