Schimbările ce au afectat sectoarele de retail, FMCG și e-commerce în ultimii ani, evoluția tehnologiei, schimbarea profilului consumatorului, noile generații și valorile acestora precum și noile formule de consum pun presiune asupra companiilor pentru o continuă adaptare a proceselor, a strategiilor de colaborare cu furnizorii și a celor de sales & marketing.
Contextul s-a modificat, la fel și obiectivele, iar noul coronavirus reprezintă un factor în plus al schimbării. Evoluția tehnologică rapidă, noile niveluri ale conectivității și digitalizarea potențează riscurile, însă și oportunitățile pentru companiile care se adapteză cel mai rapid. Pentru a face față acestui nou val, managerii trebuie să înțeleagă ce este nou, ce este posibil și ce este diferit acum. Într-un mediu social și economic atât de volatil, agilitatea este esențială pentru companii, care trebuie să își demonstreze puterea, autenticitatea și valorile.
Ne propunem să discutăm despre prezent și viitor în retail, FMCG și e-commerce pe 17 iunie 2021, în cadrul evenimentului online “reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”.
Discount de grup: