reTAG- a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world

Schimbările ce au afectat sectoarele de retail, FMCG și e-commerce în ultimii ani, evoluția tehnologiei, schimbarea profilului consumatorului, noile generații și valorile acestora precum și noile formule de consum pun presiune asupra companiilor pentru o continuă adaptare a proceselor, a strategiilor de colaborare cu furnizorii și a celor de sales & marketing.

Contextul s-a modificat, la fel și obiectivele,  iar noul coronavirus reprezintă un factor în plus al schimbării. Evoluția tehnologică rapidă, noile niveluri ale conectivității și digitalizarea potențează riscurile, însă și oportunitățile pentru companiile care se adapteză cel mai rapid. Pentru a face față acestui nou val, managerii trebuie să înțeleagă ce este nou, ce este posibil și ce este diferit acum. Într-un mediu social și economic atât de volatil, agilitatea este esențială pentru companii, care trebuie să își demonstreze puterea, autenticitatea și valorile.

Ne propunem să discutăm despre prezent și viitor în retail, FMCG și e-commerce pe 17 iunie 2021, în cadrul evenimentului onlinereTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”.

TARGET

  • General Managers
  • Business Development Managers
  • Operations Managers
  • Procurement Managers
  • Distribution Managers
  • Commercial Managers
  • Sales & Marketing Managers
  • Brand Managers
  • Customer Development Managers
  • Online & Digital Managers
  • Trade Marketing Managers
  • Antreprenori
Director Executiv, ARMO – Asociația Română a Magazinelor Online Director executiv – ARMO, asociatie membra Ecommerce Europe. Peste 19 ani de experiență în comerț online, atât în plan local, cât și internațional. A fost consultant pentru companii din Fortune 500 în implementarea de platforme de e-commerce la nivel global.
CEO, tazz by eMAG Cu peste 20 de ani de experiență în telecom, retail și online, Alin Șerban este CEO tazz by eMAG, companie înființată la Timișoara, inițial sub numele EuCeMananc. Sub coordonarea sa, compania s-a transformat dintr-un jucator local într-un jucător național, odată cu intrarea eMAG în acționariatul companiei în septembrie 2019. În mai...
CEO, elefant.ro Cu peste 20 de ani de experiență în industria financiară, investiții și e-commerce, Sergiu conduce din 2009 operațiunile din România ale fondului de investiții Fribourg Capital. În ultimii 10 ani a fost implicat în dezvoltarea companiei elefant.ro, în care, din 2017, este și Director General.
Board Member & E-commerce Director, Noriel Cristina are peste peste 16 ani de experiență în e-commerce. Din 2004 până în 2010 a avut șansa să lucreze pentru unul dintre cei mai mari retaileri online de travel din Franța și atunci a hotărât ca acesta este domeniul în care îi place să se dezvolte. În 2010...
CEO, Leroy Merlin Romania Frédéric Lamy a absolvit ESSEC și Harvard Business School. Și-a început cariera în 1994 ca auditor financiar la Arthur Andersen. Ulterior, s-a alăturat grupului IT Compaq, unde a rămas timp de 2 ani, în calitate de controlor financiar pentru divizia Consumer PC. În 1999, a creat și a lansat Dyson Brand,...
Șef Omnichannel Marketing, CORA Specialist în marketing cu o abordare de tip 360 de grade, pasionată de proiecte creative și, cu precădere, de proiecte de echipă. Îi place să construiască echipe entuziaste și energice, fiind cu un pas înaintea așteptărilor clienților, în interiorul și în afara organizației. Profesionist în asistență clienți, cu experiență în construirea...
Fondator, MAM Bricolaj
Managing Partner, APTUS, Manhattan Associates GeoPartner EE Pasionat de îmbunătățirea proceselor prin tehnologie. Peste 15 ani de experiență în Logisitică și Automatizări de procese. Gartner a ales la nivel mondial Manhattan de 13 ori consecutiv soluția numărul 1 pentru Supply Chain. Oszkár, conduce echipa APTUS care a realizat proiectele: Interbrands Marketing & Distribution, România Japan...
General Manager, Kvantum Sport – Under Armour România, Croația și Bulgaria Dragana este General Manager la Kvantum Sport, distribuitorul oficial Under Armour în Balcani și conduce Under Armour în România, Croația și Bulgaria. Cariera Draganei a fost modelată de industria articolelor sportive, incluzând atât canalul de retail, cât și cel online, acoperind cicluri complete de...
eCommerce Director, Carrefour Romania & Executive Board Director, Bringo Orientată spre provocări, cu funcții executive în zona eCommerce & Digital, cu peste 13 ani experiență în management și în consiliile de administrație, în organizații internaționale din retail (modă; jucării & universul copiilor; alimente). Absolventă HEC & a Universității Tehnologice din Varșovia, programul Executive MBA în...
Qualitative Research Director, iSense Solutions Laura Roșca are o expertiză de peste 15 ani, în cercetarea calitativă, cu focus pe studiile de brand, shopper și testare de concept / comunicare. De-a lungul carierei sale, Laura a coordonat echipe de cercetare, oferind totodată consultanță de business, atât in companii multinaționale (Synovate), cât și locale (360insights). În...
Managing Partner, Sfera Business Cătălin are o experiență de peste 20 ani în conducerea echipelor. Cariera profesională include roluri atât în companii multinaționale importante, cât și în organizații antreprenoriale, românești, lideri în industriile lor. În 2014 a fondat Sfera Business, companie care se află în top 10 firme de training și consultanță în 2020. În...
  • Contextul pandemiei de COVID-19 și influența sa asupra consumului. Cum sunt impactate sectoarele de retail, FMCG și e-commerce și care sunt previziunile pentru perioada următoare?
  • Digital Transformation în retail, FMCG & e-Commerce. Oferte și experiențe personalizate. Gestionarea experienței multichannel a clienților.
  • Business shift. Cum schimbă era digitală, noul consumator, modelele de business în industrie?
  • Omnichannel retail strategy. Care sunt beneficiile strategiei, cum o punem în aplicare și care sunt modelele viabile de omnichannel retail? Care sunt provocările omnichannel-ului în contextul pandemiei de COVID-19?
  • Millennials – noii consumatori. Pentru a intra în preferințele lor, brandurile trebuie să își definească misiunea, rolul social și să integreze sustenabilitatea în strategia lor. Sunt brandurile pregătite? Cum putem spune că s-au schimbat strategiile clasice de marketing, branding și vânzări?
  • Money and the consumer habits today. Ce factori ghidează deciziile de cumpărare? Între tradiție, valori, experiență, așteptări și lifestyle.
  • Modern customer vs traditional customer. Who’s the benchmark? Care este raportul la nivelul României?
  • Cele mai noi tehnologii înglobate în experiența de cumpărare. Artificial intelligence, V.R. stores. Cum va arăta experiența de cumpărare în următorii ani? Cum pot experiențele digitale să atragă clienții în magazine după pandemie?
  • De la mass-marketing la precision marketing. Complexitatea la nivel de marketing a crescut, însă tehnologia ne ajută să operăm cu date precise. Cum ne adaptăm perspectiva de la mass la precision, păstrând obiectivele de performanță?
  • Concept – pop-up – brick and mortar – online stores - convenience store - niche expansion. Concepte diferite pentru abordări diferite la nivel de retail. Cum ne formăm strategia?
  • Visual seduction. Packaging & design. Cum influențezi decizia de cumpărare?
  • GDPR Compliance. Data protection și reglementări specifice sectoarelor de retail, FMCG și e-commerce
  • Aspecte fiscale cu impact asupra industriei retail & FMCG. Noutăți legislative cu impact asupra e-commerce-ului.
  • Old fashioned & new age brands. Care sunt brandurile ce se diferențiază și cum ajung ele în lumina reflectoarelor? Branduri noi și branduri tradiționale, poziționare și strategie.
  • Demand planning. Planificarea proceselor, resurselor, timpului prin metode agile, pe baza cererii, pentru o mai bună eficientizare și optimizare a costurilor.
  • Retail & FMCG. Între offline și online în noul context. Provocări la nivel de supply chain și logistică.
  • E-commerce centric & E-logistics transformation. Alinierea marketing-ului cu logistica în comerțul electronic. Optimizarea și transformarea proceselor logistice cu focus pe client. Gestionarea momentelor de creștere bruscă a crererii. Soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, logistică de returnare, provocările e-commerce-ului transfrontalier, integrarea soluțiilor tehnologice.
  • Sustainability at the core. Dincolo de promovare, comunicare, HR și branding, sustenabilitatea trebuie să ghideze modul în care companiile din domeniu își desfășoară toate activitățile – de la producție, furnizori, managementul deșeurilor, packaging, impactul produselor asupra mediului, etc. Cum integrăm astfel de aspecte în strategia unei companii pentru un impact pozitiv asupra business-ului?
  • COVID-19 and solidarity. Cum pot companiile contribui semnificativ în crisis management? Criza provocată de noul coronavirus ne-a demonstrat ca mediul de business poate fi un actor important în gestionarea momentelor dificile pentru societate. Este acest tip de colaborare societate - mediu de business definitorie pentru viitor? Unde plasează acest lucru ceilalți stakeholderi?

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile Evenimentului
Parteneri
  • Aptus