reTAG- a Retail & FMCG conference for the modern world

Schimbările ce au afectat sectoarele de retail, FMCG și e-commerce în ultimii ani, evoluția tehnologiei, schimbarea profilului consumatorului, noile generații și valorile acestora precum și noile formule de consum pun presiune asupra companiilor pentru o continuă adaptare a proceselor, a strategiilor de colaborare cu furnizorii și a celor de sales & marketing.

Contextul s-a modificat, la fel și obiectivele,  iar noul coronavirus reprezintă un factor în plus al schimbării. Evoluția tehnologică rapidă, noile niveluri ale conectivității și digitalizarea potențează riscurile, însă și oportunitățile pentru companiile care se adapteză cel mai rapid. Pentru a face față acestui nou val, managerii trebuie să înțeleagă ce este nou, ce este posibil și ce este diferit acum. Într-un mediu social și economic atât de volatil, agilitatea este esențială pentru companii, care trebuie să își demonstreze puterea, autenticitatea și valorile.

Ne propunem să discutăm despre prezent și viitor în retail, FMCG și e-commerce pe 17 iunie 2021, în cadrul evenimentului onlinereTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”.

TARGET

  • General Managers
  • Business Development Managers
  • Operations Managers
  • Procurement Managers
  • Distribution Managers
  • Commercial Managers
  • Sales & Marketing Managers
  • Brand Managers
  • Customer Development Managers
  • Online & Digital Managers
  • Trade Marketing Managers
  • Antreprenori
  • Contextul pandemiei de COVID-19 și influența sa asupra consumului. Cum sunt impactate sectoarele de retail, FMCG și e-commerce și care sunt previziunile pentru perioada următoare?
  • Digital Transformation în retail, FMCG & e-Commerce. Oferte și experiențe personalizate. Gestionarea experienței multichannel a clienților.
  • Business shift. Cum schimbă era digitală, noul consumator, modelele de business în industrie?
  • Omnichannel retail strategy. Care sunt beneficiile strategiei, cum o punem în aplicare și care sunt modelele viabile de omnichannel retail? Care sunt provocările omnichannel-ului în contextul pandemiei de COVID-19?
  • Millennials – noii consumatori. Pentru a intra în preferințele lor, brandurile trebuie să își definească misiunea, rolul social și să integreze sustenabilitatea în strategia lor. Sunt brandurile pregătite? Cum putem spune că s-au schimbat strategiile clasice de marketing, branding și vânzări?
  • Money and the consumer habits today. Ce factori ghidează deciziile de cumpărare? Între tradiție, valori, experiență, așteptări și lifestyle.
  • Modern customer vs traditional customer. Who’s the benchmark? Care este raportul la nivelul României?
  • Cele mai noi tehnologii înglobate în experiența de cumpărare. Artificial intelligence, V.R. stores. Cum va arăta experiența de cumpărare în următorii ani? Cum pot experiențele digitale să atragă clienții în magazine după pandemie?
  • De la mass-marketing la precision marketing. Complexitatea la nivel de marketing a crescut, însă tehnologia ne ajută să operăm cu date precise. Cum ne adaptăm perspectiva de la mass la precision, păstrând obiectivele de performanță?
  • Concept – pop-up – brick and mortar – online stores - convenience store - niche expansion. Concepte diferite pentru abordări diferite la nivel de retail. Cum ne formăm strategia?
  • Visual seduction. Packaging & design. Cum influențezi decizia de cumpărare?
  • GDPR Compliance. Data protection și reglementări specifice sectoarelor de retail, FMCG și e-commerce
  • Aspecte fiscale cu impact asupra industriei retail & FMCG. Noutăți legislative cu impact asupra e-commerce-ului.
  • Old fashioned & new age brands. Care sunt brandurile ce se diferențiază și cum ajung ele în lumina reflectoarelor? Branduri noi și branduri tradiționale, poziționare și strategie.
  • Demand planning. Planificarea proceselor, resurselor, timpului prin metode agile, pe baza cererii, pentru o mai bună eficientizare și optimizare a costurilor.
  • Retail & FMCG. Între offline și online în noul context. Provocări la nivel de supply chain și logistică.
  • E-commerce centric & E-logistics transformation. Alinierea marketing-ului cu logistica în comerțul electronic. Optimizarea și transformarea proceselor logistice cu focus pe client. Gestionarea momentelor de creștere bruscă a crererii. Soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, logistică de returnare, provocările e-commerce-ului transfrontalier, integrarea soluțiilor tehnologice.
  • Sustainability at the core. Dincolo de promovare, comunicare, HR și branding, sustenabilitatea trebuie să ghideze modul în care companiile din domeniu își desfășoară toate activitățile – de la producție, furnizori, managementul deșeurilor, packaging, impactul produselor asupra mediului, etc. Cum integrăm astfel de aspecte în strategia unei companii pentru un impact pozitiv asupra business-ului?
  • COVID-19 and solidarity. Cum pot companiile contribui semnificativ în crisis management? Criza provocată de noul coronavirus ne-a demonstrat ca mediul de business poate fi un actor important în gestionarea momentelor dificile pentru societate. Este acest tip de colaborare societate - mediu de business definitorie pentru viitor? Unde plasează acest lucru ceilalți stakeholderi?

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile Evenimentului