reTAG- a Retail & FMCG conference for the modern world

Schimbările ce au impactat industria Retail & FMCG în ultimii ani, evoluția tehnologiei, schimbarea profilului consumatorului, noile generații și valorile acestora precum și noile formule de consum pun presiune asupra companiilor pentru o continuă adaptare a proceselor, a strategiilor de colaborare cu furnizorii și a celor de sales&marketing. În acest context, relația dintre retail și FMCG devine tot mai importantă, iar colaborarea dintre aceste segmente pentru optimizare este esențială.

Ne propunem să discutăm despre prezent și viitor în industria Retail & FMCG  pe 13 iunie 2018, la Hotel InterContinental din București, în cadrul evenimentului reTAG- a Retail & FMCG conference for the modern world.

TARGET

  • General Managers
  • Business Development Managers
  • Operations Managers
  • Procurement Managers
  • Distribution Managers
  • Commercial Managers
  • Sales & Marketing Managers
  • Brand Managers
  • Customer Development Managers
  • Online & Digital Managers
  • Trade Marketing Managers
  • Antreprenori
Fondator & Manager General, Agenția de Print Călin Pascu este Fondator și Manager General Agenția de Print – prima companie românească de print management. Încă din 2012, Călin a introdus pe piața din România conceptul de print management, creat pe baza unei înțelegeri aprofundate a mediului de afaceri, dobândită de-a lungul celor 8 ani de...
Macromex, Business Development Director Albert are o experiență în FMCG (piața bunurilor de larg consum) de 18 ani. A lucrat timp de 13 ani pentru Unilever atât în țară, cât și în străinătate, unde a acumulat experiența în departamentele Comercial, Trade marketing, Marketing și Supply Chain. Din România a coordonat regiunea Central și Est Europeană...
Client Business Partner, Nielsen România Cristina Osiescu este Client Business Partner in Nielsen, asigurand clientilor consultanta pentru analiza si interpretarea datelor din piata de FMCG. De asemenea, coordoneaza activitatile de comunicare ale Nielsen in Romania. Cu peste 10 ani de experienta anterioara in pozitii de management in marketing si publicitate, Cristina este pasionata in a identifica influenta...
Senior Trainer and Consultant, Sfera Business Activeaza pe piata romaneasca de FMCG de aproape 20 de ani si a acumulat o experienta vasta in domenii operationale precum achizitii, vanzari si marketing. A contribuit ca si Category Manager, Food Manager si Director de Marketing la succesul uneia dintre cele mai importante companii din Retailul Modern. A...
Nordics Marketing & Trade Marketing Director – Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Islanda, Reckitt Benckiser; Senior Trainer & Consultant, Expert în shopper strategy și customer marketing, Sfera Business Are o experienta comerciala internationala si nationala de peste 10 ani, dezvoltata in pozitii de senior management , in companii multinationale de talie globala (Reckitt Benckiser, Heineken, Danone,...
Carrefour România, Director Relații Instituționale și Dezvoltare Durabilă
Casatorit 2 copii, Absolvent al Facultatii de Limbi Straine Spiru Haret Bucuresti In campul muncii din 2000 – ca Marketing Coordinator Budweiser Budvar la BDG, apoi pentru 2 ani KAM la Henkel Romania divizia de cosmetice, din 2007 Head of KAM la Reckitt Benckiser si din 2010 Sales Director Reckitt Benckiser Balkans – Romania, Moldova,...
Președinte, Asociația Patronală Română din Industria Laptelui Dorin are peste 18 ani în piața laptelui. Din 2007, el este membru în Consilul Director al APRIL (Asociatia Paronala Romana din Industria Laptelui). Începând cu anul 2010, el este Prim Vicepreședinte April, iar în perioada 2012-2013, el a ocupat funcția de Director General al APRIL. Începand cu anul...
Președinte Angst, Președinte Romalimenta
Managing Partner, Sfera Business Manager executiv cu peste 15 ani experienta in conducerea echipelor, a dezvoltat si livrat programe de vanzari, negocieri, management strategic, managementul echipei de vanzari, managementul performantei. Trainer acreditat ANC si NLP Practitionner certificat de International Association for Neuro-Linguistic Programming. Este consultant autorizat PERSOLOG si trainer certificat Points of You. A absolvit Facultatea...
Acces eveniment - FMCG & Retail - PACHET FULL (CONFERINȚĂ + 2 SEMINARII)
470 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de volum

10% - 2 participanti

15% - 3 participanti

20% - 4+ participanti

Acces eveniment - FMCG & Retail - 2 SEMINARII
282 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de volum

10% - 2 participanti

15% - 3 participanti

20% - 4+ participanti

Acces eveniment - FMCG & Retail - CONFERINTA
329 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de volum

10% - 2 participanti

15% - 3 participanti

20% - 4+ participanti

  • Contextul economic actual și influența sa asupra consumului. Cum este impactată industria retail&FMCG și care sunt previziunile pentru perioada următoare?
  • Trecut și viitor în Retail & FMCG. Trenduri internaționale, ecouri locale. Cum se adaptează acest sector noilor tendințe la nivel de cumpărare – dezvoltarea comerțului online, succesul brandurilor mai mici, popularitatea micilor producători locali, etc.
  • Analiza evoluției vânzărilor FMCG în canalele de retail.
  • Business shift- cum schimbă era digitală, noul consumator, modelele de business în industria Retail&FMCG
  • Money and the consumer habits today. Ce factori ghidează deciziile de cumpărare? Între tradiție, valori, experiență, așteptări și lifestyle.
  • Modern customer vs traditional customer. Who’s the benchmark? Care este raportul la nivelul României?
  • Millennials – noii consumatori. Pentru a intra în preferințele lor, brandurile trebuie să își definească misiunea, rolul social și să integreze sustenabilitatea în strategia lor. Sunt brandurile românești pregătite în acest sens?
  • Omni-channel retail strategy. De ce să avem o astfel de viziune și cum o punem în aplicare?
  • Cele mai noi tehnologii înglobate în experiența de cumpărare. Artificial intelligence, V.R. stores. Cum va arăta experiența de cumpărare în 5-10 ani?
  • Inovația în Retail & FMCG – necesitatea inovației, schimbării pentru adaptarea la consumatorul modern
  • De la mass-marketing la precision marketing. Complexitatea la nivel de marketing în FMCG a crescut, însă tehnologia ne ajută să operăm cu date precise. Cum ne adaptăm perspectiva de la mass la precision, păstrând obiectivele de performanță?
  • Concept – pop-up – brick and mortar – online stores- proximity stores- niche expansion. Concepte diferite pentru abordări diferite la nivel de retail. Cum ne formăm strategia?
  • Visual seduction. Packaging & design – cum influențezi decizia de cumpărare?
  • Relația producător-retailer-consumator ca ecuație determinantă pentru evoluția unui produs. Efectele acesteia asupra intermediarilor – transportatori, operatori logistici, furnizori.
  • Importanța colaborării dintre retail și FMCG pentru o bună adaptare la contextul actual.
  • Demand planning. Planificarea proceselor, resurselor, timpului prin metode agile, pe baza cererii, pentru o mai bună eficientizare și optimizare a costurilor.
  • GDPR pentru sectorul Retail&FMCG. Cum afectează noile reglementări această industrie?
  • Aspecte fiscale cu impact asupra industriei Retail & FMCG.
  • Old fashioned & new age brands. Care sunt brandurile ce se diferențiază și cum ajung ele în lumina reflectoarelor? Branduri noi și branduri tradiționale, poziționare și strategie.
  • Supply chain & logistics în Retail & FMCG – provocări și soluții. Cum pot colabora cele două segmente pentru eficientizarea ciclului logistic? Customer centricity în supply chain.
CU SPRIJINUL: 
        
BUSINESSMARK SUSȚINE: 
              
RADIOUL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
                                   Jurnalul de afaceri                            Debizz            globalmanager_logo           voxcapital                     Valoarea     administratie logo                                                 
Detaliile Evenimentului
Parteneri