Loading Events
  • This event has passed.

reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world

În contextul economic actual, cum se va desfășura anul 2023 în sectoarele retail & FMCG? Care sunt trendurile ce pot aduce diferențiere între branduri și eficiență la nivelul companiilor? Ce se află pe lista de priorități pentru business-urile din aceste domenii, anul acesta? Cum au evoluat obiceiurile de consum, dar și așteptările consumatorilor? Ce propun companiile inovatoare în încercarea de a își ”future-proof” strategiile de brand?

Vă așteptăm să discutăm mai multe pe 8 mai 2023, la “reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, eveniment ce va avea loc în format hibrid, onsite la JW Marriott Bucharest Grand Hotel și virtual.

 

Detaliile evenimentului

Audiență

  •  General Managers
  •  Business Development Managers
  •  Operations Directors
  •  Procurement Managers
  •  Distribution Managers
  •  Commercial Directors
  •  Brand Managers
  •  Sales & Marketing Directors
  •  Customer Development Managers
  •  Online & Digital Managers
  •  Trade Marketing Managers
  •  Antreprenori

Conferință

Oră
Sesiune
Speaker
08:30
WELCOME COFFEE
09:00
SESIUNEA I
  • Prezentări
10:20
SESIUNEA I
  • Panel
11:45
COFFEE BREAK
12:15
SESIUNEA A II-A
  • Prezentări
13:00
SESIUNEA A II-A
  • Panel
14:15
BUSINESS LUNCH

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • BUSINESS EVOLUTION. Cum vor evolua business-urile din zona retail & FMCG în perioada următoare? Cum arată anul 2023? Cum se pot diferenția companiile într-un mediu economic dificil pentru o evoluție pozitivă la nivel de business?
  • COSTS AND PRICES. Cu o inflație record, costuri ridicate și modificări legislative, cum se poziționează zona de retail și FMCG în fața consumatorilor? Cum reflectă prețurile de la raft această situație și care va fi evoluția? Se va schimba comportamentul consumatorului în perioada următoare?
  • DELIVERY. Cum poate fi optimizat procesul de livrare? Trenduri în supply chain, depozitare, transport și livrare, în contextul așteptărilor same-day, next-day delivery?
  • LAST-MILE DELIVERY. De ce este acest ultim segment al livrării punctul sensibil al companiilor? Extrem de important pentru customer satisfaction, de multe ori, last-mile delivery consumă cele mai multe resurse la nivel de timp și costuri. Ce soluții există pentru optimizare? Tehnologie, gig economy.
  • MULTIPLE CHOICE. Variante de livrare a comenzilor. Pickup points, home delivery, ship/pickup in-store. Soluții pentru eficientizare logistică – care sunt variantele cele mai profitabile? Scăderea amprentei de carbon prin soluții alternative de livrare.
  • RETURN, REFUND, REVERSE LOGISTICS MANAGEMENT. Care este atitudinea consumatorilor la nivel de retururi și care este reacția brandurilor la acest nivel? Ecosistemul de retururi și diferențele dintre online și offline. Așteptările consumatorilor, optimizarea și eficientizarea proceselor și costurilor.
  • PAYMENT TRENDS. Cum arată viitorul la nivel de plăți? Instant bank transfers, buy now pay later, crypto payments, digital wallets, QR-code payments. Dar la nivel de restituire a sumelor aferente retururilor?
  • INTERNET OF PACKAGING. Cât de aproape este trendul amabalajelor ”smart” ce completează rețeaua IoT? Cum pot senzorii amabalajelor oferi date importante despre consumator, comportamentul și preferințele lui? Ce avantaje aduc aceste ambalaje consumatorului și cum pot fi utilizate și în sens de safety sau diminuarea risipei?
  • FISCALITY. Aspecte fiscale și noutăți legislative cu impact asupra industriei retail & FMCG.
  • SUSTAINABILITY & ESG. Ambalaje, materii prime, mod de producție și testare, toate sunt în atenția companiilor pentru a se calibra normelor de sustenabilitate stabilite de instituțiile internaționale, dar și cu adevărat dorite de consumatori, investitori, angajați. Care este situația la acest nivel în România? Reutilizarea, reciclarea ambalajelor și efectele la nivel de logistică și supply chain.
  • NARROWER MARKETPLACES. Este îngustarea marketplace-urilor o tendință pentru următorii ani? În ce sens se întâmplă această îngustare? Nișarea produselor, micșorarea segmentului publicului țintă?
  • OMNICHANNEL AND THE RIGHT CHANNEL MIX. Clienții utilizează mai multe canale înainte de cumpărare, acest lucru făcând omniprezența unui brand obligatorie. Complexitatea adusă de numărul tot mai mare de canale poate deveni, însă, greu de gestionat. Cum își pot brandurile crea propriul mix de canale pentru a crește eficiența?
  • RAPID, CONVENABIL, PERSONALIZAT. Care sunt așteptările clienților online și offline? Care sunt așteptările ce ridică cele mai multe provocări și cum pot fi acestea depășite? Ce soluții avem la îndemână și cum ne pregătim pentru viitor, prin prisma evoluției așteptărilor acestora?
  • DATA & PERSONALIZATION. Cum creștem calitatea datelor pentru a obține nivelul de personalizare atât de important pentru clienți? Cum construiești campanii de marketing prin care datele sunt utilizate în mod eficient?
  • OH, DATA! Datele și insight-urile oferite de acestea sunt esențiale, însă cantitatea de date, procesarea, interpretarea și transpunerea lor în strategii creează blocaje. Cum ne putem desprinde de aceste blocaje?
  • EXPERIENTIAL RETAIL. Cum creezi experiențe memorabile și engaging în magazine? Cum pot brandurile profita de această opțiune pentru a crea impact, punând clienții în contact direct cu produsele lor? Este reconfigurarea magazinelor, pentru a oferi spațiu experiențelor, o așteptare a clienților?
  • PHYGITAL. Includerea elementelor digitale precum VR,AR, AI în magazine pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare. Cum putem folosi aceste tehnologii eficient pentru diverse tipuri de produse, cu diferite segmente de clienți?
  • SOCIAL COMMERCE. Cum va evolua în anii următori comerțul pe rețelele sociale? Care este gradul de dezvoltare în acest moment și cât va ocupa din segmentul e-commerce anii următori? Cum pot fi create comunități prin activități in-store? Care sunt trendurile în “retailtainment”?
  • MOBILE/E-COMMERCE. Cum diferă comportamentul clienților în mediul online, atunci când utilizează telefonul vs. un desktop? Care este traficul adus de cele două medii, dar ce se întâmplă la nivel de abandon al coșului? Care mediu generează mai multe tranzacții, care sunt explicațiile și trendurile?
  • AR. Cum poate fi Augmented Reality utilizată pentru a îmbunătăți experiența consumatorului online, a încuraja decizia de cumpărare și a reduce numărul retururilor? Este AR un trend pe termen scurt sau mediu?
  • METAVERSE. Metaverse se preconizează a fi ”the next big thing”, estimându-se că 25% dintre oameni vor petrece măcar o oră pe zi în metaverse până în 2026 (conform Gartner). Ce înseamnă acest lucru pentru branduri și cum se pot acestea pregăti? Cum va arăta experiența consumatorului în Metaverse?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Suport tehnic asigurat de:

Partener de monitorizare:

Eveniment susținut de:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.