Loading Events

reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world 2025

În 2025, sectoarele retail, FMCG și e-commerce continuă să se transforme sub influența tehnologiilor emergente, a noilor comportamente de consum și a presiunilor pentru sustenabilitate. Care sunt strategiile câștigătoare într-un mediu economic complex? Cum redefinesc AI-ul și automatizarea experiența de cumpărare? Cum se adaptează organizațiile la noile cerințe de transparență și responsabilitate socială?

Anul 2025 aduce provocări și oportunități unice pentru sectorul retail & e-commerce: de la integrarea tehnologiilor autonome în operațiuni, până la dezvoltarea ecosistemelor retail complete și adoptarea strategiilor de unified commerce. În plus, aderarea completă a României la spațiul Schengen deschide noi perspective pentru expansiune și optimizare logistică.

Consumatorul anului 2025 este mai informat, mai exigent și mai preocupat de impactul alegerilor sale. Cum răspund brandurile acestor așteptări? Care sunt inovațiile ce vor redefini experiența de cumpărare? Cum echilibrăm personalizarea cu protecția datelor? Ce rol joacă sustenabilitatea în strategiile de creștere?

Vă invităm să explorăm aceste subiecte pe 4 aprilie 2025, la noua ediție a „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”, care va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Evenimentul va reuni profesioniști din retail, FMCG și e-commerce, oferind o platformă unică pentru networking, sharing de know-how și descoperirea celor mai noi tendințe și soluții din industrie.

Descoperiți concluziile specialiștilor invitați la ediția din 2024!

Detaliile evenimentului

cumpără bilet

Audiență

  • General Managers
  • Business Development Managers
  • Operations Directors
  • Procurement Managers
  • Distribution Managers
  • Commercial Directors
  • Brand Managers
  • Sales & Marketing Directors
  • Customer Development Managers
  • Online & Digital Managers
  • Trade Marketing Managers
  • Antreprenori

Oră
Sesiune
Speaker
08:30
ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR & WELCOME COFFEE
09:00
SESIUNEA I

Prezentări și Q&A

11:45
BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
12:15
SESIUNEA A II-A

Prezentări și Q&A

Panel

14:45
BUSINESS LUNCH
15:30
ÎNCHEIEREA EVENIMENTULUI

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
STANDARD: reTAG 2025
600.00 lei +TVA

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • RETAIL, FMCG & E-COMMERCE EVOLUTION 2025. Cum vor evolua business-urile din zona retail, FMCG & e-commerce în perioada următoare? Direcții strategice în retail & e-commerce și FMCG într-un an de transformare. Adaptarea la noile realități economice. Strategii de diferențiere și creștere în contextul schimbărilor comportamentului de consum. Impactul consolidării pieței asupra retailerilor independenți.
  • COSTS AND PRICES. Cu o inflație record, costuri ridicate și modificări legislative, cum se poziționează zona de retail și FMCG în fața consumatorilor? Cum reflectă prețurile de la raft această situație și care va fi evoluția în 2025? Cum se reflectă acestea la nivelul comportamentului consumatorului?
  • RETAIL MARKET PREDICTIONS FOR 2025. Cum va evolua sectorul de retail în 2025 și care sunt perspectivele pentru piaței? Proiecte și investiții în parcuri de retail, mall-uri, expansiune în retail și a brandurilor prezente pe piața românească. Care sunt cele mai importante proiecte ce vor fi lansate în 2025? Aspecte privind raportul cerere-ofertă, tendințe privind nivelul chiriilor, strategii și oportunități pentru atragerea de noi branduri.Care sunt pilonii strategiei pe termen lung și provocările pe care le întâmpină jucătorii din retail?
  • KEEP YOUR CLIENT CLOSE. Cum poți câștiga loialitatea clienților pe o piață competitivă? Dincolo de preț sau condițiile de livrare și retur, cum construiești o strategie menită să țină clienții aproape? Până la formarea tehnicilor, cum construiești o filosofie de brand ce poate susține dezvoltarea, apropierea clienților și loializarea lor?
  • REAL-TIME RETAIL. Adaptarea instantanee la cerere prin AI și automatizare. Dynamic pricing și personalizare în timp real. Optimizarea stocurilor și aprovizionării bazată pe date live. Strategii pentru agilitate operațională. Prevenirea rupturii de stoc și a suprastocării. Managementul integrat al stocurilor cross-channel.
  • CONNECTED SUPPLY CHAIN. Vizibilitate end-to-end prin IoT și blockchain. Optimizarea stocurilor și planificării prin AI predictiv. Automatizarea proceselor de aprovizionare. Strategii de reducere a costurilor logistice. Integrarea furnizorilor în ecosistemele digitale. Supply chain control towers.
  • LOCAL & REGIONAL SOURCING. Strategii de aprovizionare locală și regională. Dezvoltarea furnizorilor locali. Sustenabilitate în lanțul de aprovizionare. Adaptarea la preferințele pentru produse locale.
  • URBAN LOGISTICS REVOLUTION. MICRO-FULFILLMENT & HUB-URILE DE DISTRIBUȚIE URBANĂ. Transformarea logisticii urbane prin inovație. Soluții pentru decongestionarea orașelor și optimizarea rutelor de livrare. Micro-fulfillment centers și hub-uri urbane de proximitate. Vehicule alternative și soluții verzi pentru ultima milă în zone urbane dense. Cum folosesc retailerii astfel de hub-uri pentru a fi mai aproape de cumpărători și a respecta termenele de livrare impuse de piață odată cu dezvoltarea e-commerce-ului?
  • EXPERIENCES. Importanța experiențelor este accentuată în foarte multe domenii în acest moment. Dacă vorbim despre consumatori, cum poți crea experiențe memorabile atât în mediul digital, cât și în mediul fizic? Cum conturăm strategii eficiente la acest nivel?
  • RETAIL ECOSYSTEMS. Dezvoltarea platformelor integrate de servicii. Super-apps și marketplace-uri. Integrarea serviciilor financiare și de lifestyle. Strategii de fidelizare prin ecosisteme complete. Dezvoltarea și scalarea operațiunilor de marketplace. Strategii de atragere și management al sellerilor. Optimizarea experienței pentru selleri și cumpărători. Integrarea serviciilor value-added.
  • DATA PRIVACY & RETAIL. Echilibrul între personalizare și protecția datelor. Conformitate cu noile reglementări. Strategii de colectare și utilizare etică a datelor. Transparență față de consumatori.
  • UNIFIED COMMERCE. Dincolo de omnichannel – integrarea completă a tuturor punctelor de contact cu clientul. Strategii de unificare a datelor și operațiunilor. Experiențe fluide între online și offline. Personalizare la scară prin AI.
  • RETAIL MEDIA NETWORKS. Monetizarea datelor și audiențelor proprii. Dezvoltarea platformelor de advertising în retail. Strategii de targeting și măsurare. Parteneriate cu brandurile pentru campanii personalizate.
  • DELIVERY. Cum poate fi optimizat procesul de livrare? De ce este acest ultim segment al livrării punctul sensibil al companiilor? Trenduri în supply chain, depozitare, transport și livrare, în contextul așteptărilor same-day, next-day delivery. Soluții pentru optimizarea last-mile delivery. Pickup points, home delivery, ship/pickup in-store – soluții pentru eficientizare logistică
  • PAYMENT TRENDS. Cum arată viitorul la nivel de plăți? Dar la nivel de restituire a sumelor aferente retururilor? Instant bank transfers, buy now pay later, crypto payments, digital wallets, QR-code payments. Soluții pentru reducerea fraudelor
  • CONSCIOUS RETAIL. Sustenabilitate și responsabilitate în retail. Transparență în lanțul de aprovizionare. Ambalaje eco-friendly și economie circulară. Design circular pentru ambalaje reutilizabile. Conformitatea cu noile reglementări europene privind ambalajele.
  • STRATEGIC PROCUREMENT 2025. Transformarea digitală a achizițiilor prin AI și automatizare. Strategii de diversificare a furnizorilor și reziliență în aprovizionare. Risk management și due diligence în selecția furnizorilor. ESG în procurement. Parteneriate strategice și colaborare cu furnizorii pentru inovație.
  • DIGITAL SHELF OPTIMIZATION. Managementul digital al raftului și planogramelor. Prețuri dinamice și promoții personalizate. Monitorizarea in timp real a stocurilor. Optimizarea expunerii produselor prin AI. Advanced analytics pentru optimizarea categoriilor și spațiului la raft. Predictive analytics pentru cerere și comportament consumator. Machine learning pentru personalizarea ofertelor. Real-time analytics pentru decizii operative.
  • IMMERSIVE SHOPPING. Experiențe de shopping în metaverse. Includerea elementelor digitale precum VR,AR, AI în magazine pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare. Realitate augmentată pentru testarea produselor. Live shopping și social commerce avansat. Gamification în retail. Cum putem folosi aceste tehnologii eficient pentru diverse tipuri de produse, cu diferite segmente de clienți?
  • GEN AI IN RETAIL. Aplicații practice ale generative AI în retail. Asistență personalizată pentru clienți. Optimizarea operațiunilor prin AI. Impactul asupra forței de muncă din retail.
  • FISCALITY. Aspecte fiscale și noutăți legislative cu impact asupra industriei retail, FMCG & e-commerce.
  • RETAIL CYBERSECURITY. Protecția datelor clienților și tranzacțiilor. Securitatea sistemelor de plată. Prevenirea fraudelor online. Conformitate cu reglementările de securitate.
  • RETAIL WORKFORCE OF THE FUTURE. Upskilling și reskilling pentru era digitală. Integrarea AI și automatizării în operațiuni. Noi roluri și competențe în retail. Employee experience și retenție.

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Partener tehnologie:

Partener de monitorizare:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.