Loading Events
  • This event has passed.

reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world 2024

În contextul economic actual, cum au evoluat strategiile companiilor din sectoarele retail & FMCG? Care sunt tendințele la nivel de e-commerce? Care sunt trendurile ce pot aduce diferențiere între branduri și eficiență la nivelul companiilor? Ce se află, anul acesta, pe lista de priorități pentru business-urile din aceste domenii? Cum au evoluat obiceiurile de consum, dar și așteptările consumatorilor? Ce propun companiile inovatoare în încercarea de a își ”future-proof” strategiile de brand?

Vă așteptăm să discutăm mai multe pe 17 aprilie 2024, la “reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”, eveniment ce va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • General Managers
  • Business Development Managers
  • Operations Directors
  • Procurement Managers
  • Distribution Managers
  • Commercial Directors
  • Brand Managers
  • Sales & Marketing Directors
  • Customer Development Managers
  • Online & Digital Managers
  • Trade Marketing Managers
  • Antreprenori

Oră
Sesiune
Speaker
08:45
WELCOME COFFEE
09:15
SESIUNEA I
  • Prezentări
  • Panel
12:00
COFFEE BREAK
12:30
SESIUNEA A II-A
  • Prezentări
  • SORIN ZAHAROV

    Digital Monitoring Specialist & Product Manager Advahoo
  • LAURA ROȘCA

    Director Cercetare Calitativă iSense Solutions
  • ANDREI BĂLUȚĂ

    Director pentru Managementul Informației și Transformare Digitală METRO România
  • Panel
15:00
BUSINESS LUNCH

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • BUSINESS EVOLUTION. Cum vor evolua business-urile din zona retail & FMCG în perioada următoare? Cum arată anul 2024? Cum se pot diferenția companiile într-un mediu economic dificil pentru o evoluție pozitivă la nivel de business?
  • BUSINESS MODELS. În ce măsură putem spune că asistăm la un proces de transformare la nivel de retail? Se schimbă modelele de business, este inovația soluția pentru o poziționare strategică pe piață?
  • GO INTERNATIONAL. Care sunt provocările, dar și oportunitățile în intrarea pe piețe internaționale? Ce strategii poți aplica în funcție de segmentul de business?
  • COSTS AND PRICES. Cu o inflație record, costuri ridicate și modificări legislative, cum se poziționează zona de retail și FMCG în fața consumatorilor? Cum reflectă prețurile de la raft această situație și care va fi evoluția? Cum se reflectă acestea la nivelul comportamentului consumatorului?
  • SHRINKFLATION & SKIMPFLATION. În contextul inflației și al costurilor crescute pentru materiile prime, producătorii caută soluții pentru păstrarea profitabilității. Ce practici pot, însă, pune sub semnul întrebării principiile etice și de transparență ale brandurilor? De asemenea, pot unele practici afecta calitatea ce, inevitabil, se va reflecta la nivel de imagine a brandului pe piață? La ce tactici putem recurge pentru păstrarea performanței la nivel de business, dar și pentru păstrarea unei poziționări oneste și echilibrate  în raport cu clienții?
  • KEEP YOUR CLIENT CLOSE. Cum poți câștiga loialitatea clienților pe o piață competitivă? Dincolo de preț sau condițiile de livrare și retur, cum construiești o strategie menită să țină clienții aproape? Până la formarea tehnicilor, cum construiești o filosofie de brand ce poate susține dezvoltarea, apropierea clienților și loializarea lor?
  • EXPERIENCES. Importanța experiențelor este accentuată în foarte multe domenii în acest moment. Dacă vorbim despre consumatori, cum poți crea experiențe memorabile atât în mediul digital, cât și în mediul fizic? Cum conturăm strategii eficiente la acest nivel?
  • PERSONALIZATION. Consumatorii au așteptarea experiențelor personalizate într-o proporție covârșitoare. Astfel, personalizarea devine o strategie obligatorie pentru creșterea retenției clienților, loialității de brand și gradului de conversie. Tehnologie, tehnici și abordări la nivel de personalizare.
  • OMNICHANNEL AND THE RIGHT CHANNEL MIX. Clienții utilizează mai multe canale înainte de cumpărare, acest lucru făcând omniprezența unui brand obligatorie. Complexitatea adusă de numărul tot mai mare de canale poate deveni, însă greu de gestionat. Cum își pot crea brandurile propriul mix de canale pentru a crește eficiența?
  • DELIVERY. Cum poate fi optimizat procesul de livrare? Trenduri în supply chain, depozitare, transport și livrare, în contextul așteptărilor same-day, next-day delivery. Soluții pentru optimizarea last-mile delivery. Pickup points, home delivery, ship/pickup in-store – soluții pentru eficientizare logistică
  • RETURN, REFUND, REVERSE LOGISTICS MANAGEMENT. Care este atitudinea consumatorilor la nivel de retururi și care este reacția brandurilor la acest nivel? Ecosistemul de retururi și diferențele dintre online și offline. Așteptările consumatorilor, optimizarea și eficientizarea proceselor și costurilor.
  • PAYMENT TRENDS. Cum arată viitorul la nivel de plăți? Instant bank transfers, buy now pay later, crypto payments, digital wallets, QR-code payments. Dar la nivel de restituire a sumelor aferente retururilor?
  • INTERNET OF PACKAGING. Cât de aproape este trendul amabalajelor ”smart” ce completează rețeaua IoT? Cum pot senzorii amabalajelor oferi date importante despre consumator, comportamentul și preferințele lui? Ce avantaje aduc aceste ambalaje consumatorului și cum pot fi utilizate și în sens de safety sau diminuarea risipei?
  • SUSTAINABILITY & ESG. Ambalaje, materii prime, mod de producție și testare, toate sunt în atenția companiilor pentru a se calibra normelor de sustenabilitate stabilite de instituțiile internaționale, dar și cu adevărat dorite de consumatori, investitori, angajați. Care este situația la acest nivel în România? Reutilizarea, reciclarea ambalajelor și efectele la nivel de logistică și supply chain.
  • AI. Putem spune că AI revoluționează comerțul digital? Care sunt tehnologiile și trendurile cu cel mai mare imapct în acest domeniu? Cum se reflectă această dezvoltare tehnologică asupra strategiilor de business, asupra echipelor și specialiștilor. Cum va funcționa o echipă și un business, în zona retail/e-commerce în viitor?
  • PHYGITAL. Includerea elementelor digitale precum VR,AR, AI în magazine pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare. Cum putem folosi aceste tehnologii eficient pentru diverse tipuri de produse, cu diferite segmente de clienți?
  • SOCIAL COMMERCE. Cum va evolua în anii următori comerțul pe rețelele sociale? Care este gradul de dezvoltare în acest moment și câtva ocupa din segmentul e-commerce anii următori? Cum pot fi create comunități prin activități in-store? Care sunt trendurile în “retailtainment”?
  • MOBILE/E-COMMERCE. Cum diferă comportamentul clienților în mediul online, atunci când utilizează telefonul vs. un desktop? Care este traficul adus de cele două medii, dar ce se întâmplă la nivel de abandon al coșului? Care mediu generează mai multe tranzacții, care sunt explicațiile și trendurile?
  • FISCALITY. Aspecte fiscale și noutăți legislative cu impact asupra industriei retail & FMCG.

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Suport tehnic oferit de:

Partener de monitorizare:

Parteneri media:

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.