Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

reTAG- a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world

Explozia tehnologică amplificată de pandemie are efecte majore asupra multor domenii, iar zona FMCG și retail nu face excepție. Obiceiurile de cumpărare s-au schimbat substanțial în perioada pandemiei, iar preferințele consumatorilor sunt și ele în schimbare. Companiile se văd în situația de a se adapta rapid așteptărilor ridicate și mereu în creștere ale consumatorilor. Automatizarea, tehnologizarea și utilizarea eficientă a datelor pare soluția pentru a răspunde rapid și personalizat cumpărătorilor. Abordarea sustenabilă, economia circulară sunt deja condiții esențiale pentru brandurile viitorului, dar și aceasta presupune modificări strategice importante. Ce soluții au companiile pentru a se adapta rapid tuturor schimbărilor? Cum pot construi o abordare agilă ce să lase loc de adaptare rapidă? Cum arată viitorul în zona FMCG și commerce?

Vă așteptăm să discutăm mai multe pe 14 aprilie 2022, la “reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, un eveniment ce va avea loc în format hibrid, onsite la Hotel Radisson Blu din București și virtual pe platforma MyConnector.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • General Managers
  • Business Development Managers
  • Operations Managers
  • Procurement Managers
  • Distribution Managers
  • Commercial Managers
  • Sales & Marketing Managers
  • Brand Managers
  • Customer Development Managers
  • Online & Digital Managers
  • Trade Marketing Managers
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • AFTERLIFE. Cum este viața după perioada pandemiei care a adus cu sine multe modificări pentru companiile din retail și FMCG? Cum adaptăm strategiile de business la realitatea post-pandemică? Este aceasta o nouă realitate sau vechea realitate?
  • SUSTAINABILITY. Ambalaje, materii prime, mod de producție și testare, toate sunt în atenția companiilor pentru a se calibra normelor de sustenabilitate stabilite de instituțiile internaționale, dar și cu adevărat dorite de consumatori, investitori, anagajați. Care este situația la acest nivel în România? Reutilizarea, reciclarea amabalajelor si efecte la nivel de logistică și supply chain.
  • HIGHER AND HIGHER- E-COMMERCE. Pandemia a adus o creștere la nivelul comportamentului de cumpărare online și în zona FMCG. Ce impact a avut acest lucru asupra companiilor din domeniu, dar și asupra celor din retail? Cum s-au restructurat strategiile? Este acesta un obicei al consumatorului ce ne așteptăm să rămână?
  • DIRECT-TO CONSUMER. Cum au crescut investițiile din această zonă în ultima perioadă? Sunt companiile din FMCG tot mai interesate să ajungă direct la consumatori, prin canale online? Cât de profitabilă este această abordare?
  • Q-COMMERCE. Cum se schimbă definiția termenului ”quick” din perspectiva consumatorului, care sunt așteptările acestuia la acest nivel? Vedem o consolidare a acestui segment în perioada următoare? Inovații la nivel de last mile delivery.
  • GIG ECONOMY. Care sunt efectele gig economy asupra supply chain&logistics în zona e-commerce, retail & FMCG? Cum poți include forța de muncă ”gig” în strategia de resurse umane pentru optimizare financiară, a productivității și o diminuare a presiunii puse asupra recrutării?
  • OMNICHANNEL-NOT JUST A BUZZWORD. Perioada pandemică a făcut ca termenul de ”omnichannel” să migreze din zona de trenduri în cea a realității. Investițiile rapide în e-commerce, dar și organizarea magazinelor ca puncte de livrare sunt doar două dintre măsurile rapide luate de companiile din retail. Cum s-au adaptat acestea și ce trenduri există pentru perioada viitoare?
  • MARKETPLACE. Cu o creștere remarcabilă în ultima perioada, marketplace-urile câștigă tot mai mult teren pe măsură ce companiile caută să își îmbunătățească prezența online. Cum va evolua acest segment în perioada următoare?
  • DIGITALIZATION, AI & NEW TECHNOLOGIES. Consumatorii interacționează cu brandurile prin diferite canale, atât online, cât și offline. De la interacțiunea personală la cea din multiplele medii online (site, aplicație mobilă, marketplace, social media, etc), companiile primesc date importante. Cum ne pot ajuta noile tehnologii să le valorificăm, să creăm experiență multichannel, să fidelizăm consumatorii, să creăm oferte și experiențe personalizate?
  • BIG DATA & ANALYTICS. Odată cu comerțul online, crește și cantitatea de date la care companiile au cu ușurință acces. Cum utilizează companiile aceste date pentru a obține informații despre comportamentul și preferințele consumatorilor? Cum coroborăm online data cu datele obținute din centrele comerciale? Cum sunt aceste informații utilizate pentru a îmbunătăți relația și comunicarea cu consumatorii, pentru a oferi soluții personalizate, pentru a crea strategii consumer-centric?
  • PAYMENT TRENDS. Cum arată viitorul la nivel de plăți? Instant bank transfers, buy now pay later, crypto payments, digital wallets, QR-code payments.
  • BLOCKCHAIN. Tehnologia blockchain la nivel de FMCG și ce avantaje poate aduce, atât pentru companii, cât și pentru consumatori.
  • CUSTOMER EXPERIENCE. Tehnologii digitale pentru a face diferența la nivel de experiență a consumatorului. Cum implici AR și VR pentru a îmbunătăți customer experience? Video-urile 3D și gamification ca metode de păstrare a engagementului.
  • INTERNET OF PACKAGING. Cât de aproape este trendul amabalajelor ”smart” ce completează rețeaua IoT? Cum pot senzorii amabalajelor oferi date importante despre consumator, comportamentul și preferințele lui? Ce avantaje aduc aceste ambalaje consumatorului și cum pot fi utilizate și in sens de safety sau diminuarea risipei?
  • YOUNG CONSUMERS. Care sunt preferințele generațiilor tinere la nivel de produse (tipul lor, ambalare, sursa materiilor prime, producție), modul de cumpărare, așteptările referitoare la livrare și retur, experiența de cumpărare. Sunt companiile adaptate trendurilor dictate de aceștia?
  • RISING STARS. Cum s-au schimbat preferințele consumatorilor în ultimii ani și cum ne așteptăm să evolueze acestea în perioada următoare? Care sunt noile staruri din categoriile bunurilor de larg consum?
  • FISCALITY. Aspecte fiscale cu impact asupra industriei retail & FMCG. Noutăți legislative cu impact asupra e-commerce-ului.
  • OLD FASHIONED & NEW AGE BRANDS. Care sunt brandurile ce se diferențiază și cum ajung ele în lumina reflectoarelor? Branduri noi și branduri tradiționale, poziționare și strategie.

Sponsori & parteneri

Parteneri

Suport tehnic oferit de

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.