Explozia tehnologică amplificată de pandemie are efecte majore asupra multor domenii, iar zona FMCG și retail nu face excepție. Obiceiurile de cumpărare s-au schimbat substanțial în perioada pandemiei, iar preferințele consumatorilor sunt și ele în schimbare. Companiile se văd în situația de a se adapta rapid așteptărilor ridicate și mereu în creștere ale consumatorilor. Automatizarea, tehnologizarea și utilizarea eficientă a datelor pare soluția pentru a răspunde rapid și personalizat cumpărătorilor. Abordarea sustenabilă, economia circulară sunt deja condiții esențiale pentru brandurile viitorului, dar și aceasta presupune modificări strategice importante. Ce soluții au companiile pentru a se adapta rapid tuturor schimbărilor? Cum pot construi o abordare agilă ce să lase loc de adaptare rapidă? Cum arată viitorul în zona FMCG și commerce?
Vă așteptăm să discutăm mai multe pe 14 aprilie 2022, la “reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, un eveniment ce va avea loc în format hibrid, onsite la Hotel Radisson Blu din București și virtual pe platforma MyConnector.
Discount de grup: