
- Acest eveniment a trecut.

RO-PRODUCT
CE? RO-Product, conferința care va reuni 100+ experți din zona de producție pentru a dezbate abordări concrete, aplicabile și replicabile, la problemele cu care se confruntă industria, bune practici și metode de valorificare a oportunităților.
DE CE? Lifelong learning. Întâlnește-i pe cei care au pionierat strategiile de ultimă generație, conectează-te cu alți profesioniști din domeniu, inspiră-te din cazuri reale de succes și contribuie la îmbunătățirea continuă a business-ului.
CÂND ȘI UNDE? 16 noiembrie 2017, Radisson Blu Hotel, BucureștiTARGET
- Directori generali
- Directori producție
- Directori operaționali
- Directori logistică
- Directori financiari
- Manageri planificare, aprovizionare, depozite
- Directori import-export
- Directori comerciali și vânzări
CU SPRIJINUL:
BUSINESSMARK SUSȚINE:
PARTENERI MEDIA:
- Care sunt cele mai dezvoltate sectoare la nivel de producție în România? Care sunt principalele beneficii ce le ajută să fie competitive la nivel național și internațional? Perspective pentru sectoarele emergente.
- Stabilitatea economică și competitivitatea producției în România – analize și perspective
- Branding de țară: valorificarea avantajelor competitive naționale
- Producători locali vs. producători internaționali pe piața din România
- Cele mai dezvoltate regiuni din România la nivel de producție și avantajele locale ce susțin creșterea acestor business-uri. Perspectivele extinderii naționale.
- “Made in Romania”. Cat de mult influențează eticheta percepția consumatorilor?
- Creșterea competitivității companiilor românești la export. Cele mai atractive piețe de desfacere pentru produsele fabricate în România
- Importanța investițiilor în R&D, tradusă în “in or out of business”. Cum integrăm cu success tehnologiile emergente?
- Dincolo de perspectiva tehnică în producție. Leadership, inovație și bune practici ale forței de muncă, behind-the-scenes
- Dezvoltarea strategică. Soluții de finanțare pentru companiile producătoare din România.
- Ce face dificilă dezvoltarea sectorului de producție în România și ce soluții putem găsi în următorii ani?
- Sustenabilitate și investiția în viitor. Implicarea companiilor producătoare din România în comunitate și cum poate susține o astfel de investiție dezvoltarea strategică viitoare a companiilor?
- Între creșterea profitabilității și investiția în dezvoltare. Strategii pe termen mediu și lung în trade-off-ul calitate vs. costuri
- Optimizarea fiscală. Soluții operaționale cu impact în reducerea costurilor
- Industria de producție din punct de vedere logistic. Rolul serviciilor de outsourcing în balanța importuri-exporturi