RO-PRODUCT

CE?          RO-Product, conferința care va reuni 100+ experți din zona de producție pentru a dezbate abordări concrete, aplicabile și replicabile, la problemele cu care se confruntă industria, bune practici și metode de valorificare a oportunităților.

DE CE?      Lifelong learning. Întâlnește-i pe cei care au pionierat strategiile de ultimă generație, conectează-te cu alți profesioniști din domeniu, inspiră-te din cazuri reale de succes și contribuie la îmbunătățirea continuă a business-ului.

CÂND ȘI UNDE?     16 noiembrie 2017, Radisson Blu Hotel, București

TARGET

  • Directori generali
  • Directori producție
  • Directori operaționali
  • Directori logistică
  • Directori financiari
  • Manageri planificare, aprovizionare, depozite
  • Directori import-export
  • Directori comerciali și vânzări
Vrei să vezi cum ar fi să conduci o firmă de producție? Participă la simularea noastră de business! În firmele de producție lanțul valoric corelează puternic toate departamentele. Deciziile noastre au impact asupra echipei noastre, asupra altor echipe și departamente, asupra organizației ca întreg. Putem înțelege și vedea mai ușor consecințele deciziilor pe care le luăm prin  simularea noastră de business! Participanții vor învăța prin experiență și vor experimenta prin învățare!!! Simularea de business Income/Outcome ® oferă o perspectivă și o cunoaștere aprofundată a afacerii, a leadership-ului, a impactului financiar al  oricăror decizii manageriale, fie că sunt decizii comerciale, fie că sunt decizii de dezvoltare, de investiții, de finanțare sau privind capitalul uman. Fiind parte a unor echipe de management, participanții vor putea vedea și simți profitul, bilanțul, fluxurile de cash și felul cum acestea sunt reflectate în documentele financiare. Cu ajutorul acestui program participanții își dezvoltă competența de a percepe și înțelege într-un mod unitar informațiile financiare ale organizației, integrate toate în aceeași imagine de ansamblu a unui câmp de forțe care interacționează. Sesiune oferită de:    
Din 2014, Virgil Botan ocupă funcția de Director General în cadrul KERN LIEBERS, o companie specializată în proiectarea și fabricarea de arcuri de sârmă pentru industria constructoare de automobile. Principalele sale responsabilități vizează gestionarea zonelor: administrativ, finanțe, logistică, producție, calitate, vânzări, dezvoltare, investiții, resurse umane. Virgil Botan este absolvent al Universității „Babes Bolyai” Cluj Napoca...
Gogu Ștefănescu este trainer, coach, consultant. A venit în zona managementului de proiect, care-l preocupă de peste 20 ani, din lumea tehnicienilor: în primii ani după ce și-a dat licența la Facultatea de Automatică a Universității Politehnice București, Gogu a lucrat ca inginer de sistem la Combinatul Petrochimic Borzești, pentru ca mai apoi să conducă...
  • Care sunt cele mai dezvoltate sectoare la nivel de producție în România? Care sunt principalele beneficii ce le ajută să fie competitive la nivel național și internațional? Perspective pentru sectoarele emergente.
  • Stabilitatea economică și competitivitatea producției în România – analize și perspective
  • Branding de țară: valorificarea avantajelor competitive naționale
  • Producători locali vs. producători internaționali pe piața din România
  • Cele mai dezvoltate regiuni din România la nivel de producție și avantajele locale ce susțin creșterea acestor business-uri. Perspectivele extinderii naționale.
  • “Made in Romania”. Cat de mult influențează eticheta percepția consumatorilor?
  • Creșterea competitivității companiilor românești la export. Cele mai atractive piețe de desfacere pentru produsele fabricate în România
  • Importanța investițiilor în R&D, tradusă în “in or out of business”. Cum integrăm cu success tehnologiile emergente?
  • Dincolo de perspectiva tehnică în producție. Leadership, inovație și bune practici ale forței de muncă, behind-the-scenes
  • Dezvoltarea strategică. Soluții de finanțare pentru companiile producătoare din România.
  • Ce face dificilă dezvoltarea sectorului de producție în România și ce soluții putem găsi în următorii ani?
  • Sustenabilitate și investiția în viitor. Implicarea companiilor producătoare din România în comunitate și cum poate susține o astfel de investiție dezvoltarea strategică viitoare a companiilor?
  • Între creșterea profitabilității și investiția în dezvoltare. Strategii pe termen mediu și lung în trade-off-ul calitate vs. costuri
  • Optimizarea fiscală. Soluții operaționale cu impact în reducerea costurilor
  • Industria de producție din punct de vedere logistic. Rolul serviciilor de outsourcing în balanța importuri-exporturi
CU SPRIJINUL:

BUSINESSMARK SUSȚINE:

     


PARTENERI MEDIA:

         NewMoney                     Jurnalul de afaceri        business24     ziare.com                       Saptamana_Financiara [Converted]    Debizz       pr box_logo     rbe LOGO           globalmanager_logo           logo finzoom nou (002)         roportal      Calendar Evenimente      avocatura.com        voxcapital                   Valoarea            Legal Marketing   MLM mic        administratie logo        Rabbit pozitiv                    

Detaliile Evenimentului
Parteneri