Romanian Sales Conference. Editia a II-a

BusinessMark are plăcerea să anunțe organizarea celei de a doua ediții a Romanian Sales Conference, eveniment dedicat profesioniștilor din zonade vânzări. Conferința va avea loc pe 4 martie 2015, la Hotel Radisson Blu din București și va aduce în discuție provocările din zona de business pe care le întâmpină profesioniștii în vânzări și dezvoltare.

Conferința va fi urmată de un workshop dedicat tehnicilor și intrumentelor moderne prin intermediul cărora se pot îmbunătăți și optimiza performanțele echipelor de vânzare, la care va invitam sa participati.

Romanian Sales Conference este un eveniment ce își propune să reunească oameni de business, profesioniști ai zonei de sales și dezvoltare, specialiști cu viziune și înțelegere aprofundată a mediului de afaceri și a modului de evoluție a pieței.

TARGET

  • Directori și manageri de vânzări
  • Sales Coordinators
  • Directori de dezvoltare
  • Antreprenori
  • Directori generali
  • Key account managers
  • Vânzarea ca dezvoltare de business. Cum să identifici oportunitățile de business la momentul oportun?
  • Vânzarea de produs vs. vânzarea de servicii
  • Managementul procesului de vânzări – pregătire, planificare, implementare. Ce poate face diferența?
  • Tehnici de negociere. Condiții pentru o negociere avantajoasă
  • Aliniere Sales-Marketing. Cum trebuie să colaboreze cele două departamente pentru a asigura un ciclu coerent și complet unui client
  • Procesul de vânzări în viitor. Cum sa vinzi intelligent?
  • Era digitală și influența asupra procesului de vânzări. Cum s-a modificat relația  dintre vânzător și cumpărător?
  • Customer engagement. Cum creezi relații de lungă durată cu clienții tăi și de ce este necesar să creezi o astfel de relație?
  • Comunicarea în vânzări și adaptarea la etapa de vânzare. Cum comunicăm în perioada premergătoare vânzării? Cum comunicăm în perioada post-vânzare astfel încât să creezi retenție?
  • Din offline în online, de la agentul de vânzări la cumparaturile online.
  • Cum îmbini avantajos canalele de vânzări online (e-commerce, marketing online) si offline (agenți vânzători, dealers, resellers)
  • Cum recrutezi oameni de vânzări competenți și care pot fi urmările unei angajări nefericite
  • Cum dezvolți în cadrul companiei oameni de vânzări exact cum clienții tai și-ar dori?
  • Echipa de vânzări și importanța leadership-ului în vânzări
Detaliile Evenimentului
Parteneri