Sales and Marketing Conference

În era consumatorului, specialiștii în vânzări, business development și departamentele de marketing trebuie să colaboreze pentru a avea o viziune strategică unică și o abordare client-centric.

Cumpărătorii de astăzi sunt mai informați, au mai multe opțiuni, sunt activați digital și au așteptări mai mari în ceea ce privește valoarea care le este livrată. Aceștia utilizează toate canalele pe care le au la îndemână pentru a cerceta, interacționa sau tranzacționa.

Sales & Marketing Conference va avea loc pe martie 2016, la Hotel Radisson Blu din București și se va concentra pe oferirea de soluții reale pentru provocările critice pe care le întâmpină oamenii de vânzări și marketing, detaliate în studii de caz prezentate de lideri din industrie.

TARGET

  • Directori Comerciali și de Vânzări
  • General Managers
  • Directori DezvoltareMarketing Managers
  • Antreprenori
  • Sales and Marketing Specialists
De la Obiective Strategice la Plan de Acțiuni Comerciale
  • Modul în care sunt translatate obiectivele strategice ale companiei în inițiative comerciale și customizarea acestora pe canalele de vânzare
  • Construcția și implemenarea planului promoțional pe client- între comunicare, trade marketing și sales
  • Despre congruența cu strategia clientului și cum o construcție “tailor made” poate atrage implicarea acestuia în îndeplinirea propriilor indicatori de performanță
  • Studiu de caz- “Construcția setului de Inițiative Comerciale Cheie Anuale”
De la Obiective Strategice la Plan de Acțiuni Comerciale
  • Modul în care sunt translatate obiectivele strategice ale companiei în inițiative comerciale și customizarea acestora pe canalele de vânzare
  • Construcția și implemenarea planului promoțional pe client- între comunicare, trade marketing și sales
  • Despre congruența cu strategia clientului și cum o construcție “tailor made” poate atrage implicarea acestuia în îndeplinirea propriilor indicatori de performanță
  • Studiu de caz- “Construcția setului de Inițiative Comerciale Cheie Anuale”
De peste 10 ani activeaza in resurse umane, in organizatii multinationale, precum Cegedim Romania, Orkla Foods, iar in prezent coordoneaza in calitate de HR Manager divizia de Supply Chain & Finance a unei mari companii multinationale din sectorul FMCG. De aproximativ 5 ani si-a descoperit vocatia de coach si a investit cu multa pasiune in...
Eduard este Manager de Vanzari si Marketing in cadrul Makita Romania incepand cu anul 2012. El are o experienta cumulata de peste 15 ani, dintre care 12 ani in pozitii de middle si top management. Faptul ca a lucrat de-a lungul anilor atat pentru retaileri internationali, cat si pentru producatori/firme de distributie, i-a permis sa...
Cătălin este Head of Sales and Supply din anul 2014, având în management direct lanțul de aprovizionare și operațiunile comerciale pentru segmentele de piață în care activează MOL România: carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. El activează în domeniul petrolier din 2007, lucrând atât în piața românească de profil cât și în cea din Georgia,...
oana s-a alaturat, incepand cu noiembrie 2015, echipei de management Altex, coordonand departamentele de Marketing si Sales ale companiei. Principalele sale responsabilitati in cadrul Altex sunt dezvoltarea strategiei de marketing si vanzari, atat in mediul online, cat si in cele peste 75 magazine din toata tara. Intr-un timp scurt a derulat proiecte de dezvoltare a...
Cu o experiență în vânzări de peste 17 ani, Bogdan Muraru este unul dintre cei mai carismatici și mai curajoși manageri din Avon. După 4 ani petrecuți în calitate de Country Manager în Avon Moldova, iar mai apoi în Avon Bulgaria, Macedonia și Albania, în perioada 2006 – 2010, a revenit în România în 2011,...
19 ani in Unilever in Departamentul de Vanzari pe diverse pozitii De la Merchandiser ,Supervisor ,ASM Sales Unit Manager , Project Manager ,Key Account Manager , Modern Trade Manager USCE National Sales Manager , Customer Development Director Licentiat in Economie
HORVÁTH & PARTNERS, Senior Project Manager Zsuzsa are o experiență de peste 9 ani în consultanță, în cadrul biroului din România al Horváth & Partners. În acest timp a derulat proiecte complexe de transformare a organizațiilor, fie că era vorba de schimbare de strategie, implementări de proiecte IT sau schimbări legate de structură, procese de...
Florin Chiper este, din ianuarie 2009, Sales&Marketing Manager al diviziei Adhesives for Consumers and Craftsmen din Henkel, pentru Romania si Republica Moldova. Este pasionat de marketing si de comunicare si este specializat in brand management si marketing strategic. A derulat proiecte de dezvoltare si implementare a distributiei la nivel national, a construit si dezvoltat echipe...
Managing Partner, Sfera Business Manager executiv cu peste 15 ani experienta in conducerea echipelor, a dezvoltat si livrat programe de vanzari, negocieri, management strategic, managementul echipei de vanzari, managementul performantei. Trainer acreditat ANC si NLP Practitionner certificat de International Association for Neuro-Linguistic Programming. Este consultant autorizat PERSOLOG si trainer certificat Points of You. A absolvit Facultatea...
Catalin Olteanu este Director Comercial al ALD Automotive Romania din ianuarie 2015, fiind responsabil cu strategia comercială și portofoliul de clienți, cu dezvoltarea activităților de vânzare a serviciilor companiei, previzionarea vânzărilor, managementul bugetului și al resurselor. De asemenea, este responsabil cu identificarea noilor oportunități în piață și cu dezvoltarea unor noi produse si canale de...
  • Sales Enablement (SE) și eforturi concertate de marketing și vânzări pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum accelerăm creșterea vânzărilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing și vânzari?
  • Cum îmbinăm mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vânzări în conturarea unei strategii go-to-market?
  • Optimizarea platformelor de vânzări. Cum comunicăm în mod eficient cu fiecare stakeholder implicat în decizia de cumpărare?
  • Go Digital. Metode prin care organizațiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vânzări pentru optimizarea “customer touchpoints”. Justificarea investițiilor în tehnologie
  • Avantajul competitiv oferit de “customer data” – cum folosim acest tool pentru a contura un plan de vânzări unic?
  • The Network effect. Noi oportunități și canale hibrid – cele mai bune metode de conectare a partenerilor și consumatorilor
  • Partner Relationship Management (PRM) – importanța conservării unor relații solide cu partenerii, din prisma managerilor de business development
  • Platformele omnichannel – cum putem oferi cumpărătorilor o experiență de achiziție unică, în termeni “oriunde, oricând, oricum”?
  • Customer Journey. Ce metrici și măsurători putem folosi pentru a contoriza engagement-ul? Customer engagement automation (CEA) și cele mai noi tehnici de fidelizare a consumatorilor
  • Reputația companiei, reflectată de către specialiștii în vânzări – “halo effect” sau cum se transpun competențele omului de vânzări în termeni de încredere și integritate a întregii organizații
  • Cum simplificăm provocările de vânzări pentru a spori eficiența echipelor? Tactici de penetrare a barierelor care împiedică alinierea marketing-vânzări
Detaliile Evenimentului
Parteneri