Sales & Marketing Conference 2017- Cluj-Napoca

Singura constantă în business este faptul că nimic nu este constant. În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este “aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător. Companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și care provoacă status-quo-ul pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.

După cele doua ediții ce au avut loc în București, „Sales & Marketing Conference va avea loc, de această dată, pe 31 octombrie, în Cluj-Napoca, la Hotel Golden Tulip Ana Dome. Vom aborda principalele provocări întâmpinate de specialiștii în marketing și vânzări, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, cele mai recente tendințe și cele mai performante instrumente utilizate de companiile lider de piață.

TARGET:

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali / Directori de Vânzări
  • Sales Coordinators
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori
SIMULAREA SIMSALES Această simulare oferă răspunsuri pentru câteva din întrebările importante cu care se confruntă oamenii din vânzări: Cum să-mi cresc vânzările ? Cum să obțin maximul de impact cu resursele aflate la dispoziție ? Cum să-mi asigur o foarte buna reputație și cum să-mi fidelizez clienții ? Împărțiți în echipe aflate în competiție, participanții explorează și învață printr-un workshop scurt dar intens și într-o manieră atractivă și lipsită de riscuri despre cele mai bune soluții pe care le pot implementa chiar de a doua zi. Workshop oferit de:    
Mihai Oniga și-a început cariera ca antreprenor, dezvoltând două afaceri, una în zona de comerț exterior și una care a activat în domeniul IT, dezvoltare de aplicații informatice personalizate. În 2001 și-a început activitatea in domeniul financiar-bancar, fiind implicat în dezvoltarea produselor, marketing, precum și finanțarea segmentului de Întreprinderi Mici și Mijlocii din România. Astfel,...
Cezar Gumeni a absolvit Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iași. Ulterior, Cezar a dobândit cunoștințe și abilități manageriale în cadrul Open University Business School (UK), instrumente de management strategic la Critical Path Strategies (Boerne Texas, USA) și abilități de bază în coaching la MetaSysteme Coaching(France). De mai bine de 15 ani, Cezar a ocupat poziții...
În prezent, Alexandru Chiriță coordonează operațiunile diviziei de Scule Electrice din cadrul companiei germane Robert Bosch, lider mondial în domeniul tehnicii și inovației. Sfera sa de responsabilități include activitățile de Sales, Marketing, Business Development precum și Customer Support. Anterior, acesta a ocupat poziția de Marketing Manager în cadrul Pirelli Tyres Romania dar a activat și...
Eduard este Manager de Vanzari si Marketing in cadrul Makita Romania incepand cu anul 2012. El are o experienta cumulata de peste 15 ani, dintre care 12 ani in pozitii de middle si top management. Faptul ca a lucrat de-a lungul anilor atat pentru retaileri internationali, cat si pentru producatori/firme de distributie, i-a permis sa...
Vlad are o experienta comerciala de peste 12 ani, dezvoltata cu precadere in cadrul companiilor internationale. De 7 ani a ocupat pozitii de management comercial in Romania dar si in afara tarii. In perioada 2012-2015 a ocupat pozitia de director comercial pentru Europa de Sud Est in cadrul L’Oreal, divizia de lux, avand un subordine...
Gogu Ștefănescu este trainer, coach, consultant. A venit în zona managementului de proiect, care-l preocupă de peste 20 ani, din lumea tehnicienilor: în primii ani după ce și-a dat licența la Facultatea de Automatică a Universității Politehnice București, Gogu a lucrat ca inginer de sistem la Combinatul Petrochimic Borzești, pentru ca mai apoi să conducă...
In prezent, Cristina Avram gestioneaza activitatea de marketing pentru intregul portofoliu de branduri Fabryo: savana, APLA, INNENWEISS si ROST. Cristina coordoneaza campaniile de pozitionare si comunicarea de brand, strategia de marketing pentru lansarea de noi branduri si extensii de brand, mixul de comunicare de marketing si design-ul de ambalaj. Toate actiunile au scopul de a...
PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor; Senior trainer & consultant, Sfera Business Doctor în Marketing (PhD), MBA și MBA International (Helsinki School of Economics). Pablo a deținut funcții de conducere în vânzări și marketing la mai multe companii multinationale de-a lungul ultimilor 10 de ani. El a realizat proiecte pentru...
TEMATICĂ

 

  • DIGITIZATION, A GLIMPSE INTO THE FUTURE. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
  • ON THE FAST LANE OF CUSTOMER CENTRICITY. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
  • KEEPING UP WITH TODAY’S B2C TRENDS. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
  • MEETING & GREETING BUSINESS SUCCESSProvocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”.
  • DIGITAL SAVVY BRANDS. Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce masură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
  • SMART B2B ECOSYSTEMS. Importanța unei abordări personalizate și aspecte cheie de luat în calcul în procesul de decision-making al companiilor
  • SALES KPIs THAT LEAD TO MARKETING PERFORMANCECare sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional?
  • MIND THE LEADERSHIP GAP. Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing? Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management
  • THE FUTURE IS AGILE. “Agile selling” sau adaptarea rapidă la feedback-ul primit în timp real de la consumatori. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
  • THE INTERNATIONAL PERSPECTIVECum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
  • FROM SATISFIED CONSUMER TO BRAND LOVERCele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
PARTENER DE MOBILITATE:

SUSȚINUT DE:
       

BUSINESSMARK SUSȚINE:

     


RADIOUL PRINCIPAL:

PARTENERI MEDIA:

                                                                         NewMoney         Jurnalul de afaceri         Femei in afaceri         business24     ziare.com                Manager Express- Online              Saptamana_Financiara [Converted]        Debizz         globalmanager_logo                 logo finzoom nou (002)     roportal   Calendar Evenimente            avocatura.com                voxcapital                   Valoarea             Legal Marketing      pr box_logo  MLM mic        administratie logo     Rabbit pozitiv    rbe LOGO

Detaliile Evenimentului
Parteneri