Sales & Marketing conference 2018, București

La fel ca în 2017, există o tendință de schimbări accelerate cu care se vor confrunta departamentele de vânzări și marketing. Există două variante: putem lăsa aceste schimbări să ne afecteze sau ne putem pregăti, astfel încât să profităm de ele.

De la personalizarea uneltelor de sales & marketing în funcție de consumator, la constituirea unei culturi bazate pe încredere, toate acestea reprezintă măsuri ce trebuie adaptate, astfel încât să se alinieze noilor tendințe aduse de lumea digitala.

Află care sunt cele mai noi trenduri în materie de sales & marketing de la specialiști în domeniu, în cadrul conferinței SALES AND MARKETING 2018 ce va avea loc la Hotel InterContinental în București pe 23 mai 2018.

TARGET

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali / Directori de Vânzări
  • Sales Coordinators
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori
Managing Director, VALORIA Este pasionată de NLP,  ține cursuri de psihologia vânzării și psihologia leadershipului. În anul 2016 a făcut pasul în antreprenoriat, după ce timp de 15 ani a condus departamentul de Marketing și Business Development al unei importante companii străine din România. Elena Badea este absolventă a Universității Politehnica București, însă a construit...
CONTEXPERT, Managing Partner  
TO THE TOP, General Manager George este un tânăr cu educație și formare în medii competitive, internaționale. La numai 27 de ani, George are o experiență cumulată de peste 8 ani în companii multinaționale sau în medii antreprenoriale, dar și în organizații de voluntariat. A lucrat în mai mult de 40 de echipe și a livrat...
BERE ZĂGANU, Owner Laurențiu Bănescu este co-fondatorul Zăganu – un brand de bere artizanală, nepasteurizată, produsă în micro-berăria proprie, situată la poalele muntelui cu același nume. Laurențiu are peste 10 ani de experiență în poziții de management în Vânzari și Marketing, în companii multinaționale cum ar fi Coca-Cola, Carlsberg, Red Bull sau Henkel. Din 2013, Laurențiu,...
BARILLA GROUP, CEE Head of Commercial Peste 17 ani experiență comercială și antreprenorială în domeniile FMCG, Big Arena Events, Farma, Automotive și IT. PhD. în marketing, specializare în orientari strategice spre inovare și brand.
DECATHLON ROMÂNIA, Communication Leader Lăcrămioara are 27 de ani și s-a născut în Brașov. A studiat în cadrul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor la Universitatea Transilvania din Brașov, specializarea Tehnici și Strategii de Marketing. Lăcrămioara și-a continuat studiile tot la Universitatea Transilvania, unde a terminat Masterul în Cercetări de Piață – Strategii de Marketing. Lucrează...
BCR PENSII, Head of Sales Department Și-a început cariera de pe băncile facultății, ca Expert Financiar în cadrul unei companii germane de consultanță, lucrând la capitolele economice ale studiilor de fezabilitate și ale Masterplan-urilor aferente proiectelor de reabilitare și modernizare ale rețelelor de energie și utilități din România. În 2008, în plină criză financiară globală, lucra...
FUJITSU, Balkans Sales Director
ROMPETROL DOWNSTREAM, Commercial Director Având o experiență de 16 ani, acumulată în cadrul Rompetrol Downstream, companie parte a Grupului Rompetrol, Adriana coordoneaza ăn acest moment vânzările B2B la nivel național. De 4 ani conduce o echipă de vânzări de 50 de persoane, echipă care gestioneaza în acest moment aproximativ 12.000 clienți persoane Juridice, 65% din volumele...
ING, Managing Director, Head of Financial Markets Corporate Sales for Central & Eastern Europe
GOOGLE, Head of Nordic and Benelux Inbound Sales Raisa este manager de vânzări la Google, conducând strategia de achiziții SMB pe piața Nordică. În ultimii 7 ani, a avut diverse roluri în cadrul mai multor locații ale companiei, precum French Help Center Lead în Wroclaw, coordonator al departamentelor de social media în EMEA și APAC, reîntorcându-se...
ERICSSON, Ph.D. VP Sales, Information and Communications Technology, Fintech, Business Operations and Management Rita Mokbel este un lider pasionat, cu o îndelungată experiență în fintech, media și ICT. În momentul de față conduce forța de vânzări la nivel global a companiei Ericsson, ocupându-se de portofoliul de servicii financiare mobile, susținând atât sectorul privat, cât și pe...
GRAPHTEC DESIGN, Director General Fiind un om cu multe virtuți, decis și permanent inspirat a făcut în viața totul ca atunci cand nu există ghinion, dar nici noroc, ci doar o straduință proprie crezând în visul sau, ajutând la creația din viața sa. De la 19 de ani si-a început cariera ca antreprenor fiind angrenată...
Bilet
470 lei +TVA
Buy Ticket

10% - 2 participanti

15% - 3 participanti

20% - 4+ participanti

  • The modern twins. Sales și marketing, frații regăsiți ai organizațiilor. De ce separarea lor nu mai este posibilă și de ce este important să realizăm cât mai curând acest lucru?
  • Growth & fast growing brands. Digital sales&marketing pentru o creștere accelerată
  • The future is now. Millenials- noii consumatori, noii generatori de modele de sales&marketing.
  • Challenging enigmas. Ce ne propune viitorul și cum ar putea departamentele de vânzări și marketing să își pregătească viitoarele tactici, îmbunătățind prezentul?
  • Everything is personal. Personalizarea- must-ul în sales&marketing. Cum ne utilizăm resursele și informațiile în mod corect și eficient? Care este linia de delimitare între prea puțin și prea mult?
  • Sales Funnels. Cum ne adaptăm corect tacticile, astfel încât să echilibrăm timpul acordat diferitelor obiective de vânzări?
  • Talk to me! Interacțiunea ca element esențial pentru consumatorul modern, informat. Cum integrăm eficient interacțiunea în planul de sales&marketing?
  • Challenge accepted! Teorie, analiză, schimbare- importanța ”matematicii” din spatele strategiilor de sales&marketing
  • Don’t sell, close! Shifting the Organizational Paradigm. Dintr-o echipă de selleri intr-o echipă de closeri.
  • Energy boost- branduri energice, rapide, agile și strategiile lor pentru dinamizarea vânzărilor
  • Emotional connection & user experience. Cum creăm legături emoționale între branduri și consumatori prin sincronizarea dintre sales și marketing? Cum ne diferențiem brandul dintre alte mii la care apelează comsumatorii zilnic?
  • Artificial Intelligence – the new way. Cum impactează inteligența artificială lumea business-ului la nivel de sales&marketing? Cum integrăm AI în strategiile de sales&marketing?
  • Takes one to know one. Cât de bine ne cunoaștem consumatorii? Personalizarea ca factor cheie în sales&marketing
  • The culture of trust. Beneficiile dezvoltării unei culturi bazate pe încredere
  • Integrate. Consolidate. Collaborate. Setarea obiectivelor încă de la început ajută la tranziția de la cultura detașată la cea bazată pe implicare continuă
  • Virtual & augmented reality – the ”wow” effect. Cum poți duce experiența consumatorului la un nou nivel? Jocul se schimbă, suntem pregătiți să integrăm noile tehnologii în strategiile de sales&marketing?
CU SUSȚINEREA:
BUSINESSMARK SUSȚINE: 
              
RADIOUL OFICIAL:

PARTENERI MEDIA:

         NewMoney                                      Jurnalul de afaceri      business24     ziare.com                                  Debizz            globalmanager_logo                roportal             voxcapital                     Valoarea                  administratie logo        Rabbit pozitiv                  

Detaliile Evenimentului
Parteneri