Sales & Marketing Conference 2021

Pandemia de COVID-19 a adus companiile în fața uneia dintre cele mai dificile provocări. Schimbările rapide și de mare impact au pus la încercare business-urile, iar în fața consumatorilor, brandurile au fost puse în situația de a își demonstra puterea, autenticitatea, valorile. La nivel de sales & marketing, agilitatea a fost cea care, la finalul zilei, a contat cel mai mult. Dar ce definește această agilitate în momente de criză?

Luăm un timp de respiro pentru a privi înapoi, dar și înainte, la cum am reușit să trecem peste o provocare atât de serioasă, dar și la cum ne-a schimbat acest lucru. Vă așteptăm să vă alăturați online pe 23 iunie 2021 la “Sales & Marketing Conference”.

Audiență:

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali
  • Directori de Vânzări
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori
Head of Sales, tazz by eMAG Cu peste 15 ani de experiență în vânzări și business development, Cătălin Gealapu coordonează echipa de sales a start-up-ului tazz by eMAG. Înainte de a se alătura acestei echipe, el a condus operațiunile de sales ale altor jucători importanți de pe piață, precum Uber Eats, Tradus (OLX Group), Oracle sau Microsoft.
Commercial Director, Cafea Fortuna Manager executiv cu peste 15 ani experiență în conducerea echipelor, în companii de top din industria FMCG.  A construit structuri și procese de vânzări sustenabile și a dezvoltat echipe capabile să livreze performanțe notabile. Începand cu anul 2017 conduce departamentul comercial al celui mai important brand românesc din industria de cafea,...
Marketing Manager, AVON În prezent, Cristina Avram gestionează întreaga activitate de marketing în cadrul companiei AVON. Cristina este responsabilă de definirea strategiei de marketing, crearea broșurilor Avon care să răspundă nevoilor consumatorilor și tendințelor pieței și dezvoltarea unei echipe puternice locale. Înainte de Avon, Cristina și-a consolidat experiența lucrând ca Brand&Communication Marketing Manager și Senior...
Chief Operations Officer, Stanleybet România “Îmi place ceea ce fac și cred cu tărie că poți reuși atât timp cât ai în spate o echipă puternică care să te provoace și să te susțină în același timp.”
Head of Quantitative Research, iSense Solutions În decursul carierei de peste 10 ani în market research, Alina a coordonat proiecte naționale și internaționale, din diverse industrii, cum ar fi retail, FMCG, banking sau pharma. Alina are o vastă experiență pe tipuri de metodologii care includ studii de segmentare, mystery shopping, market potential, customer satisfaction, U&A,...
Director Național Vânzări, Groupama Asigurări România Ștefan are o experiență de 20 de ani în industria asigurărilor, timp în care s-a specializat în design-ul și implementarea strategiilor de vânzări. Înainte de a se alătura Groupama Asigurări în 2018, a condus diviziile de vânzări la nivel național ale unor importanți asigurători din piață. Este licențiat în...
Marketing Director, Electrolux Romania Teodora este un profesionist in marketing si comunicare cu o experienta de 20 ani in diferite industrii pentru companii si branduri globale de top. Expertiza cuprinde un spectru larg de sectoare, de la electro-IT, retail si FMCG (din pozitia de Marketing Director la Electrolux Romania, Vel Pitar Grup si Carrefour Romania),...
Head of Marketing, BCR Sunt un marketer orientat către rezultate, cu experiență și aplecare spre leadershipul echipelor și proiectelor complexe. Cred în creșterea organică a afacerii prin îmbunătățirea sănătății brandurilor. La bază, sunt un economist care și-a înmuiat degetele în piscina Științelor Politice și apoi a făcut un plonjon cu imersiune completă în dinamica lume...
Managing Partner, Sfera Business Cătălin are o experiență de peste 20 ani în conducerea echipelor. Cariera profesională include roluri atât în companii multinaționale importante, cât și în organizații antreprenoriale, românești, lideri în industriile lor. În 2014 a fondat Sfera Business, companie care se află în top 10 firme de training și consultanță în 2020. În...
Alin Cobileac
Alin este Team Leader al echipei de dezvoltare Business Intelligence/Corporate Performance Management din cadrul Senior Software. Este specializat în dezvoltarea de soluții BI/CPM  și are o experiență vastă în domeniul financiar, în ceea ce privește procesele de Bugetare, Raportare și Analiză KPI.
Business Development Manager Romania, Adria & Slovakia, Brown-Forman Cezar și-a început cariera în marketing în 2006, în cadrul unei agenții de publicitate din Cluj-Napoca, apoi a activat in mai multe companii de renume: FrieslandCampina, Procter&Gable, BAT si L’Oreal La începutul lui 2013, Cezar a fost numit de Brown-Forman în poziţia de brand manager al Jack...
Managing Partner, BusinessMark
  • NEED FOR SPEED. Pe cât de repede a venit criza provocată de pandemia de COVID-19 la nivelul mediului de afaceri, pe atât de încet pare să se sfârșească. Pentru a supraviețui, companiile au fost nevoite să reacționeze concret și extrem de rapid. Ce rol strategic au avut departamentele de sales & marketing în acest context?
  • TURNING TABLES. Cum putem, punând sales & marketing în centrul strategiei, să transformăm mișcările de pe piață, provocate de pandemie, în oportunități de business?
  • NEW WAYS. Ce s-a schimbat în profilul consumatorilor în această perioadă? Cum s-a modificat stilul acestora de viață? Cum au reusit departamentele de sales & marketing să se adapteze din mers la nevoile în schimbare ale clienților, păstrând stabilitatea?
  • MARKETING AGILITY. Pandemia a fost, poate, cel mai "disruptive" factor cu care ne-am intâlnit sau, cel puțin,  cel mai rapid. Într- un context apărut peste noapte, mesajele aflate în plină comunicare, campaniile aflate în derulare, produsele aflate în producție, lansările pregătite, stocurile făcute, planurile media și bugetele realizate etc - toate au devenit, peste noapte, irelevante, neadaptate, nepotrivite. Cum schimbi rapid tot, fără a pune stop și rămânând conectat la piață prin agilitate la nivel de markering?
  • THINK FAST. Deciziile rapide ce au dictat câștigarea luptei cu criza provocată de pandemie. Care au fost factorii strategici care au determinat câștigătorii în această situație?
  • CONNECT. Online sales, e-commerce & digital marketing. Într- o lume deodată aflată "remote", ce rol au jucat segmentele online și digital ale departamentelor de sales & marketing în strategia de adaptare a companiilor? Ce schimbări ne așteptăm să rămână valabile și după depășirea pandemiei?
  • OK COMPUTER. Cum a reușit tehnologia să salveze situația odată cu "noua ordine" dictată de pandemie? Care sunt principalele moduri prin care dezvoltarea tehnologică ne-a ajutat să putem lucra, coopera și face business chiar și în aceste condiții?
  • B2B SALES. Realitatea interacțiunilor creată de pandemie are premisele unei generalizări? Putem discuta despre o nouă normalitate, una digitală? Care este eficiența procesului de vânzare digital față de cel direct, în persoană, la nivel B2B? Cum  arată viitorul în acest segment?
  • LEAN ON ME. Unul dintre efectele pozitive ale pandemiei a fost acela al solidarității. Companiile au sprijinit statul, instituțiile și oamenii pentru a putea face față crizei sanitare, la fel cum consumatorii s- au solidarizat pentru a sprijini companiile aflate în pericol în această perioadă. Cum s- a reflectat acest lucru la nivelul sales & marketing și cât de fină este linia dintre prea mult și prea putin, dintre potrivit și nepotrivit?
  • POSITIVE IMPACT. Asumarea responsabilității unei influențe pozitive a brandului asupra comunității este un element esențial pentru noul consumator. Ce înseamnă impact pozitiv la nivel de sales & marketing?
  • THE HUMAN FACTOR. Tehnologiile avansează rapid, strategiile trebuie adaptate din mers, iar instrumentele de sales & marketing sunt în continuă schimbare. Cum rămâne cu factorul uman în acest vârtej? Importanța training-ului continuu al specialiștilor din zona de sales & marketing pentru o integrare eficientă a tehnologiei în activitatea companiilor. Calibrarea potențial-implementare prin perfecționarea echipelor și leadership.
  • MIND YOGA. Cum putem dezvolta, la nivelul echipelor, o gândire holistică a business-ului, o abordare flexibilă, agilă în raport cu brandurile, consumatorii, experiențele de cumpărare?
  • TELL MY STORY. Cum creăm povești puternice și cum le putem ajuta să capete ecou prin elementele vizuale și coloana sonoră potrivite? Abordarea holistică în storytelling.

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile Evenimentului
Parteneri