Loading Events
  • This event has passed.

Sales & Marketing Conference 2021

Pandemia de COVID-19 a adus companiile în fața uneia dintre cele mai dificile provocări. Schimbările rapide și de mare impact au pus la încercare business-urile, iar în fața consumatorilor, brandurile au fost puse în situația de a își demonstra puterea, autenticitatea, valorile. La nivel de sales & marketing, agilitatea a fost cea care, la finalul zilei, a contat cel mai mult. Dar ce definește această agilitate în momente de criză?

Luăm un timp de respiro pentru a privi înapoi, dar și înainte, la cum am reușit să trecem peste o provocare atât de serioasă, dar și la cum ne-a schimbat acest lucru. Vă așteptăm să vă alăturați online pe 23 iunie 2021 la “Sales & Marketing Conference”.

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 23.06.2021 - 09:30
  • Ora și data final: 23.06.2021 - 14:30
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: Marketing & PR Sales
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali
  • Directori de Vânzări
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • NEED FOR SPEED. Pe cât de repede a venit criza provocată de pandemia de COVID-19 la nivelul mediului de afaceri, pe atât de încet pare să se sfârșească. Pentru a supraviețui, companiile au fost nevoite să reacționeze concret și extrem de rapid. Ce rol strategic au avut departamentele de sales & marketing în acest context?
  • TURNING TABLES. Cum putem, punând sales & marketing în centrul strategiei, să transformăm mișcările de pe piață, provocate de pandemie, în oportunități de business?
  • NEW WAYS. Ce s-a schimbat în profilul consumatorilor în această perioadă? Cum s-a modificat stilul acestora de viață? Cum au reusit departamentele de sales & marketing să se adapteze din mers la nevoile în schimbare ale clienților, păstrând stabilitatea?
  • MARKETING AGILITY. Pandemia a fost, poate, cel mai „disruptive” factor cu care ne-am intâlnit sau, cel puțin,  cel mai rapid. Într- un context apărut peste noapte, mesajele aflate în plină comunicare, campaniile aflate în derulare, produsele aflate în producție, lansările pregătite, stocurile făcute, planurile media și bugetele realizate etc – toate au devenit, peste noapte, irelevante, neadaptate, nepotrivite. Cum schimbi rapid tot, fără a pune stop și rămânând conectat la piață prin agilitate la nivel de markering?
  • THINK FAST. Deciziile rapide ce au dictat câștigarea luptei cu criza provocată de pandemie. Care au fost factorii strategici care au determinat câștigătorii în această situație?
  • CONNECT. Online sales, e-commerce & digital marketing. Într- o lume deodată aflată „remote”, ce rol au jucat segmentele online și digital ale departamentelor de sales & marketing în strategia de adaptare a companiilor? Ce schimbări ne așteptăm să rămână valabile și după depășirea pandemiei?
  • OK COMPUTER. Cum a reușit tehnologia să salveze situația odată cu „noua ordine” dictată de pandemie? Care sunt principalele moduri prin care dezvoltarea tehnologică ne-a ajutat să putem lucra, coopera și face business chiar și în aceste condiții?
  • B2B SALES. Realitatea interacțiunilor creată de pandemie are premisele unei generalizări? Putem discuta despre o nouă normalitate, una digitală? Care este eficiența procesului de vânzare digital față de cel direct, în persoană, la nivel B2B? Cum  arată viitorul în acest segment?
  • LEAN ON ME. Unul dintre efectele pozitive ale pandemiei a fost acela al solidarității. Companiile au sprijinit statul, instituțiile și oamenii pentru a putea face față crizei sanitare, la fel cum consumatorii s- au solidarizat pentru a sprijini companiile aflate în pericol în această perioadă. Cum s- a reflectat acest lucru la nivelul sales & marketing și cât de fină este linia dintre prea mult și prea putin, dintre potrivit și nepotrivit?
  • POSITIVE IMPACT. Asumarea responsabilității unei influențe pozitive a brandului asupra comunității este un element esențial pentru noul consumator. Ce înseamnă impact pozitiv la nivel de sales & marketing?
  • THE HUMAN FACTOR. Tehnologiile avansează rapid, strategiile trebuie adaptate din mers, iar instrumentele de sales & marketing sunt în continuă schimbare. Cum rămâne cu factorul uman în acest vârtej? Importanța training-ului continuu al specialiștilor din zona de sales & marketing pentru o integrare eficientă a tehnologiei în activitatea companiilor. Calibrarea potențial-implementare prin perfecționarea echipelor și leadership.
  • MIND YOGA. Cum putem dezvolta, la nivelul echipelor, o gândire holistică a business-ului, o abordare flexibilă, agilă în raport cu brandurile, consumatorii, experiențele de cumpărare?
  • TELL MY STORY. Cum creăm povești puternice și cum le putem ajuta să capete ecou prin elementele vizuale și coloana sonoră potrivite? Abordarea holistică în storytelling.

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.