Sales & Marketing Conference, ediția a II-a

Singura constantă în business este că nimic nu este constant. În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este “aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător.

Companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și care provoacă status-quo-ul pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.

Astfel, în cadrul celei de-a doua ediții a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București, vom aborda principalele provocări întâmpinate de specialiștii în vânzări, business development și marketing, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici și instrumente utilizate de companiile lider de piață.

TARGET
  • Directori Comerciali / Directori de Vânzări
  • Sales Coordinators
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori
Gogu Ștefănescu este trainer, coach, consultant. A venit în zona managementului de proiect, care-l preocupă de peste 20 ani, din lumea tehnicienilor: în primii ani după ce și-a dat licența la Facultatea de Automatică a Universității Politehnice București, Gogu a lucrat ca inginer de sistem la Combinatul Petrochimic Borzești, pentru ca mai apoi să conducă...
Gigi Andrieș a intrat în lumea organizațiilor care învață pe cea mai firească dintre căi: învățând pentru a-și putea face mai bine meseria. În 1994 – când acumulase deja, ca inginer electronist și șef al unei echipe, o experiență practică în management – Gigi a intrat în contact, prin programele-pionier în epocă ale Open University...
Managing Partner, Sfera Business Manager executiv cu peste 15 ani experienta in conducerea echipelor, a dezvoltat si livrat programe de vanzari, negocieri, management strategic, managementul echipei de vanzari, managementul performantei. Trainer acreditat ANC si NLP Practitionner certificat de International Association for Neuro-Linguistic Programming. Este consultant autorizat PERSOLOG si trainer certificat Points of You. A absolvit Facultatea...
Frédéric Lamy, în vârstă de 45 de ani, este de 3 ani CEO si administrator al Leroy Merlin România. El a absolvit ESSEC si Wharton Business School. Si-a început cariera în 1994 ca auditor financiar la Arthur Andersen, timp de 3 ani. Ulterior, s-a alăturat grupului IT Compaq, timp de 2 ani, in calitate de...
In prezent, Cristina Avram gestioneaza activitatea de marketing pentru intregul portofoliu de branduri Fabryo: savana, APLA, INNENWEISS si ROST. Cristina coordoneaza campaniile de pozitionare si comunicarea de brand, strategia de marketing pentru lansarea de noi branduri si extensii de brand, mixul de comunicare de marketing si design-ul de ambalaj. Toate actiunile au scopul de a...
Şi-a început cariera în marketing în 2007, în cadrul producătorului de lactate Friesland Foods (în prezent FrieslandCampina), unde a activat timp de un an. În perioada 2008-2010 a ocupat poziţia de junior brand manager în cadrul Procter & Gamble, iar apoi mai puţin de un an a fost brand executive al mărcilor Dunhill şi Vogue...
PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor; Senior trainer & consultant, Sfera Business Doctor în Marketing (PhD), MBA și MBA International (Helsinki School of Economics). Pablo a deținut funcții de conducere în vânzări și marketing la mai multe companii multinationale de-a lungul ultimilor 10 de ani. El a realizat proiecte pentru...

* Tehnologizarea și schimbările pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
* Customer centricity și abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
* Cele mai importante trend-uri în B2C. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
* Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective și oportunități
* Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce masură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
* Sales & marketing în climatul B2B: tehnici, tendinte și bune practici. Importanța unei abordări personalizate și aspecte cheie de luat în calcul în procesul de decision-making al companiilor.
* Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing. Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management: bune practici și oportunități
* “Agile selling”: cum marketingul și vânzările se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit în timp real de la cumpărători. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
* Sales & Marketing din perspectivă internațională. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
* Metrici și măsurători comune pentru o mai bună evaluare a performanței. Care sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional
* De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
* Expunerea in Social Media, “Engage selling” si impactul asupra ratei de conversie: tendinte si bune practice. Interactive sales & marketing

Detaliile Evenimentului
  • De la
    09/03/2017 09:00
  • Până la
    09/03/2017 17:30
  • Loc
  • Organizator
    BusinessMark
  • Categorie
  • Adresa
    Calea Victoriei 63-81, București 030167
Parteneri