Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Sales & Marketing Conference

Puterea brandurilor pare a depinde tot mai mult, în ultimii ani, de capacitatea acestora de a construi relații. De la consumator, la parteneri, orice colaborare este acum deschisă ochiului public. Valorile, atitudinea, experiența generată- toate sunt elemente esențiale pentru consumatorul modern, bine informat și agil. Poveștile pe care brandurile aleg să le spună au un impact important, iar jocul seducției se întâmplă la un nivel mult mai subtil. În acest context, departamentele de sales și marketing devin eroi principali într-un nou scenariu, definit de viteză. Fără prea mult timp de adaptare, succesul pare a fi destinat brandurilor energice, vizionare, cu capacitate de adaptare. Vă propunem o doză de energie de la branduri inspirate în cadrul celei de a IV-a ediții SALES&MARKETING CONFERENCE

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali
  • Directori de Vânzări
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • PLOT TWIST. Cum s-au adaptat departamentele de sales și marketing schimbărilor ce au avut loc în ultimii ani la nivel de procese și tehnologii? Sales & marketing- doi eroi principali, cu drepturi egale asupra unui singur customer funnel, într-un scenariu în continuă schimbare.
  • MIND YOGA. Cum putem dezvolta la nivelul echipelor o gândire holistică a business-ului, o abordare flexibilă, agilă în raport cu brandurile, consumatorii, experiențele de cumpărare?
  • STAND OUT STAND UP. Având acces rapid la o mulțime de opțiuni, locale sau globale, consumatorul pare a fi tot mai greu de cucerit. Cum se poate face remarcat un brand? Experiența pe care o oferă consumatorului pare a rămâne cheia către o relație fericită și de lungă durată. Între interpretarea datelor, client service, integrarea de tehnologii noi precum VR&AI, conectarea emoțională, personalizare și optimizare, cum reușim să creăm o strategie eficientă?
  • FUTURE JOBS & LEADERSHIP. Odată cu progresul tehnologiei, joburile din sales & marketing se schimbă și ele. Sunt necesare noi skill-uri, iar profilul specialiștilor din aceste domenii capătă noi valențe. Cum gestionăm această situație la nivel de leadership?
  • THE POWER OF SEDUCTION. Între marketing și sales, carisma unui brand poate fi cel mai eficient mod de seducere a cumpărătorilor. Dar pentru a dezvolta relații pe termen lung, care sunt valorile pe care un brand trebuie să le ofere pentru loializarea consumatorilor?
  • BRANDS, STORIES AND SALES. Content, storytelling par a fi cuvintele viitorului. Construcția de conținut din jurul unui brand capătă tot mai mare importanță în ochii cumpărătorilor. Cum pot colabora specialiștii de sales și marketing pentru a construi content util, relevant, racordat la realitate?
  • TWO WAY STREET. Discutăm despre consumatorul modern, informat, însă cât de bine își cunosc brandurile cumpărătorii?  Reciprocitate, conținut relevant, personalizare, promptitudine, accesibilitate – termeni de definiție ai experienței consumatorilor.
  • I JUST WANT TO FEEL REAL LOVE. Intr-o lume a digital-ului, experiența ”face to face” pare a coborî pe locul doi în discuția despre sales&marketing. Dar experiența offline pe care brandurile o oferă rămâne extrem de importantă și nu trebuie neglijată. Viața dincolo de gadgeturi în termeni de sales&marketing.
  • TALK TO ME. Revoluția ”conversational” sales&marketing. Cum atragi în mod rapid și simplu consumatorii în conversații fără obligații, cu accent asupra nevoilor lor,  dar și asupra înțelegerii lor?
  • HUMAN-BOT ROMANCE. Fie că discutăm la nivelul optimizării proceselor interne ale departamentelor sales&marketing sau la îmbunătățirea experienței consumatorilor cu brandul, integrarea tehnologiei chatbot pare ”the next big thing”. Investițiile în noile tehnologii și impactul asupra business-urilor.
  • COSTS GOING DOWN, SPIRITS UP.  Cum putem armoniza procesele de sales&marketing, integra tehnologia și utiliza datele, printr-o abordare customer-centric pentru o optimizare a costurilor?
  • NO GAP ALLOWED. Între offline și online, între cifre și cuvinte, între real și realitate virtuală, între uman și artificial, orice detalii contează. O abordare 360 este esențială, iar prezența unui brand, indiferent de mediu, trebuie calibrată unei strategii holistice. Cum integrăm toate elementele într-un scenariu fără ”spații goale”?
  • EYES WIDE OPEN. Dincolo de procese, optimizări și tehnologie, cum păstrăm, în era vitezei, ochii deschiși în raport cu ceea ce este relevant pentru consumatorii noștri? Relevanța ca indicator al înțelegerii cosumatorilor și al agilității

Sponsori & parteneri

Cu susținerea

Traducere oferită de

BusinessMark susține

Radio oficial

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.