Sales & Marketing Conference

Puterea brandurilor pare a depinde tot mai mult, în ultimii ani, de capacitatea acestora de a construi relații. De la consumator, la parteneri, orice colaborare este acum deschisă ochiului public. Valorile, atitudinea, experiența generată- toate sunt elemente esențiale pentru consumatorul modern, bine informat și agil. Poveștile pe care brandurile aleg să le spună au un impact important, iar jocul seducției se întâmplă la un nivel mult mai subtil. În acest context, departamentele de sales și marketing devin eroi principali într-un nou scenariu, definit de viteză. Fără prea mult timp de adaptare, succesul pare a fi destinat brandurilor energice, vizionare, cu capacitate de adaptare. Vă propunem o doză de energie de la branduri inspirate în cadrul celei de a IV-a ediții SALES&MARKETING CONFERENCE!

Audiență

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali
  • Directori de Vânzări
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori

Istoricul proiectului:  3 ediții // 6 sesiuni // 40 speakeri // 370 participanți

Global Marketing and Brand Manager, Alienware, DELL. Lisa Myers are peste 20 de ani de experiență în marketingul jocurilor video – cel mai recent cu marca Alienware deținută de Dell. Ea conduce strategia brandului și a creativității de pe tot globul, asigurând autenticitatea, experiențe pasionate cu audiența și execuții puternice. A condus campanii globale de...
Global Senior Online Marketing Manager, SIEMENS Pauliina a fost numită, de către B2B Marketing Magazine, în Top 10 femei cu cel mai mare impact in Tech in 2019. Un speaker captivant, stand up comedian și executive coach, Pauliina este responsabilă la Siemens pentru activarea globală din peste 90 de țări. Oferă sfaturi și workshop-uri digitale,...
Business Transformation Strategist /Professor of practice, HULT INTERNATIONAL BUSINESS SCHOOL. Director de marketing vizionar și inovator, cu peste 20 de ani de experiență în diverse funcții, inclusiv marketing, comunicare, dezvoltare de brand, digital, publicitate, dezvoltare de inovații de dezvoltare durabilă și lean start-up. Liliana este un leader care combină expertiza de afaceri și talentul creativ...
National Sales Manager. GROUP CRIS-TIM. Bogdan Colea a preluat în decembire 2017 responsabilităţile de director naţional de vânzări pentru toate diviziile grupului Cris-Tim, după ce anterior a coordonat vânzările companiei CrisTim 2 Prodcom către lanţurile comerciale internaţionale. Astfel, Bogdan răspunde de vânzările în toate canalele de comerţ cu amănuntul (inclusiv magazinele proprii), cash & carry...
Chapter Lead Marketing , ING Bank Romania Marketer, strateg și people manager cu peste 20 de ani experiență în diverse funcții în domeniul financiar-bancar, pune în scenă de 12 ani, împreună cu echipa pe care o coordonează, strategia de marketing a ING. Îmbină cu placere viața de familie cu antreprenoriatul și zona de consultanță în...
Managing Partner, Sfera Business Manager executiv cu peste 15 ani experienta in conducerea echipelor, a dezvoltat si livrat programe de vanzari, negocieri, management strategic, managementul echipei de vanzari, managementul performantei. Trainer acreditat ANC si NLP Practitionner certificat de International Association for Neuro-Linguistic Programming. Este consultant autorizat PERSOLOG si trainer certificat Points of You. A absolvit Facultatea...
Touchpoints, Media & Communication Manager, FRIESLANDCAMPINA România. Anca Roman este Communication Manager, în cadrul departamentului de marketing al FrieslandCampina România de aproape 3 ani. S-a alăturat companiei în urmă cu 6 ani, ocupând anterior poziția de marketing manager DBB. Are o experiență de peste 15 ani în companii internaționale, lucrând pentru brand-uri precum Lay’s, Krax, Star,...
Commercial Activity Leader, IKEA. Cristina Simulescu și-a petrecut ultimii 10 ani în IKEA,  unde a avut diverse poziții în departamentele de Vânzari și Logistică.  Experiența acumulată în acest timp au ajutat-o să înțeleagă ce înseamnă un management performant, cât de importantă este orientarea față de clienți, dar mai ales cum o afacere poate crește exponențial,...
Regional Development Manager România & Bulgaria, AMREST (Starbucks). Licențiat în economie, Cristian și-a început cariera în domeniul vânzărilor în companii precum British American Tobacco și Shell. Reorientarea către retail s-a produs prin intermediul Tengelmann’s Plus Discount, când acesta a fost recrutat pentru a ocupa funcția de Director regional pentru vânzări și operațiuni. De mai bine...
Director Marketing Communications, METRO CASH & CARRY România Marina își susține clienții dintotdeauna și în prezent se bucură să lucreze într-un mediu distractiv, fericit, relaxant și înconjurată de oameni pozitivi. Parcursul ei profesional a avut la bază plăcerea de a face lucruri bune, durabile și frumoase, în fiecare zi. Cu o experiență vastă în Strategia...
480 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

  • PLOT TWIST. Cum s-au adaptat departamentele de sales și marketing schimbărilor ce au avut loc în ultimii ani la nivel de procese și tehnologii? Sales & marketing- doi eroi principali, cu drepturi egale asupra unui singur customer funnel, într-un scenariu în continuă schimbare.
  • MIND YOGA. Cum putem dezvolta la nivelul echipelor o gândire holistică a business-ului, o abordare flexibilă, agilă în raport cu brandurile, consumatorii, experiențele de cumpărare?
  • STAND OUT STAND UP. Având acces rapid la o mulțime de opțiuni, locale sau globale, consumatorul pare a fi tot mai greu de cucerit. Cum se poate face remarcat un brand? Experiența pe care o oferă consumatorului pare a rămâne cheia către o relație fericită și de lungă durată. Între interpretarea datelor, client service, integrarea de tehnologii noi precum VR&AI, conectarea emoțională, personalizare și optimizare, cum reușim să creăm o strategie eficientă?
  • FUTURE JOBS & LEADERSHIP. Odată cu progresul tehnologiei, joburile din sales & marketing se schimbă și ele. Sunt necesare noi skill-uri, iar profilul specialiștilor din aceste domenii capătă noi valențe. Cum gestionăm această situație la nivel de leadership?
  • THE POWER OF SEDUCTION. Între marketing și sales, carisma unui brand poate fi cel mai eficient mod de seducere a cumpărătorilor. Dar pentru a dezvolta relații pe termen lung, care sunt valorile pe care un brand trebuie să le ofere pentru loializarea consumatorilor?
  • BRANDS, STORIES AND SALES. Content, storytelling par a fi cuvintele viitorului. Construcția de conținut din jurul unui brand capătă tot mai mare importanță în ochii cumpărătorilor. Cum pot colabora specialiștii de sales și marketing pentru a construi content util, relevant, racordat la realitate?
  • TWO WAY STREET. Discutăm despre consumatorul modern, informat, însă cât de bine își cunosc brandurile cumpărătorii?  Reciprocitate, conținut relevant, personalizare, promptitudine, accesibilitate – termeni de definiție ai experienței consumatorilor.
  • I JUST WANT TO FEEL REAL LOVE. Intr-o lume a digital-ului, experiența ”face to face” pare a coborî pe locul doi în discuția despre sales&marketing. Dar experiența offline pe care brandurile o oferă rămâne extrem de importantă și nu trebuie neglijată. Viața dincolo de gadgeturi în termeni de sales&marketing.
  • TALK TO ME. Revoluția ”conversational” sales&marketing. Cum atragi în mod rapid și simplu consumatorii în conversații fără obligații, cu accent asupra nevoilor lor,  dar și asupra înțelegerii lor?
  • HUMAN-BOT ROMANCE. Fie că discutăm la nivelul optimizării proceselor interne ale departamentelor sales&marketing sau la îmbunătățirea experienței consumatorilor cu brandul, integrarea tehnologiei chatbot pare ”the next big thing”. Investițiile în noile tehnologii și impactul asupra business-urilor.
  • COSTS GOING DOWN, SPIRITS UP.  Cum putem armoniza procesele de sales&marketing, integra tehnologia și utiliza datele, printr-o abordare customer-centric pentru o optimizare a costurilor?
  • NO GAP ALLOWED. Între offline și online, între cifre și cuvinte, între real și realitate virtuală, între uman și artificial, orice detalii contează. O abordare 360 este esențială, iar prezența unui brand, indiferent de mediu, trebuie calibrată unei strategii holistice. Cum integrăm toate elementele într-un scenariu fără ”spații goale”?
  • EYES WIDE OPEN. Dincolo de procese, optimizări și tehnologie, cum păstrăm, în era vitezei, ochii deschiși în raport cu ceea ce este relevant pentru consumatorii noștri? Relevanța ca indicator al înțelegerii cosumatorilor și al agilității
BUSINESSMARK SUSȚINE:

TRADUCERE OFERITĂ DE:

CU SUSȚINEREA:
RADIOUL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
ziare.combusiness24 Debizzinoras Jurnalul de afaceriglobalmanager_logo administratie logo

Detaliile Evenimentului
Parteneri