Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

SEE Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2021

Într-un mediu social și economic din ce în ce mai volatil, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la schimbările comportamentului consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere.

Eficiența operațională ridicată și managementul eficace al lanțului de aprovizionare sunt esențiale, un diferențiator important pentru business-uri, iar lanțurile de aprovizionare se află sub o presiune continuă de a performa.

Contextul s-a modificat, la fel și obiectivele,  iar noul coronavirus reprezintă un catalizator în plus al schimbării. Evoluția tehnologică rapidă, noile niveluri ale conectivității și digitalizarea potențează riscurile, însă și oportunitățile pentru companiile care se adapteză cel mai rapid la noul context, în care modelul tradițional de aprovizionare nu mai este relevant. Pentru a face față acestui nou val, managerii trebuie să înțeleagă ce este nou, ce este posibil și ce este diferit acum.

Vom dezbate împreună la “Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, eveniment ce va avea loc pe 17 septembrie la București.

Evenimentul reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top, de a cunoaște profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial în viitor.

Formatul evenimentului este hibrid, urmând să se desfășoare în format fizic (la Hotel Radisson Blu), în conformitate cu prevederile și condițiile autorităților, dar și online (platforma Cisco Webex).

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Directori Logistică
  • Supply Chain Managers
  • Manageri transport și distribuție
  • Directori Operaționali
  • Directori Generali
  • Directori Financiari
  • Manageri planificare, aprovizionare, depozite
  • Directori import-export
  • Directori comerciali și vânzari

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • Optimizare și tendințe în supply chain. Supply Chain Management. Digitalizarea și automatizarea lanțului de aprovizionare ca avantaj competititiv. Lanțul de aprovizionare în cloud. Securitate. Strategii de optimizare, transformare și managementul lanțului de aprovizionare. Optică nouă în business: focus pe dimensiunea strategică, nu pe cea operațională. KPIs. Reducerea și gestionarea riscului.
  • E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain și logistică. Între externalizarea unor segmente operaționale și dezvoltarea acestora la nivel intern. Bune practici și oportunități. Adaptarea proceselor de supply chain și logistică la momentele de creștere bruscă a crererii. Alinierea marketing-ului cu logistica în comerțul electronic.
  • E-logistics transformation. Optimizarea și transformarea proceselor logistice cu focus pe client. Importanța unui lanț de aprovizionare performant. Soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, provocările e-commerce-ului transfrontalier, integrarea soluțiilor tehnologice. Măsurarea performanței în operațiunile logistice în e-commerce.
  • Logistică inversă. Gestionarea și eficientizarea retururilor. Creșterea vizibilității lanţului de aprovizionare.
  • Adaptarea companiilor de curierat la noul context și perspectivele de dezvoltare ale pieței serviciilor de curierat.
  • Optimizarea depozitelor. Proiectare, îmbunătățirea eficienței depozitului, tehnologii, depozite inteligente.
  • Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje.
  • Dinamica raportului cerere-ofertă în București și la nivel național pentru spații logistice. Planuri și strategii de dezvoltare, investiții, provocările și tendințele anului 2021.
  • Inovație în Supply Chain. IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud, roboți, automatizare și digitalizare, blockchain.
  • The future of workforce în supply chain. Motivarea echipelor și performanța operațională. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați. Inteligența artificială și transformarea job-urilor, cu focus pe elementele care aduc plus valoare și pe care un robot nu le poate îndeplini.
  • Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic: Oportunități, soluții și provocări pentru integrarea și monitorizarea modernă a lanțului de aprovizionare. Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri? Impactul asupra transportului de mărfuri.
  • Forecast și Demand Management. Stock Management. Bune practici și îmbunătățirea performanței în planificare, depozitare și livrare.
  • Promovarea alinierii organizaționale și cross-functional support.
  • Control și sustenabilitate: Capacități de raportare în timp real, process metrics și alternative ale functional metrics, sisteme integrate și interfețe de utilizator moderne.
  • Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică.
  • Multichannel supply chain. Rute flexibile și alternative pentru accesul pe noi piețe. Valorificarea mix-ului logistic și al transporturilor rutiere, aeriene, navale și feroviare.
  • Transportul intermodal – eficiență a costurilor și responsabilitate ecologică. Aspecte privind optimizarea transportului containerizat de mărfuri.
  • Importanța transportului rutier în lanțul logistic. Soluții eficiente de transport și distribuție. Provocări și oportunități.
  • Aspecte privind transportul feroviar în România. Perspective de dezvoltare, investiții, creștere a eficienței.
  • Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritime.
  • Importanța punctelor nodale. Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale.
  • Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei.

Sponsori & parteneri

Parteneri

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.