Loading Events
  • This event has passed.

SHIFT. Change Management Conference 2021

Schimbarea este cu siguranță un termen cu o definiție în continuă evoluție. La nivel organizational, la fel ca la nivelul societății, schimbarea nu mai este un eveniment particular, cu un început concret și un final previzibil. Să discutăm despre ”change management” este, poate, mai provocator ca niciodată prin prisma schimbării continue pe care companiile trebuie să o încurajeze pentru a face față dinamicii la nivel de business. Recenta criză provocată de pandemie a scos, însă, la iveală un nou tip de schimbare – cea accelerată. Puse în fața unei situații complet neprevăzute, companiile au fost nevoite să dea dovadă de putere de adaptare și agilitate. Care sunt trăsăturile de bază ale companiilor ce vor ieși câștigătoare din această mare provocare? Discutăm despre toate acestea, pe 10 iunie 2021, în cadrul ”SHIFT. Change Management Conference”.

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 10.06.2021 - 11:00
  • Ora și data final: 10.06.2021 - 14:00
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: Management & Leadership
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • Directori Generali
  • Directori Executivi
  • Directori de Vânzări
  • Directori HR
  • Directori de Dezvoltare
  • Change Managers
  • Directori de Marketing
  • Specialiști în PR
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • THE NEW NORMAL. Având în vedere ritmul ultimilor ani, mai putem spune că schimbarea este elementul perturbator în peisajul de business sau a devenit schimbarea noua normalitate, starea de fapt? Ce mai putem defini drept “disruptive” în contextul actual?
  • CREATURES OF CHANGE. Adaptarea oamenilor la schimbare a fost și este unul dintre principalele preocupări pentru echipele menite să implementeze schimbări. Sunt oamenii ființe ale schimbării?
  • BACK IN THE SPOTLIGHT. Criza COVID-19 a adus organizațiile în situația de a se concentra mai mult asupra impactului schimbărilor neașteptate asupra oamenilor și mediului de lucru. Astfel, angajații și leadership-ul au redevenit elementele cheie. Cu ce adevăruri au trebuit managerii, specialiștii în HR și cei în schimbare să se confrunte în această perioadă din acest punct de vedere?
  • THE DOMINO EFFECT. O criză medicală majoră, neașteptată și cu o durată lungă, precum cea de COVID-19, afectează companiile la toate nivelele. Modul de lucru, continuitatea operațională, starea de sănătate fizică și psihică a angajaților, adaptarea strategiilor de sales&marketing, optimizarea financiară, producția și supply chain – toate devin vulnerabile în fața unei astfel de schimbări venite rapid și pe nepregătite. Cum au reușit companiile să se adapteze acestui context, evitând efectul de domino?
  • THE FUTURE IS NOW. FOR REAL. Un alt efect al pandemiei este acela de accelerare a vitezei de implementare a unor schimbări pe care companiile le pregăteau deja de ceva timp. Cum au putut fi implementate peste noapte schimbări programate pentru a fi implementate în câțiva ani? Ce efecte – pozitive și negative va avea acest lucru?
  • DIGITAL TRANSFORMATION. Cum a accelerat pandemia transformarea digitală și de ce nu există cale de întoarcere?
  • TECHNOLOGY- THE ANSWER TO ”HOW?”. Când discutăm de schimbare la nivel de business, cea mai dificilă întrebare pare a fi ”Cum?”. Cum ne împrietenim cu tehnologia pentru o implementare eficientă a schimbării?
  • IT’ S A MATTER OF TRUST. Ce schimbări tehnologice au fost grăbite de pandemia cu SARS-COV-2? Digitalizarea a devenit iminentă în noul context de funcționare a companiilor. Ce schimbări tehnologice sunt aici să rămână? Cum au reușit companiile să le gestioneze într-o perioadă dificilă, de criză?
  • CHANGE, CREATIVITY & LEADERSHIP. Cultura schimbării, îmbunătățirii permanente și încurajarea creativității la nivel organizațional. Cum putem, la nivel de leadership, crea un mediu al ideilor noi, al inovației și al îmbrățișării schimbării.
  • ALL ON BOARD. Cum putem diminua rezistența oamenilor la schimbare prin comunicare transparentă, leadership eficient și o buna planificare?
  • LEADERSHIP IN TIME OF CHANGE. De ce este leadership-ul atât de important în procesele de schimbare? Care sunt principalele aspecte pe care leaderii trebuie să le aibă în vedere când conduc echipele prin momente de transformare? Ce definește un bun ”change leadership”?
  • FAIL TO PLAN AND PLAN TO FAIL. Planificarea ca element esențial în procesul de schimbare, de transformare. Cum evităm sau depășim obstacole importante printr-o bună planificare? Ce definește calitatea unui plan de schimbare organizațională?
  • ALWAYS READY. Uneori schimbarea vine neprogramat, cum construim organizații agile, oricând receptive la schimbare? Cum poți, prin agilitate, transforma schimbarea într-un avantaj competitiv?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.