SHIFT Change Management Conference, ediția a II-a

Schimbarea este o experiență atât personală, cât și organizațională, care nu se desfășoară urmând un anumit script sau după reguli prestabilite. În contextul în care managementul schimbării continuă să livreze rezultatele dorite, se poate observa o nevoie din ce în ce mai mare de transformare a acestui proces într-o disciplină de sine stătătore, pe măsură ce câștigă din ce în ce mai mult teren și credibilitate pe piețele de business.

Astfel, în cadrul celei de-a doua ediții a SHIFT. Change Management Conference, ne vom axa nu doar pe simpla înțelegere a valorilor propuse de change management, ci pe recunoașterea nevoii de gestionare a schimbării ca pe o competență de bază, atât la nivel de individ, cât și de organizație.

TARGET

  • Directori Generali
  • Directori Executivi
  • Directori de Vânzări
  • Directori de Resurse Umane
  • Directori de Dezvoltare
  • Change Managers
  • Directori de Marketing
  • Specialiști în PR și Comunicare
  • Antreprenori
Director General, FRIESLANDCAMPINA Cu o experiență de peste 20 de ani în zona comercială, în FMCG, Cornel Cărămizaru este din anul 2016 primul român din istoria prezenței FrieslandCampina în România care conduce operațiunile companiei olandeze la nivel local. Cornel Cărămizaru s-a alăturat companiei in anul 2011, în poziția de Director de Vânzări și Trade Marketing...
Stuart se descrie drept ,,Human Engineer”, fiind recent menționat la Festivalul Creativ de la Cannes printre cei mai importanți 100 Influenceri Creativi din lume. Este Director al programului de Executive Education din cadrul Berlin School of Creative Leadership. Principalul său obiectiv este să sa se asigure că inovația și cele mai recente concepte din afacerile...
Ciprian este specializat în transformarea organizațiilor și în dezvoltarea oamenilor care conduc procesele de schimbare. Are 20 ani de experiență în dezvoltare organizațională, strategie și conducerea schimbării. Este un pionier al agilității organizaționale în România. Este primul trainer român certificat in Agile Profile®, instrument unic de agilitate comportamentală, și master-trainer în formare. În acest domeniu,...
NTT DATA România, Change & Learning Lead Business Partner Diana Grigoraș, Change & Learning Business Partner pt NTT Data, cu o experiență de 11 ani în Change Management, Training & Coaching și activități de Customer Loyalty în cadrul mai multor companii internaționale. Pasionată de psihologia comportamentală, aduc cunoștințele și experiența de coaching în proiecte IT...
FASHION DAYS, Head of Change Management Simona a absolvit Facultatea Politehnică din București, fiind specializată în Robotică la Automatică și Calculatoare și are un master în Managementul Proiectelor. Deși formarea sa de bază este tehnică, Simona este o persoană cu o inteligență emoțională nativă, care a reușit să îmbine cu succes aptitudinile tehnice cu cele umane,...
Anca Baniță este unul dintre inițiatorii și manager de comunicare la “Let`s Do It, Romania!”, cea mai mare mișcare socială din România, care a mobilizat peste 1 400 000 de români pentru a face curațenie în toată țara, într-o singură zi, în cele 5 ediții de până acum. Lucrează de 10 ani în comunicare, cu...
Kathrin Köster este profesor în cadrul programului de Leadership și Management Internațional al Universității Heilbronn din Germania și fondator Köster + Partner. A fost un agent al schimbării încă din perioada adolescenței. În căutarea răspunsurilor despre sensul vieții, a călătorit în China și Japonia pentru a studia alte culturi, filosofii și a cunoaște alte limbi...
Basav, fost manager al departamentului de Transformare și Change Management din cadrul Schlumberger, este un business leader cu experiență internațională, cu o gamă largă de competențe în management, change management, finanțe și corporate strategy. A lucrat pentru companii “blue chip”, precum Schlumberger, Unilever și PricewaterhouseCoopers, într-un timp cumulat de nu mai puțin de 29 de ani....
Martine Draullette este expert contabil autorizat (Certified Public Accountant) și a absolvit un MBA în Audit Financiar și Contabil de la ESSEC Business School din Franța. Martine Draullette și-a început cariera la PriceWaterhouse în 1984, în Franța și Marea Britanie, unde a avut contact cu sectorul farmaceutic din poziția de manager senior responsabil pentru subsidiarele...
Gilles Antoine este Country General Manager al L’Oreal Romania din 2012. Lucrează în cadrul grupului L’Oreal de 23 de ani. Gilles Antoine a acumulat o vastă experiență internațională; a coordonat oameni și a condus business-uri în șase țări pe trei continente, îmbunătățindu-și capacitățile manageriale și de leadership cu fiecare misiune. Gilles Antoine s-a confruntat cu provocările...

LEAD OUTSIDE THE BOX. CEO PERSPECTIVES

THE REAL CHANGE HEROES. Schimbarea, de la noutate la necesitate. Smart leadership și gestionarea tensiunilor din cadrul organizațiilor, simultan cu motivarea și mobilizarea echipelor pentru a îmbrățișa schimbarea

LOST IN TRANSLATION. „Traducerea” schimbării pentru toți cei angrenați în acest proces. Cum ne putem face înțeleși? Care sunt factorii care accelerează adoptarea schimbării?

NOTHING CHANGES IF NOTHING CHANGES. Medii de lucru statice, change-resilient. Cum ne dăm seama că ne aflăm într-un astfel de loc și care sunt soluțiile în acest caz?

A CULTURE OF TRUST. Schimbarea „negociată”. Importanța încrederii și a colaborării continue cu persoanele implicate în procesul de schimbare

LEADERS NEED TO LISTEN. Necesitatea comunicării constante și asimilarea feedback-ului primit

GROWING FURTHER AND FASTER. Noutatea ca motor al creșterii și alinierea la competențele impuse de mediul de business volatil

CHANGE AGENTS @ WORK. IDEAS IN ACTION

CHANGE MATURITY & CAPABILITY. Complexitatea schimbării și limite în gestionare. Care este capacitatea actuală a organizației de a absorbi o schimbare?

REINVENTING THE WHEEL. Capacități permanente de adaptare la schimbare. Agilitatea ca abilitate de a jongla simultan cu mai multe transformări

NO STRUGGLE, NO PROGRESS. Ce presiuni externe vin din partea mediului economic și cum putem adapta dinamica organizațională și prioritățile în fața concurenței?

INNOVATION OR REGULATION? Cum putem inova, în medii de business reglementate din ce in ce mai strict? Direcționarea companiei către inovare și schimbare perpetuă

DIGITAL TSUNAMI. Noi mutații tehnologice. În ce fel se schimbă modul în care interacționăm cu clienții și cel prin care livrăm produse și servicii?

THE HUMAN SIDE OF CHANGE. Rolul leaderilor în stimularea inteligenței emoționale. Importanța sa în integrarea cu succes a schimbării: modificări comportamentale, feedback constant și engagement strategic

Detaliile Evenimentului
Parteneri