
- Acest eveniment a trecut.

SMART Marketing 2017
Indiferent de industrie sau de audiența căreia se adresează, companiile se află permanent într-o continuă competiție pentru diferențiere. Astăzi, curajul de a fi altfel și de a schimba perspective, fie că vorbim despre o abordare neconvențională, un simț al umorului atipic sau nișarea intenționată a campaniilor de comunicare în direcția unui anumit target, ne ajută să ieșim în evidență și să aducem brandul la un alt nivel de vizibilitate. Pentru a-și câștiga acest statut, brandurile trebuie să își reevalueze rolurile, atât online, cât și offline și să devină cât mai seducătoare, provocând totodată practicile și structurile tradiționale.
În cadrul SMART MARKETING 2017, cea de a III-a ediție a proiectului, vom discuta despre branduri cu viziune, care au abilitatea de a rămâne valoroase în viitorul îndepărtat, care pot anticipa și se pot adapta la preferințele audiențelor, păstrându-și magnetismul și efervescența.TARGET
- Marketing & PR Managers
- Brand Managers
- Digital Managers
- Social Media Managers
- Antreprenori
- Directori Generali & Executivi
- Reprezentanți ai comunității creative
SUSȚINUT DE:
BUSINESSMARK SUSȚINE:
PARTENERI MEDIA:
SESIUNEA I – Is magnetic the future?
- FORTUNE FAVORS THE BOLD. Despre branduri și curaj: o privire asupra evoluției consumatorului și preferințelor sale, din ce în ce mai îndrăznețe
- A BIRD’S EYE VIEW OVER THE CREATIVITY CHALLENGE. Creativitatea în lumina reflectoarelor – de ce este esențial să stimulăm echipele pentru a veni în permanență cu idei fresh
- STEP AWAY FROM FAMILIARITY. To trend or not to trend? De la tradițional la actual: noi modele de comunicare, adaptate la contextul autohton
- BEING BRAVE MEANS BEING RISKY. Despre riscuri, intuiție și fear of failure: campanii curajoase, cu rezultate pe măsură
- NO NEWS OR FAKE NEWS? Cum creăm content eficient fără a părăsi scena veritabilului?
- THE ANATOMY OF A SUSTAINABLE BRAND. Crearea unei identități fresh, prin campanii de CSR De ce sunt companiile sustenabile mai interesante și mai atractive?
- FAST GROWING OR LATE BLOOMER? Recalibrarea ciclului strategic de dezvoltare: ce instrumente dețin brandurile pentru a putea gestiona presiunea vitezei?
- YOU CAN’T MAKE AN OMELETTE WITHOUT BREAKING FEW EGGS. Despre greșeli și sacrificii și importanța lor în evoluția brandurilor
- UNLEASH YOUR BRAND’S SUPERPOWER. Inovația, cel mai important element în user experience
- YOUR MENTALITY DICTATES YOUR REALITY. Influencerii ca multiplicatori de imagine și creatori de comunități active
SESIUNEA II- Is magnetic ”normal”?
- WHEN NORMAL IS NOT ENOUGH. Surse de inspirație și puterea de a implementa idei atipice. Care sunt dozele ideale de curaj creativ?
- PURPOSE-DRIVEN MARKETING. „Reîntoarcerea” la consumator: de ce ne aflăm pe piață și generăm conținut?
- VISUAL MAKE BELIEVE. Puterea vizualului și evoluția imaginii în marketing. De la print la online: typo, graphic, video
- EXPOSURE BRINGS DISCLOSURE. Vizibilitatea, singurul element rezistent la schimbare. Branduri expuse în permanență și reputații impecabile
- CULTURAL COCKTAIL. Poziționarea brandurilor în raport mutațiile la nivel cultural. Strategii de comunicare bazate pe diversitate și incluziune, adaptate la cele mai recente mișcări culturale
- HUMANIZE YOUR BRAND. Branduri implicate emoțional în relația cu audiențele: de la comunicare la socializare
- PERSONALIZED EVERYTHING. De la mass customization la individualizare: personalizarea ca diferențiator
- PMINIMALIST MARKETING. Less is more: de ce, uneori, cel mai curajos mod de abordare a consumatorului este, de fapt, cel mai simplu?
- HONESTY IS THE BEST POLICY. Campanii care mizează pe transparență și aduc în lumină provocările reale cu care se confruntă
- EMPATHIC MARKETERS. O zi în viaţa consumatorului: ce vede, ce simte, ce gândeşte? Relaționarea cu audiențele și curajul de a face schimb de roluri