Loading Events
  • This event has passed.

SMART MARKETING 2018

Ce apreciază cel mai mult consumatorul la un brand? Cum se raportează acesta la nivel personal față de un brand și ce pot face specialiștii în marketing pentru a le câștiga atenția, implicarea, loialitatea?

În cadrul celei de a  4-a ediții a SMART MARKETING, ne propunem să discutăm despre personalitate, valori, angajament, responsabilitate. Ce descoperim dincolo de aparențe și cum reușim să creăm branduri ”true to themselves”?

Reunim personalități puternice pe 11 octombrie 2018 la Hotel Radisson Blu din București, în cadrul evenimentului SMART MARKETING.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Marketing & PR Managers
  • Brand Managers
  • Digital Managers
  • Social Media Managers
  • Antreprenori
  • Directori Generali & Executivi
  • Reprezentanți ai comunității creative

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • Show your colours. Ce definește personalitatea unui brand? Ce valori stau la baza comportamentului unui brand? Cum este percepută personalitatea de segmentele țintă ale brandului? Sunt aceste elemente coordonate?
  • The glitter effect. Importanța autenticității în relația cu consumatorii. Pericolul formelor fără fond în marketing
  • The burning passion and personality. Cum folosești pasiunea în sprijinul misiunii brandului și riscul calibrării greșite
  • Love or hate? Cu cât personalitatea este mai puternică, cu atât reacțiile la adresa sa devin polarizate. Suntem pregătiți să ne asumăm riscurile necesare? Risk management pentru campanii curajoase
  • It’s a question of trust. Choose your vows with value. Promisiunile indeplinite ca bază a încrederii consumatorilor. De ce este importantă analiza promisiunilor înainte de a fi comunicate către audiență?
  • The power of moving on. Adaptare, schimbare, viteză și puterea de a lua deciziile necesare la momentul potrivit. Cum nu transformăm greșelile în eșec prin asumare și reacție.
  • It’s personal! Alinierea la GDPR în marketing- ce oportunități se ascund dincolo de dificilul proces de a deveni compliant?
  • Choose your fights. Pentru ce militează brandul tău și ce spune acest lucru despre personalitatea sa? Cum influențează acest lucru relația cu consumatorii?
  • Brand-fueled movements. Branduri inovatoare ce au consolidat schimbări în comportamentul consumatorului
  • See-through” brands. De ce este important ca brandurile de succes să mizeze pe transparență și onestitate în relația cu consumatorii?
  • Între strategia de branding și activitățile de marketing. Coerența personalității unui brand în ochii consumatorului
  • From forgettable to memorable. Care este cheia succesului din spatele brandurilor memorabile? Cum au reusit acestea să devina identificabile într-o era dominată de rapida circulație a informației?
  • Brand identity vs. Brand personality ca elemente esențiale în definirea brandului. Care este „inima” și care „creierul”?
  • Prove your values fast and decisive. A fi cel mai bun nu este întotdeauna suficient. Tips and tricks pentru evidențierea particularităților în lupta contra competitorilor
  • Bid farewell to Brand Missions. Tranziția de la brand missions la manifesto. Ce presupune brand manifesto și cum măsurăm impactul acestuia asupra consumatorului?
  • The consumer – from a bit player to a protagonist. De ce consumatorul devine „regizor” și cum putem valorifica opiniile acestuia?

Sponsori & parteneri

Cu susținerea:

BusinessMark sprijină:

Radio oficial:

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.