SMART MARKETING 2018

Ce apreciază cel mai mult consumatorul la un brand? Cum se raportează acesta la nivel personal față de un brand și ce pot face specialiștii în marketing pentru a le câștiga atenția, implicarea, loialitatea?

În cadrul celei de a  4-a ediții a SMART MARKETING, ne propunem să discutăm despre personalitate, valori, angajament, responsabilitate. Ce descoperim dincolo de aparențe și cum reușim să creăm branduri ”true to themselves”?

Reunim personalități puternice pe 11 octombrie 2018 la Hotel Radisson Blu din București, în cadrul evenimentului SMART MARKETING.

AUDIENȚĂ

  • Marketing & PR Managers
  • Brand Managers
  • Digital Managers
  • Social Media Managers
  • Antreprenori
  • Directori Generali & Executivi
  • Reprezentanți ai comunității creative
Expert advisor Fost Chief Commercial Officer, AC MILAN Fost Global Brand Director, FERRARI Până de curând, Jaap a fost Chief Commercial Officer la AC Milian, ocupându-se de marketingul clubului de fotbal, al stadionului și al sediilor ale acestuia. Anterior a lucrat la Ferrari, unde s-a ocupat de acest brand atât pentru mașini sport, cât și...
Global Marketing Speaker Columnist, THE DRUM Fost jurnalist, consultant și director de marketing în industria high-tech, Samuel Scott este la ora actuală  keynote speaker în domeniul marketingului, activând la nivel global, critic pe teme legate de tehnologie și autorul editorialului The Promotion Fix pe care îl publică regulat în The Drum. Locuiește în afara orașului...
Brand Manager Ursus – URSUS BREWERIES
Brand Manager Nike&Converse – FF GROUP
Marketing Manager – FEDERAŢIA ROMÂNA DE FOTBAL
Digital Marketing Manager – ARCTIC, BEKO, GRUNDING
Fondator,  Complice.ro Oana Pascu a infiintat acum 3 ani business-ul de cadouri experientiale www.complice.ro prin care descoperi de fiecare data un nou mod de a darui, o experienta in care cadourile facute celor din jur nu raman simple obiecte, ci devin momente memorabile fie ca este vorba despre experiente cu adrenalina, de rasfat, gourmet, de...
893 lei 714 lei +TVA
Buy Ticket

Conferință+workshop

Early bird pana pe 20.08.2018

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

611 lei 489 lei +TVA
Buy Ticket

Conferință

Early bird pana pe 20.08.2018

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

470 lei 376 lei +TVA
Buy Ticket

Workshop

Early bird pana pe 20.08.2018

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

  • Show your colours. Ce definește personalitatea unui brand? Ce valori stau la baza comportamentului unui brand? Cum este percepută personalitatea de segmentele țintă ale brandului? Sunt aceste elemente coordonate?
  • The glitter effect. Importanța autenticității în relația cu consumatorii. Pericolul formelor fără fond în marketing
  • The burning passion and personality. Cum folosești pasiunea în sprijinul misiunii brandului și riscul calibrării greșite
  • Love or hate? Cu cât personalitatea este mai puternică, cu atât reacțiile la adresa sa devin polarizate. Suntem pregătiți să ne asumăm riscurile necesare? Risk management pentru campanii curajoase
  • It’s a question of trust. Choose your vows with value. Promisiunile indeplinite ca bază a încrederii consumatorilor. De ce este importantă analiza promisiunilor înainte de a fi comunicate către audiență?
  • The power of moving on. Adaptare, schimbare, viteză și puterea de a lua deciziile necesare la momentul potrivit. Cum nu transformăm greșelile în eșec prin asumare și reacție.
  • It’s personal! Alinierea la GDPR în marketing- ce oportunități se ascund dincolo de dificilul proces de a deveni compliant?
  • Choose your fights. Pentru ce militează brandul tău și ce spune acest lucru despre personalitatea sa? Cum influențează acest lucru relația cu consumatorii?
  • Brand-fueled movements. Branduri inovatoare ce au consolidat schimbări în comportamentul consumatorului
  • See-through” brands. De ce este important ca brandurile de succes să mizeze pe transparență și onestitate în relația cu consumatorii?
  • Între strategia de branding și activitățile de marketing. Coerența personalității unui brand în ochii consumatorului
  • From forgettable to memorable. Care este cheia succesului din spatele brandurilor memorabile? Cum au reusit acestea să devina identificabile într-o era dominată de rapida circulație a informației?
  • Brand identity vs. Brand personality ca elemente esențiale în definirea brandului. Care este „inima” și care „creierul”?
  • Prove your values fast and decisive. A fi cel mai bun nu este întotdeauna suficient. Tips and tricks pentru evidențierea particularităților în lupta contra competitorilor
  • Bid farewell to Brand Missions. Tranziția de la brand missions la manifesto. Ce presupune brand manifesto și cum măsurăm impactul acestuia asupra consumatorului?
  • The consumer - from a bit player to a protagonist. De ce consumatorul devine „regizor” și cum putem valorifica opiniile acestuia?

Marketingul presupune multă muncă. Dar există branduri care fac ca totul să pară firesc, stârnind pasiuni și antrenând oameni din întreaga lume. Ferrari și AC Milan sunt două exemple clare de astfel de ‘super’ branduri - branduri care practic definesc magnetismul.

Jaap Kalma, care de-a lungul carierei sale s-a implicat direct în gestionarea ambelor branduri, ne va conduce într-o călătorie instructivă, pentru a înțelege efortul imens de care este nevoie în realitate pentru a construi și gestiona astfel de branduri. Ne va împărtăși lecțiile pe care ni le oferă acestea, astfel încât să putem găsi pârghiile necesare pentru a stimula pasiunea consumatorilor pentru propriile noastre branduri.

JAAP KALMA

  • Expert advisor
  • Fost Chief Commercial Officer, AC Milan
  • Fost Global Brand Director, Ferrari

Până de curând, Jaap a fost Chief Commercial Officer la AC Milian, ocupându-se de marketingul clubului de fotbal, al stadionului și al sediilor ale acestuia. Anterior a lucrat la Ferrari, unde s-a ocupat de acest brand atât pentru mașini sport, cât și pentru F1, concentrându-se totodată pe sponsorizare și pe licențe. Înainte de asta, a lucrat la multinaționala Unilever, în diverse funcții și roluri de marketing, în Olanda, UK și Italia. Este cetățean olandez, licențiat în economie, la o universitate din Chicago, deține un MBA de la Stanford University, din Palo Alto, California. În prezent este consilier al mai multor branduri, pe care le ajută să își definească identitatea și strategia digitală, participând în mod regulat la conferințe în calitate de speaker.

Detaliile Evenimentului
Parteneri