SOCIAL MEDIA BUSINESS FORUM

BusinessMark are plăcerea să anunțe organizarea conferinței ”Social Media Business Forum”, eveniment dedicat specialiștilor în social media, comunicare și marketing în cadrul căruia ne propunem să creăm un mediu profesionist de discuții asupra modului în care marketingul prin rețelele de socializare ne poate ajuta în dezvoltarea de business.

În cadrul evenimentului va avea loc și lansarea oficială a studiului realizat de EY România și TotalSoft – ”Social media și mediul de afaceri românesc”, ale cărui rezultate vor fi prezentate și discutate de Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft și Constantin Măgdălina, Strategic Development, EY România & IAB expert.

Conferința “Social Media Business Forum” va avea loc pe data de 28 octombrie 2014 la București, la Hotel InterContinental

  • Cum construiești o strategie de social media potrivită companiei tale?
  • Marketing-ul interactiv și social media. Avantaje
  • Fidelizarea clienților prin social media
  • Importanța social media în procesul de branding
  • Rolul social media în generarea de leaduri
  • Cum adaptezi strategia de social media industriei companiei tale?
  • Cele mai eficiente rețele de socializare în România si perspectivele de dezvoltare
  • Care sunt cele mai eficiente rețele de socializare pentru afacerea ta? Unde îți regăsești targetul și care sunt cele mai utile unelte pe care le poți utiliza pentru a obține rezultate rapide?
  • Cum aliniezi strategia de content marketing la cea de social media?
  • Cum îți angajezi clienții și potențialii clienți prin activitatea ta social media?
  • Cum identifici nevoile clienților tăi și cum vii în întâmpinarea lor prin social media?
  • Importanța feedback-ului în social media. Ascultă, analizează și răspunde clienților tăi prin social media
  • Cum îți poți implica clienții prin social media
  • Cum integrezi informațiile obținute prin social media în cadrul unui plan de acțiune benefic companiei tale
  • Importanța social media pentru o înțelegere complexă a clienților tăi
  • Social media și aportul său în procesul de customer care. Cum poți câștiga încrederea clienților tăi prin interacțiunea directă și publică oferită de social media
  • Cum te poți asocia cu influențatori cheie pentru a atinge diferite segmente de target ?
  • Generarea de content. Cum poți crea content inovator, atractiv și relevant afacerii pe care o reprezinți pentru a te remarca.
  • Cum utilizezi pasiunile, opiniile și feedback-ul clienților tăi pentru a genera content util și atrăgător
Detaliile Evenimentului
Parteneri