SUMMER TAX UPDATE 2021 (eveniment online)

Summer Tax Update”, eveniment online ce va avea loc pe 24 iunie 2021, va aborda cele mai importante aspecte și noutăţi legislative, cu impact fiscal și în salarizare.

Printre subiectele prezentate și analizate de experți din domeniu în cadrul “Summer Tax Update” se regăsesc: tendințe și politici fiscale, aspecte privind prețurile de transfer, SAF-T, deductibilitatea cheltuielilor cu serviciile, implicații fiscale la stabilirea unei entități în România, aspecte privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale, tendințe în inspecțiile fiscale, analiza de risc fiscal, legislație de mediu și inspecții de mediu, aspecte privind legislația vamală.

Evenimentul va include sesiuni cu prezentări de 20 minute + Q&A.

*Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali

AUDIENȚĂ:

  • Directori financiari
  • Directori generali
  • Consultanți fiscali
  • Controlleri financiari
  • Directori economici
  • Directori contabili
  • Contabili
  • Auditori
  • Analiști financiari
  • Antreprenori
Manager, Customs & International Trade, PwC România Cu o experiență în domeniul taxelor vamale și al accizelor de peste 8 ani, Florin s-a alăturat departamentului de taxe indirecte din cadrul PricewaterhouseCoopers România în 2016. Este absolvent al programelor de licență și masterat al Facultății de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București.
Senior Manager, Customs & International Trade, PwC România Ludmila este Senior Manager in cadrul PricewaterhouseCoopers Tax Services SRL si are o experienţă de peste 15 ani în domeniul taxelor indirecte cu accent pe aspecte vamale, accize si taxe de mediu. Înainte de a se angaja în cadrul PwC Romania, Ludmila şi-a dobândit experiența de comisionar...
Manager de Taxe Indirecte, Grant Thornton România Experiența Mariana este Manager de Taxe Indirecte în cadrul Grant Thornton România și are mai mult de 7 ani de experiență în domeniul taxelor indirecte, fiind specializată preponderent în zona de TVA. Mariana a lucrat anterior pentru două companii din categoria BIG4, construind relații profesionale importante cu clienții...
Partener, Cabot Transfer Pricing Alina Andrei este partener în cadrul societății Cabot Transfer Pricing. Alina are experiență în pregătirea dosarului de prețuri de transfer din anul 2008, anul publicării Ordinului 222 / 2008 privind prețurile de transfer. Până în prezent, Alina a asistat mai mult de 100 de societăți locale și din Uniunea Europeană în...
Director EY România, Director Tehnologie și Transformare Fiscală, Europa de Sud-Est Inga este Director în cadrul EY Tax Advisory & Compliance Services, focusându-se pe People Advisory Services. S-a alăturat departametului de impozitare al EY în 2007 și își desfășoară activitatea în biroul din București. A fost detașată în biroului EY din Milano, în cadrul departamentului...
Director, Head of Accounting and Tax, Baker Tilly România Coordonator Prețuri de Transfer pe Europa de Sud-Est din august 2017, activează în această profesie de peste 19 ani, atât în sectorul privat, cât și în cel public, din România. La Baker Tilly România, Cristina coordonează și dezvoltă oferta de servicii de contabilitate și servicii M&A...
Partener, NNDKP Consultanță Fiscală Lucian Barbu are 18 ani de experiență în asistarea clienților români și din străinătate în proiecte precum structurarea fiscală a operațiunilor și întocmirea de proceduri fiscale, revizie fiscală, reorganizări de societăți sub forma fuziunilor și divizărilor, dar și în acordarea de consultanță în cursul controalelor fiscale și în legătură cu prețurile...
  • Tendințe și politici fiscale la nivel internațional. Armonizarea legislației românești cu cea globală.
  • Digitalizare. Transformare. Aspecte privind taxarea în economia digitală. Adaptarea autorităților fiscale.
  • Documentarea prețurilor de transfer în perioada Covid-19.
  • Controalele fiscale de prețuri de transfer.  Abordări ale inspectorilor și posibilități de apărare.
  • Deductibilitatea cheltuielilor cu serviciile: între teorie și practica inspecțiilor fiscale.
  • Tratamentul fiscal aplicabil tichetelor cadou: modificări legislative, interpretări, abordări în cadrul controalelor fiscale.
  • Implicații fiscale la stabilirea unei entități în România – Sucursală, filială sau sediu permanent?
  • Noutăți privind digitalizarea administrației fiscale din România. SAF-T (Standard Audit File for Tax) - aspecte privind modul nou de raportare standardizată către ANAF de anul acesta: pregătirea contribuabililor, cerințe, mod de funcționare, beneficii, implementare.
  • Aspecte privind legislația vamală. Importul și exporturi de mărfuri post Brexit

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile Evenimentului
Parteneri