Într-un mediu social și economic din ce în ce mai volatil, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la schimbările comportamentului consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere.
Eficiența operațională ridicată și managementul eficace al lanțului de aprovizionare sunt esențiale, un diferențiator important pentru business-uri, iar lanțurile de aprovizionare se află sub o presiune continuă de a performa.
Creșterea constantă a sectorului e-commerce din ultimii ani, dar și explozia acestui segment din perioada pandemiei, a creat un mediu de inovație fără precedent la nivel de supply chain & logistics. Noul consumator și exigențele sale la nivel de customer experience au pus presiune suplimentară pe mediul de business ce a venit cu soluții eficiente pentru a respecta standardele înalte ale pieței. De la depozitare la transport, întregul lanț este în transformare, iar tehnologia are un impact inovator major. Cum s-a schimbat comportamentul consumatorului și cum va evolua acesta în perioada următoare? La ce noi obiceiuri de consum ne așteptăm și cum adaptăm strategia de supply chain & logistics?
În plus, cum ne așteptăm să evolueze problemele internaționale, precum criza containerelor, prețurile materiilor prime, întârzierile acestora? Cum gestionăm aceste situații?
Nu în ultimul rând, ne întrebăm ce efect au normele ESG asupra mediului de business și ce strategii de aliniere la standardele de sustenabilitate au companiile, mai ales în contextul în care o parte din amprenta de carbon este generată de supply chain & logistics?
Discutăm despre toate acestea cu specialiști, în cadrul unei noi ediții Supply Chain & Logistics Forum & Expo, ce va avea loc pe 30 septembrie 2022, on site (Hotel Radisson Blu, București) și virtual (platforma MyConnector).
Discount de grup: