Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Supply Chain & Logistics Forum 2022

Într-un mediu social și economic din ce în ce mai volatil, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la schimbările comportamentului consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere.

Eficiența operațională ridicată și managementul eficace al lanțului de aprovizionare sunt esențiale, un diferențiator important pentru business-uri, iar lanțurile de aprovizionare se află sub o presiune continuă de a performa.

Creșterea constantă a sectorului e-commerce din ultimii ani, dar și explozia acestui segment din perioada pandemiei, a creat un mediu de inovație fără precedent la nivel de supply chain & logistics. Noul consumator și exigențele sale la nivel de customer experience au pus presiune suplimentară pe mediul de business ce a venit cu soluții eficiente pentru a respecta standardele înalte ale pieței. De la depozitare la transport, întregul lanț este în transformare, iar tehnologia are un impact inovator major. Cum s-a schimbat comportamentul consumatorului și cum va evolua acesta în perioada următoare? La ce noi obiceiuri de consum ne așteptăm și cum adaptăm strategia de supply chain & logistics?

În plus, cum ne așteptăm să evolueze problemele internaționale, precum criza containerelor, prețurile materiilor prime, întârzierile acestora? Cum gestionăm aceste situații?

Nu în ultimul rând, ne întrebăm ce efect au normele ESG asupra mediului de business și ce strategii de aliniere la standardele de sustenabilitate au companiile, mai ales în contextul în care o parte din amprenta de carbon este generată de supply chain & logistics?

Discutăm despre toate acestea cu specialiști, în cadrul unei noi ediții Supply Chain & Logistics Forum & Expo, ce va avea loc pe 30 septembrie 2022, on site (Hotel Radisson Blu, București) și virtual (platforma MyConnector).

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Directori Logistică
  • Supply Chain Managers
  • Manageri transport și distribuție
  • Directori Operaționali
  • Directori Generali
  • Directori Financiari
  • Manageri planificare, aprovizionare, depozite
  • Directori import-export
  • Directori comerciali și vânzari

Oră
Sesiune
Speaker
08:30 Conferință
Welcome Coffee
09:00 Conferință
Sesiunea I – Prezentări și Q&A
11:30 Conferință
Coffee Break
12:00 Conferință
Sesiunea a II-a- Prezentare
12:30 Conferință
Sesiunea a II-a: PANEL
14:15 Conferință
Business Lunch

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • RESILIENCE. Cum definim reziliența la nivel de supply chain? Ce am învățat în urma pandemiei în ceea ce privește capacitatea de a gestiona cu agilitate șocuri și evenimente „disruptive”? Cum îmbunătățim operațiunile la acest nivel?
  • THE TECH YOU NEED. Viitorul în supply chain și logistică constă în digitalizare și automatizare. Cum alegi și integrezi soluțiile tehnologice potrivite companiei și sistemului de lucru?
  • DIGITALIZAREASoluția pentru eficientizarea lanțului de aprovizionare, distribuție și logistică, dar și pentru crearea unor procese agile și customer-focused.
  • E-COMMERCE & CUSTOMER DEMANDS. Când vine vorba de e-commerce, așteptările consumatorilor par a fi tot mai ridicate. Livrare rapidă, retur gratuit, opțiuni de livrare flexibilă, tracking exact – toate sunt parte din exigențele impuse la nivel de customer experience. Cum satisfaci toate aceste așteptări, utilizând mix-ul potrivit de tehnologie, și realizând o strategie operațională customer-centric?
  • GIG ECONOMY. Care sunt efectele gig economy asupra supply chain & logistics? Cum poți include forța de muncă „gig” în strategia de resurse umane pentru optimizare financiară, a productivității și o diminuare a presiunii puse asupra recrutării?
  • LAST-MILE DELIVERY. De ce este acest ultim segment al livrării punctul sensibil al companiilor? Extrem de important pentru customer satisfaction, last-mile delivery de multe ori consumă cele mai multe resurse la nivel de timp și costuri. Ce soluții există pentru optimizare? Tehnologie, gig economy.
  • MICRO-FULFILLMENT & HUB-URILE DE DISTRIBUȚIE URBANĂ. Cum folosesc retailerii astfel de huburi pentru a fi mai aproape de cumpărători și a respecta termene de livrare impuse de piață odată cu dezvoltarea e-commerce-ului?
  • REVERSE LOGISTICS MANAGEMENT. Ecosistemul de retururi și diferențele dintre online și offline. Așteptările consumatorilor, optimizarea și eficientizarea proceselor și costurilor.
  • MULTIPLE CHOICE. Variante de livrare a comenzilor. Pickup points, home delivery, ship/pickup in-store. Soluții pentru eficientizare logistică – care sunt variantele cele mai profitabile? Scăderea amprentei de carbon prin soluții alternative de livrare.
  • FORECAST ȘI DEMAND MANAGEMENT. STOCK MANAGEMENT. Bune practici și îmbunătățirea performanței în planificare, depozitare și livrare.
  • DATA-DRIVEN, SMART WAREHOUSING. Care sunt trendurile la nivel de depozite inteligente? Care sunt tehnologiile momentului și cum va evolua operarea unui depozit în următorii ani prin adopția: robotics, IoT, AI, RFID, wearable technology, warehouse management systems?
  • CIRCULAR BUSINESS MODEL. Cum pot crea companiile sisteme de supply chain care recuperează, refolosesc și/sau reciclează resursele utilizate pentru crearea produselor lor, astfel diminuându-și amprenta de carbon, optimizând resursele și crescând profitabilitatea?
  • E-GROCERY MARKET. Evoluția segmentului de e-commerce la nivel de produse alimentare. Ce noi oportunități aduce cu sine această creștere? Cum va evolua această nișă? Provocările la nivel de supply chain & logistică.
  • NET ZERO. Cum traducem obiectivele globale în acțuni concrete de business? Care sunt pașii unei strategii de diminuare a amprentei de carbon la nivel de supply chain?
  • ELECTRIC DRIVE. Electrificarea transportului – costuri, infrastructură și efecte asupra supply chain & logistics. Ce investiție necesită alinierea la obiectivele de sustenabilitate? Care sunt pașii necesari implementării unui astfel de plan?
  • LABOR MARKET. Care sunt problemele cu care companiile se confruntă la nivel de resurse umane și, specific, care este situația în supply chain & logistics? Automatizarea și digitalizarea pot rezolva o parte dintre probleme, însă vor crea necesitatea de up- și re-skilling în rândul angajaților. Cum arată echipele viitorului și ce definește strategiile de HR din acest sector?
  • INFRASTRUCTURĂ ȘI SPAȚII LOGISTICE. Planuri și strategii de dezvoltare, investiții, tendințele anului 2022
  • CRIZA CONTAINERELOR ȘI EFECTELE ASUPRA LANȚURILOR DE APROVIZIONARE. Care este impactul asupra României și cum ne așteptăm să evolueze această criză? Efectele pe termen lung la nivelul Europei.
  • THE FUTURE OF WORKFORCE ÎN SUPPLY CHAIN. Motivarea echipelor și performanța operațională. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați. Inteligența artificială și transformarea job-urilor.
  • FORECAST ȘI DEMAND MANAGEMENT. STOCK MANAGEMENT. Bune practici și îmbunătățirea performanței în planificare, depozitare și livrare.
  • TAX & LEGAL VIEW: Aspecte legale și fiscale specifice industriei.

8 aprilie 2021 – eveniment online

 

17 septembrie 2021

   

 

Sponsori & parteneri

Parteneri

Cu susținerea:

Suport tehnic asigurat de:

Parteneri media:

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.